XII Marató d'Empúries (4/05/14)

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

homedferro
    Membre

Ep!

El proper diumenge te lloc una nova edició d’aquesta prova.

Inicialment m’hi havia inscrit a mode de regal de cloenda de temporada, però uns lleuger problemes fisics que arrossego de fa dies impediran amb tota probabilitat que hi participi.

Aprofito l’obertura del fil per dessitjar tota la sort del mon a la Mireia i a en Vermut, que estan entre els 130 inscrits….

Estarem allí per donar ànims als participants!!!

Salut!

• Aquest tema ha estat modificat fa 10 anys, 12 mesos per km0.

homedferro
    Membre

Ep!

Demà, o no avançaré ni un metre o aniré a 3 min/km
    FOT UN VENT TERRIBLE!!!!

Per aquí passejem amb pedres a les butxaques!!!

Apa, salut!

CARLOS
    Participant

Doncs per que no se t’emporti el vent , res millor que ser un homedferro. :laugh: :laugh: :laugh:

Molta sort demà company!

Facis el que facis , segur que ho faràs bé.

homedferro
    Membre

Doncs feta!

Amb una bona dosi de calor, vent i sort he pogut acabar aquesta marató!

Calor en va fer i molta, un sol radiant, cap núvol i graus per damunt dels 20 desde ben d’hora ben d’hora
    Vent, però lluny de la tramuntanadwa de divendres i dissabte. Un vent fort i constant, curiosament sempre en contra…
    Sort, doncs la cama dreta va aguantar com una campiona i només vaig haver de conviure amb els dolors típics d’una fascitis al peu esquerra.

Marató a les antípodes de Bcn, Valències, Castellons….
    La solitud es el company més repetit
    Nou circuit, menys pla però potser més amé, que no divertit.
    Avituallaments d’aigua cada 2’5 kms necessàris i de tant en tant, un vas d’isotònica i fruita

Per mi, que ja sabeu la gana que gasto en acabar, molt fluix l’avituallament final, aigua o coca-cola, una nube (xuxe) i dos safates on hi havia hagut fruits secs i galetes…

La cursa l’he feta tot lo regular que m’han permés aquestes molèsties físiques. Sortida compartida amb els de la mitja. Volteta i al deu passes aprop de meta. Seguim fins a la mitja. Suau, tranquis, i al 21 torno a passar per meta. Ara tampoc m’hi quedo, hi tornaré a passar al 30.
    Però tampoc, tot i que al 31 penso que m’he equivocat i que havia d’haver parat.
    Aquest 10 últims, tot i que el ritme no decreix i que de cames vaig bé, son els que els meus peus ja no volien. I encara menys les tres pujades dels kms 33,38 i 40, totalment sobrants.

Un únic gel, però unes dosis d’endomorfines i finites als kms 33 i 37 m’esperaven filla i dona per animar. Primer cop que comparteixo una metres d’una marato corrent amb la meva filla!!! Impagable!

També he de dir que el km38 ja en tenia ben bé prou!

Apa, temporada maratons conclosa i ara a recuperar-se fisicament i buscar altres tipus de curses per passar l’estiu. Intentaré començar per Templers!!

salut!

caragolet
    Participant

Si realment fóssis de ferro no les faries aquestes coses !!!. Ets el meu ídol !! ( extraordinària matèria …)
    Felicitats!;) ;)

kepasaneng
    Participant

Jo de gran vull ser com tu. Vull dir que vull ser GRAN com tu vaja. EL corredor del Mediterrani… caram quin paio. Enhorabona.

Ja saps que tens una invitació pendent d’acceptar per aquestes “altres tipus de curses” :P

Apa, salut i pocs kms ara!!

homedferro
    Membre

Ep!

Aprofito per dir-vos que la Mireia Sosa va guanyar la prova amb un estratosfèric temps de 3:07:05, i en Vermouth uns 3:43:41, i que van haver-hi 238 arribats a meta.

cargol
    Participant

Enhorabona Homedeferro, jo crec que ets con Sansón, treus l’energía del cabell de la barba.
    Salut i milles.
    Abel

PD: Avui a EL SEGRE, reportatge sobre la Mireia Sosa.

Elmuro
    Participant

Enhorabona,
    Espero d’aquí a poc seguir el teu estel.
    Salu2!

S'està mostrant 9 entrades - de la 1 a la 9 (d'un total de 9)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.