XX Marató de Marrakech 2009
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
29 de gener de 2009 a les 17:16 #2413
cargolParticipantHola companys:
Sortida des de Girona divendres de matinada amb les meves filles i amb una mica més de 2 horetes ja som a Africa.
Deixem bosses al Riad (hotel a l’estil de les cases dels nobles amb pati interior i font)i a descobrir la ciutat.
Anem a la fira que està a una plaça que han vallat per l’ocasió, molt pobre, ne més havía unes carpes promiocionant la marató de Casablanca i l’Ultra Trail de l’Atlas de 100 Kms i 9.000 m de desnivell i em donen una samarreta de cotó i el dorsal amb un microxip incorporat que al passar sota d’uns arcs s’activa.
El dia següent ens trobem a Elmuro i la seva companya a una botiga i agafem un autocar turístic per recórrer les afores per on anirà part de la cursa.
Aquí no hi ha “blue line”, sinó alguna fletxa a terra de color blanc per la marató i groga per la mitja.
Arriba el dia de la proba i a les 8’30 sortim sense espentes juntament amb els de la mitja, total més de 3.000 persones de molts paisos i molts locals.
Sense mirar el crono els primers kms. son preciosos, al costat de la muralla que envolta la Medina, camps d’oliveres, les muntanyes nevades de l’Atlas al fons, idíl·lic.
Compartim recorregut amb la mitja fins al 17 i vaig uns quants kms. amb un noi de Canyelles, després encarem la ruta del bosc de palmeres i veiem molts camells.
Passo la mitja a 1h 36′ i vaig molt be i sense forçar. al 22 em passa el Pep i em deixa, vaig corrent per la terra de la vora per no carregar-me de l’asfalt.
Al 30 comença una recta de 12 kms. que es fa interminable, pecada cop vaig més lent, però em proposso que no caminaré, als avituallaments ens donen a més d’aigua, terrons de sucre i dàtils.
Ja entrem a la ciutat i vaig uns quants kms. amb un noi de Cartagena que anava a fer la mitja i el dia abans es va canviar i estava fent la seva 1ª marató.
Finalment arribo bastant sencer amb 3 h 25′ 14” veient les senyeres que enarbolen les meves filles.
Ens donen una medalla molt xula i tornem al Riad.
Un bon dinar, avui em permeto el luxe de demanar una cervesa i a la tarda anem a un Haman on em deixen seminou desorñes del massatge.
Ja tenim un altra al sac.
Salut i milles africanes.
Abel29 de gener de 2009 a les 19:20 #18726
SimeGestor de comptesCoi de Cargol!
Què fàcil ho fas!Enhorabona :laugh:
29 de gener de 2009 a les 21:55 #18728
Artur42ParticipantEnhorabona, Cargol!!!
29 de gener de 2009 a les 22:09 #18729
kaiserParticipantEnhorabona per l’experiència inoblidable, quina enveja!!
-
AutorEntrades
El fòrum ‘Cròniques (tancat)’ s'ha tancat a temes i respostes noves.