V Mitja marató de Salou, 9 de novembre

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    bru
    Participant

Ieeeeeeeeeeeeeeps,

El mateix dia que es fa la Behovia, tindrà lloc la mitja marató de Salou, amb la cinquena edició.

Més informació a:

mitjadesalou.com

Possiblement, m’hi escapi. Algú sap com es el recorregut???

Salut

Bones Bru!

Jo aquesta mitja no l’he fet però tinc intenció de fer-la aquest any.

Segons m’han comentat no és una mitja dura però tampoc plana, m’explico, hi han alguns tobogans amb rampes no molt dures però continuades fins el 13 (aquí hi ha una rampa dura) i després baixa una mica i torno a haver tobogans.

M’han comentat que el tema de l’organització de la cursa que està tot molt correcte.

De totes maneres com aquest cap de setmana vaig a còrrer a Reus preguntaré a més gent si l’ha fet i m’informaré al respecte;)

lefox
    Participant

Bones, jo la vaig fer l’any passat, que es reprenia la cursa. De fet va estar aturada uns anys. Se surt del pavelló i piscina municipal, autovia de Reus en baixada, direcció autovia Vilaseca, zona de Port Aventura, pl. Europa, Mirador de Salou (fins aquí puja-baixa, tobogans), després baixada fins platja Capellans, i tremenda pujada per enfilar en baixada passeig Jaume I, anada i tornada, per acabar en una pujadeta per la autovia de Reus, fins a l’arribada, que coincideix amb la sortida. Organització bé, una mica de caos circulatòri, que no molesta als corredors. Dinarillo de pasta, i lo millor….la piscina climatitzada, això sí, amb gorro i banyador.
    Potser aquest any estaré fora i no podré venir. Llàstima, la tinc a 10 kms de casa….
    Nanit,
    :dry:

bru
    Participant

Ieeeeeeeeps,

Moltes gràcies per les dades, Montserrat i lefox, ja tinc una idea aproximada del circuit ;)

A veure si alguns km 0 coincidim a Salou :)

Salut

agulletaman
    Participant

Jo hi estic apuntat. És la primera vegada que hi participo i són només tres setmanes des de Mollerussa, i amb tants tobogans i rampetes i rampotes, no sé, no sé.

Bueno potser estaria bé poder fer uns kilometres juntets.

Au siau,

Fidel:silly:

ROMA34
    Participant

amic Bru, crec que no han entés la pregunta.

Si vols fer marca, ves a Mollerussa o Tarragona perqué aquesta mitja marató és com la Behovia peró a la catalana. Osigui que sembla una mitja marató de montanya peró amb asfalt.

Mitja ideal per fer paelleta i acumular kilometres peró no per fer marca.

Jo la vaig fer l´any passat per primera vegada i aquest any repetiré. Ideal per fer paelleta i cap de semtmana amb la familia.

No cal fer tants kilometres per anar a la Behovia, a Salou tenim una Behovia molt aprop de casa i molt ben organitzada.

lefox
    Participant

Bones, doncs pel que sembla no estaré fora. Osia, que si finalment estic per aquí, ens veiem a Salou.
    Nanit,
    :unsure:

Hache
    Hache
    Participant

Finalment m’he decidit per Salou per fer l’últim test en forma de Mitja per la preparació “Capadonosti”.

A veure com anirà…………:dry: :dry:

Algú més………….??????B)

lefox i hache, ens veiem a SAlou!!

Ja estic apuntada ;)

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeeps,

Ja estic inscrit!!!!

Ens veiem a Salou ;)

Salut

Quim-Imma
    Participant
    Quim-Imma
    Participant

Inscrits a la mitja, i a la paella després!

També la vam fer l’any passat i, com deien més amunt, certament no és ni plana ni massa dura. És perfecta per fer un bon entrenament de cara a la marató, però no per fer-hi marca.

Per a tots els qui volien fer la mitja del Pont de Suert, us animem a venir a fer la paella (i també a córrer).

Fem llista:

Mitja marató
    Bru
    Agulletaman
    Roma34
    Lefox
    Hache
    Montserrat
    Quim
    Imma

albertbo
    Participant

Quim-Imma ha escrit:

Quote:
    Per a tots els qui volien fer la mitja del Pont de Suert, us animem a venir a fer la paella (i també a córrer).

Gràcies, però jo trio Castellbisbal. No preparo res. Hi vaig anar l’any passat i em va agradar prou. No veig millor manera de refer-se del fiasco d’avui que amb una Mitja de pernil (vull dir perfil…:laugh: :laugh: :laugh:. En què estaria pensant jo ?;) ;) ) similar.

De fet, ja ho tenia barrufat feia dies.

Bona cursa a tots/totes !

agulletaman
    Participant

Bé ja som uns quants!!!:laugh:

Però, algú té alguna notícia d’última hora, o sap si el pabelló d’on avíem de sortir era el que s’ha emportat el vent:blink: , i mai millor dit?

cargol
    Participant

Actualitzo llista companys:

Bru
    Agulletaman
    Roma34
    Lefox
    Hache
    Montserrat
    Quim
    Imma
    Cargol

Agulletaman tranquil que el pabelló que ha “volat” es el del camp de futbol.
    Salut i milles per la Costa Daurada.
    Abel

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 44)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.