XI Marató D´Empúries (28-IV-13)

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Elmuro
    Participant

Bones,
    El proper diumenge intentaré córrer i acabar una nova marató, il·lusions renovades tot i que les articulacions són les mateixes que se van queixant, però qui pot parar a la il·lusió…
    Salu2!

Jordi Codony
    Participant

Ets un mega-crak. La il·lusió sens dubte et dona forces.
    Sort i força:)

Luigi
    Participant

Jo també hi vaig ser ahir a l’Escala

Elmuro et vaig veure en un fugaç encreuament dins de la cursa, però no vaig ni tenir temps de dir “hola”. Després, amb el mal temps i el cansament, cadascú a casa seva…

Dia de molt vent, fred i a estones, pluja. Mentre nosaltres corríem, a les muntanyes de les Alberes, Alta Garrotxa, Puigsacalm, etc. nevava. La previsió era de mal temps, però potser va ser una mica inesperat tot plegat. També crec que a partir de la segona hora de cursa la sensació tèrmica va ser de major fred i vent.

En quant al rendiment personal, estic força content. Sense preparació adient, però amb moltes ganes (com sempre a Empúries), desconeixent els ritmes que podia dur, em vaig limitar a buscar un ritme còmode, forçar-lo una mica (sinó tinc la sensació que no he lluitat la prova) i anar fent regularment/en progressió. Fins al 36-37 km preveia uns 3h29min, però al no tenir els deures fets, finalment als últims 20 minuts vaig acusar l’esforç i sobretot, em van vèncer els elements (estava ben enfredorat i m’anava encarcarant muscularment, suposo que tothom va quedar més o menys afectat). Al final, vaig acabar en 3h31min i ben satisfet d’haver arriscat (celebrava la meva 25a marató). De totes maneres, al cap de poca estona ja estava recuperat. La gent va marxar ben ràpid i allò es va quedar buit molt ràpidament

Novament la organització va estar a l’alçada de les circumstàncies. Només un detall: quan vam passar per primer cop per les ruïnes d’Empúries, km.11, vaig informar l’Anton, l’organitzador, que els cartells quilomètrics anant cap a St Pere Pescador havien caigut. Poc després, ell mateix hi va anar en bici a recol·locar-los, i mentrestant, esperonava el personal.

cargol
    Participant

Marató solitària al costat del Mediterrani i amb tramuntana. El millor la sortida amb els armats i l’arribada amb bany al mar inclós.
    Ja es raro Elmuro trovar una “nova marató” per a tu que ets el recorman de Km 0 en quant a nº de curses.
    Enhorabona Luigi per la teva 25.
    Salut i milles.
    Abel

Elmuro
    Participant

Bones,
    Tenia il·lusió en córrer aquest any una marató, en 1983 vaig corre la primera i sembla que tots busquem alguna excusa per enfrontar-nos a la mítica distància.
    La setmana prèvia tenia por, com fa 30 anys.
    Tenia por de no arribar a meta, a lesionar-me, a no gaudir corrent, a la meteorologia ….
    Després de treballar el dissabte, a la tarda amb Isa ens anem direcció a l’Escala.
    Des del primer moment veig que és una prova familiar i generosa, només entrar tenim una degustació d’anxoves i vi.
    Recollida de dorsal amb la seva bossa d’obsequis on no falta el pot d’anxoves i un parell de guants que mai vaig pensar que ho agrairia tant a aquestes alçades del calendari.
    El diumenge em llevo a les 7h veig el cel completament cobert i lleugera tramuntana després d’esmorzar m’acosto des de Sant Marti D’Empúries a les ruïnes dEmpúries en un bucolico passeig que després descobrirem que és el pas de la Marató per dues vegades.
    Salutació amics, parlo amb coneguts i em relaxo pensant que el meu objectiu avui és intentar arribar com fa 30 anys.
    Sortida molt lenta, ja que em col.loco molt endarrerit ja que entre la Mitja i els 10 km som uns 2000 corredors.
    Primers km lents però molt tranquil, no miro tot just el rellotge, em centre en el paisatge i en notarlas meves articulacions ,tot bé!
    Fred, tramuntana i pluja acompanya els nostres passos.
    Vaig remuntant, salutació a diversos Correcats, comparteixo metres amb Ricard Verge, guanyador en dues ocasions d’aquesta marató, el dia anterior havia corregut a França els 100km i avui pretén complir la seva 100 marató amb 33anys ………. al final a causa del fred va haver d’abandonar.
    Em planto novament al voltant del km 30 una altra vegada en les ruïnes D’Empúries moment dur psicològicament ja que has de passar a escassos metres d’on tens la roba.
    Segueixo convençut cap endavant i llavors la pluja i la tramuntana s’endureix i les ganes de seguir també començo a estar convençut que sere maratonià altra vegada, vull arribar encara que pateixi, estic content algun moment eufòric, Km 40 les pors desapareixen ho puc fer de nou!! , km XLII 3h 24m molt content! , segueixo sent maratonià.
    Pd. Luigi no et vaig veure, però una salutació i enhorabona.

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.