XV Mitja Marató de Girona (10-05-09)

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    agulletaman
    Participant

Eiii…
    Que el KM0 va estar representat a la Mitja de les terres gironines. Hi vaig anar, una cursa que va estar bé, però ves per on no tenim res que envejar amb la que fent a la nostra terreta. Fins i tot en alguns temes estem millor.

Dia xafogós, comencem aviadet ma non tropo, 09:30 amplia soritda que et permet agafar ritme, i au… a fer feina que és tard i vol ploure. Vaig passant companys fins que m’enganxo a un de Figueres que per anar sense, va sense crono, ni res que marqui ritme, només les seves sensacions i el tio portava unes sensacions bestials!!! Bé durant 4 o 5 km intento seguir-lo però és massa per mi. Continuo al meu ritme i entre les 15 i el 18 entrem en una zona de puja i baixa bastant trenca cames. Continuem i arribem al final amb molt bones sensacions, ritme constant i gaudin i molt dels últims metres… META, marca personal i au a acabar un cap de setmana perfecte a les terres de Girona.

kaiser
    Participant

Tio!! Altre cop marca personal??

Hauré de tornar a entrenar amb tu…:blush:

Felicitats!!!

homedferro
    Membre

Ep!

Marca no… MARCON!!!

Aguletaman 01:31:51

Enhorabona!!!

Jordi Codony
    Participant

Carai Agulletaman, fins on penses arribar ?.

Que tens algun GEN de per allà Kenia ?.

FELICITATS !!!

agulletaman
    Participant

Carai noi! Gràcies em fareu envermellir i tot!!

Suposo que ficar-se negre de tant en tant, no compte com a GEN kenià

Res aprofitar els bons moments que ja vindran d’altres i sobre tot GAUDIR de la festa, que això es fa per gaudir.

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.