XIV MARATONA della cittá di ROMA-16 Marzo 08-Foro Imperiali

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

bru
    Participant

Ieeeeps,

El cap de setmana del 16 de març, és farà a la capital italiana, la marató de Roma, amb sortida i arribada entre el Foro Romà i el Colosseo, recorrent al llarg dels 42 Kms les restes del que va ser el major imperi de la història.

La proposta es molt llaminera, doncs es el cap de setmana anterior a setmana santa…algú s’anima??? 😉

http://www.maratonadiroma.it

Salut

cargol
    Participant

Ma cé cosa dice Bru ja sabs que "les italianes" m’agraden molt i aquesta es una de les que estic enamorat, pel seu recorregut ple de momuments, per poder atravessar la plaça de Sant Pere al Vaticà, per la sortida i arribada a una de les noves 7 meravelles del mon (El Coliseum) i pel repte de no correr per asfalt, sino per paveses (adoquines en castellà).
    Fins el gener no sabré exacte si hi podré anar, ja que he de lligar varis aspectes i fins llavors no ho sabré, però per poc que pugui no et deixaré anar sol.
    Salute e miglie.
    Abel

bodi
    Participant

Això voldrà dir , renunciar a Bcn :?:

No sé, no sé :(

albertbo
    Participant

bodi, no se si aquesta gent és de la mateixa pasta que tu, capaç de córrer maratons amb una setmana de marge… 🙄 🙄 🙄

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeps,

abans de que m’ho pugui repensar…ja estic inscrit 😆

Estarem uns cinc dies a la capital italiana, i mitjançant el portal del booking.com, he reservat un hotel-apartaments que em van aconsellar, es diuen MYFAIR, i estan ben bé al centre de Roma.

Els bitllets d’avió, també els he tret d’internet. No hi ha marxa endarrera!!! :D

Algú més s’anima????

Salut

cargol
    Participant

Bru company, de veritat que em sap greu perque els darrers anys hem conmpartir maratons internacionals, però crec que no estaré a punt per Roma, ja que porto temps sense entrenar per la lessió i encara que vull reparareixer suau a Borges, em plantejaré algun altra per l’abril o el maig (sempre ens queda Paris).
    Bona sort amb els entrenaments i a gaudir d’una marató fantàstica en la que tot el temps passes per momuments.
    Salut i milles.
    Abel

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeps,

cargolet…segurament has pres una sàvia decisió, però no saps pas el greu que em sap…a veure ara qui m’ajudarà a conquerir aquest coi d’Imperius 😉 ….de tota manera, si a Borges et trobessis molt bé…ja saps…mira que deixar-me tot sol!!!! :? 😉

Apa, a cuidar-se

Salut

Enric
    Moderador

A Roma i a la fi del mon. Crec que en preparen una a l’ Artic, venga, va, mira a Internet…

Records al Benedicto i disfruta….

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Avui mateix ja m’han confirma’t la inscripció, dorsal 1738 😉

Salut

cargol
    Participant

Molta sort Bru no puc venir, però crec que també aniré a correr a Italia aquest any, potser al 26 d’octubre a Venezia.
    Com diuen allí per desitjar-se sort: "IN BOCA DI LUPO".
    Salute e miglie.
    Abel

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeeeeeeps,

Bé, a falta de dues escasses setmanes, sembla que ja estic casi recupera’t de la Marxa dels Castells :D

Aquesta setmana ja baixo molt el volum de kms, i la última setmana, de descans, depilació i massatge 😉

Espero que no em faci tanta calor com a Barcelona va fer, ja ho aniré veient 😯

Trobaré a faltar en cargol, ja que aquest cop company, no estarem junts a la línea de sortida com a Berlín 😥 …però com tu dius…
    IN BOCA DI LUPO!!!

Salut

Arnau
    Participant

El seu nom es Bru, gladidador de Km0 Ponent !!!

Anims company !!!

Salut i kms !!!

Luigi
    Participant

Molta sort Bru!!!

De fet, tots els camins porten a Roma 😳

Quina tonteria! 🙄

bru
    Participant

Ieeeeeeps,

Gràcies pels ànims, companys!!! 😉

Si Luigi, ja ho dius bé, esperem que tots els camins se’ns facin curts i ràpids, i ens portin al Coliseum Romà diumenge dia 16 d’una revolada 😆

Salut

Artur42
    Participant

Amic Bru, moltíssima sort a Roma. Això ja és a tocar.

I un petit favor: quan vagis a la Fontana de Trevi llança un parell d’Euros de la meva part en agraiment a la victòria de dimecres al Bernabeu 😆 😳

Salut

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 41)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.