XII Medio Maratón Almansa (21 mayo-11; 18:30 H)

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Una de les mitges amb més participació popular. El termini per inscriure’s s’ha obert avui 28 de març, fins a cobrir les 5.000 places (s’esgoten TOTS els anys). Les equipacions de regals són unes de les millors que he vist mai. Val la pena!!!!
    http://www.mediomaratonalmansa.com

albertbo
    Participant

Hola, magan.perales, vaig a vampiritzar-te una mica el fil que has iniciat. Els vampirs no demanem permís :angry: .
    Geografia bàsica: Almansa és a Albacete, Castella-La Manxa.
    Espanya.

Jo he participat en proves a Castella-La Manxa, Castella-Lleó, País Valencià, Andalusia, País Basc…

A Almansa demanen 10 € d’inscripció i ofereixen tants o més serveis, obsequis, etc… que qualsevol de les mitges que al nostre petit país semblen icones i on un 50 % més sobre aquest preu que he dit ja sembla d’allò més normal.

Mireu, he voltat una mica i Almansa no n’és una excepció en el tracte ben diferenciat al corredor allà i aquí. Només cal llegir qualsevol reglament i notar-hi un TUF ben diferent. HÒSTIA !!!, que a la mitja marató de Sòria del 92 em van donar 1500 pessetes només pel fet de ser atleta forani !!! I era gratuïta !!! I també era gratuïta el 94, i el 96… Després no ho sé, els lligams es van trencar :( .

Com aquí, no ? Per sarcasme que no quedi.

Estic per una Catalunya independent i no me’n amago.
    Dit això… algun dia haurem de debatre seriosament el per que de certs preus a certes curses a casa nostra.

S'està mostrant 2 entrades - de la 1 a la 2 (d'un total de 2)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.