XIX Medio maratón de Alcalá del Moncayo, 7 agost
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
27 de juliol de 2010 a les 17:02 #2836
cargolParticipantHola companys:
Us convido a fer una mitja diferent.
Es la més antiga de l’Aragó.
Es fa un dissabte a la tarda, puja fins a 1.000 metres en un paissatge meravellós, poca participació (de 50 a 80 atletes) i el millor al preu de l’inscripció hi entra el sopar amb tot el poble on es fa l’entrega de premis, el dormir i l’ermorçar (a l’albergue del poble).
Jo la vaig fer fa uns anys i el company Elmurotambé la coneix.
Us envío el link (no us espanteu amb el perfil).http://www.carreraspopulares.com/carreras/alcalamoncayo/
Jo ja soc inscrit i aniré amb la Su.
Serà una bona oportunitat per a estrenar fora de Catalunya la nova equipació.
Salut i milles per l’Aragó.
Abel4 d'agost de 2010 a les 10:42 #27512
ElmuroParticipantMolt valent Cargol.
Prova aconsellada per gaudir de la natura i dels companys, ja que després es fa un sopar amb tots els que vulguin assistir del poble, organitzadors, corredors i acompanyants.
Molta Sort i records a la Su.9 d'agost de 2010 a les 8:30 #27541
cargolParticipantHola companys:
Ja hem tornat d’un cap de setmana intens.
Varem sortir de Lleida el dissabte al migdía i erem dinant a prop del poble de la cursa on vam arribar sobre les 4 de la tarda i ens varem acomodar a l’habitació de l’albergue.
Tomet pel poble, migdiada i ales 18,30 sortida de 71 atletes
des de el poble d’Alcalá de Moncayo situat a 750 m. Circuit de baixada els primers 4 kms i llavors comença el calvari, pujada progressiva fins el km. 13, a 1.050 m, llavors baixem fins el 20 i l’ultim tornem a pujar a la meta situada al poble. Al final 1h 48’i molt contents d’haver estrenat la nova equipació.
Jo ja l’havía fet fa 5 anys, però segueix sent molt dura, ara el paissatge s’ho mereix.
Dutxa, sopar amb tot el poble i entrega de premis. Va guanyar un magrebí de Lorca amb 1h 14′, el 3er va ser Benito Ojeda amb 1h 15′, finalment 64 arribats. Varem fer amistat amb una parella de Pego (Alacant) i un altra company de Barcelona, entre tots quasi 150 maratons, així que la vetllada va ser del mes distreta.
Al día següent després d’esmorçar varem anar a visitar Soría on varem dinar i a la tarda cap a Lleida.
Salut i milles per l’Aragó. -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.