V Sky Race Andorra. 28 june

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    bru
    Participant

Ieeeeeeeps,

Aqui us deixo un nou repte en curses de muntanya.

Estava un xic dubtos, pero amb la promesa que vaig fer amb la victòria del Barça ahir, m’hi he acabat inscrivint :woohoo: :woohoo:

El recorregut, de 35 kms, amb 2738 m de desnivell positiu y 2138 m de desnivell negatiu, surt del poble d’Ordino i es puja al Coll de Cases, per arribar al cim del Comapedrosa, 2942m mts, per arribar finalment altre vegada a Ordino.

http://www.ocisport.net

Hi ha algú que l’hagi feta els anys anteriors?

Salut i animeu-se!!!!!!!!!!!!!

RamonSensepor
    Participant

Bru, el Barça et portarà per mal camí :laugh: jo he fet la 1era edició, tan sols dir-te que,….és un polvo, però dels bons :silly: , la pujada del Comapedrosa és de les que et tira d’esquena, quasi quasi piolet hauràs de portar, conta unes 5/6 horetes, el desnivell és brutal, però gaudiràs, espero que com gaudiré fen l’ultra d’Andorra, un xic més llarguet.
    Records

bru
    Participant

Ostia RamonSensepor, m’has acollonido!!!!:unsure: :unsure: , 5/6 horetes més o menys es el que havia contat, si fa no fa com Berga, no???

Per cert, quan la vas fer a la primera edició, que vas portar??? Motxila, ronyonera….

Salut

RamonSensepor
    Participant

si no recordo malament, vaig anar totalment desprotegit, ja que no em pensava que fos tant dura, l’únic que portava era la meva ampolleta d’aigua i a cada control l’anava renovan, però cap i a la fi, el que dius tu, has de sortir com a la marathó de Berga i,….tranquil que tu passaràs bé i estàs capacitat de sobres a més, por? qui diu por? si tan sols és una cursa i això tan sols és una manera de lleura,…o no?
    Records

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Ho deixarem per un altre any, penso que no portava prou entrenament :(

Anirem a Bell-lloc a fer-ne una de 10 ;)

Salut

saltamarges
    Participant

Em sap greu Bru, suposo que a vegades val més ser prudent.

A Sanaüja no en tenim gaire de prudència i demà a les 6 madrugon i cap a Andorra en Joliva i un servidor.

Jo no la he fet mai però veient el perfil la cosa promet. En Joliva ja l’ha fet dos anys i em confirma que és una de les curses més dures del calendari :unsure: :ohmy: :huh: .

Apa, ja us explicaré el què. . . . . espero ¿?

bru
    Participant

Ieeeeps,

Que vagi molt bé salmarges i Joliva, segur que us surt una bona cursa!!!! Ja explicareu!!! ;)

Salut

saltamarges
    Participant

Estem vius!!!! I això ja és molt.

Quina passada de cursa, aquests andorrans estan ben bojos!

Bru vas fer bé sent prudent si és que no havies entrenat prou, una sàvia decisió.

He corregut moltes curses però crec que mai havia vist arribar la gent tant trinxada.
    A l’avituallament de l’arribada la gent per terra, mig grogi reaccionant poc a poc. Els de l’ambulància no donaven l’abast.

A les dutxes vam improvisar un concurs: La butllofa més grossa!!!
    Crec que ningú se’n va salvar. Les nostres plantes dels peus recordaran uns dies els 1400 m seguits de baixada del Comapedrosa a Arinsal.
    Pensava que tenia el concurs guanyat amb les meves dos superbutllofotes als talons, però en Jokin, un corredor basc va superar-me amb un taló sencer en carn viva, aaaaaaaaa quin mal!!!!

Al final vaig acabar rebentat però mes o menys content. Vaig equivocar-me sent una mica massa conservador la primera part de la cursa. Després vaig anar passant gent fins al final, però havia perdut massa temps. En fi, sempre volem fer-ho més bé.

Un bon dinar i en Joliva i jo cap a casa, ben trinxadets però sencers que és el què compta.

Una més, a recuperar-se i fins la propera

albertbo
    Participant

saltamarges ha escrit:

Quote:
    Quina passada de cursa, aquests andorrans estan ben bojos!

I pel que dius, els que hi vau anar també !… :silly: :silly:

Molt sinzera enhorabona, s’ha de ser d’una pasta molt especial per embolicar-se en aventures així !

Estaràs a punt per tornar a guanyar a Montsor, dissabte vinent ? :huh: ? ;)

saltamarges
    Participant

Si si, no se qui esta pitjor, els que organitzen curses d’aquestes o els que hi anem sabent el que ens espera!!!

Dissabte seré a Pobla, preparat per córrer! Lo de guanyar ja ho vorem. :S :S :S

S'està mostrant 10 entrades - de la 1 a la 10 (d'un total de 10)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.