V Marató d'Empúries, Catalunya, 29 d'abril de 2007

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Artur42
    Participant

bru, sí. Avui han caigut 17 a 5′ i demà caurà la tirada llarga, que ja fa dies que no passo dels 20. Cubelles-Coma-ruga-Cubelles (32 qms) amb el company jordigràcia. Ara que diuen que no plourà.

Per cert, crit encara estic esperant el teu assessorament d’intendència. Ja em veig passant la nit al cotxe 😈 .

Salut

albertbo
    Participant

Ben dit, bru, s’han d’aprofitar aquests dies de coll que venen per allargar els rodatges. Jo avui he fet una molt bona prèvia amb en segarrenc, i preparo la llarga-llarga per diumenge o dilluns vinent.

ANGELTORRENT
    Participant

Bon dia,

Em presento sóc lÀngel Torrent de l’Escala, si necessiteu alguna cosete, ja ho sabeu.
    Dimarts suposo que ja sabre els allotjaments que faran esmorzar aviat i us permetran quedar fins una mica més tard.

Per cert el sopar ja està en marxa, encarregar al Sotavent (davant de la plaça Catalunya, on hi ha parquing i jocs infantils) per entre 35-40. Tots hi esteu convidats (però cada u s’ho paga).

Apa salut i km0
    aula@grn.cat

Per cert Crit, felicitats per tot això.

Crit
    Membre

Bona tarda,

Benvingut a casa, Àngel, nosaltres sí que et donem les gràcies per tot allò que moveu per alla dalt.

Quan el company parla de sopar

En la història d’aquesta marató ha anat agafant com a tradició dels internautes de fer un sopar el dia anterior. Des de 10de1000 (portal d’atletisme en desaparició a qui sempre estarem agraïts) ja quedàvem per trobar-nos a la tarda, anar a recollir pitrall i menjar quatre anxoves que reparteixen. Cap al vespre ja anàvem cap a taula, un ambient familiar molt i molt maco, amb grans amics.

Enguany, ens trobem amb dos projectes joves després de l’enunciat tancament de 10de1000, els ‘correcats‘ i els km0’s. Des d’aquí creiem que no podem deixar passar l’oportunitat de compartir taula i conversa.

Aquest és el sopar que diu l’Àngel. Es tractaria d’anar-hi però no revelar el secret del nostre funcionament 😆

Bé, el Sotavent no hi he menjat mai, això sí, els he repartit molts quilos de maduixes i caixes de xampinyons… eren altres temps. És molt cèntric i té bona pinta.

Ah, a veure si entre tots eviteu que n’Artur42 dormi al cotxe, jo quan vaig a l’empordà dormo a casa i no conec gaire res.

Salut mainada

bru
    Participant

Ieeeps,

Us puc assegurar que el Sotavent s’hi menja molt bé, està ben al costat del camping l’Escala, on estava l’any passat estava i aquest any tambè 😆 Gracies ANGELTORRENT :D

Per cert, avui he fet la primera tiradeta llarga amb en Crit….aquest marrec m’ha deixat valdat!!!! :?

Salut

Crit
    Membre

Aquest passet sempre més endavant…

Trinxat, trinxat… feia temps que no estava així. I per postres plou, com cada dia, cosa del canvi climàtic a Lleida.

Salut

Artur42
    Participant

Compteu amb mi -i la meva família 2+1- pel sopar. Per l’hotel espero notícies teves ANGELTORRENT

Salut

p,s, ostres Bru hi ha algun restaurant que no hagis "tastat"? 😆 hem de començar a pensar en una guia gastronòmica.

bru
    Participant

Ieeeps,

Ostres Artur42, em sembla que ja ho tinc….guia gastronomica Km0?? 😆 😆

Salut

Frank
    Participant

hola,

feu puesto per dos més!!!!!!!

Marta i Frank

Salut km0’s[/b]

Crit
    Membre

Resumim una mica…

Empúries 07

Bru (Marató)
    Albertbo (Marató)
    Artur42 (Marató)
    Crit (Marató)
    Marta (Terç)
    Frank (Terç)

Sopar

Artur42 (2+1)
    Frank i Marta (2)
    Crit (2)

Salut

Eli
    Participant

Des de les Borges segurament en venim 3 més:
    XAVI: Marató
    ELI (Oliveta): 1/3
    PILI:1/3

Assumpta
    Participant

Hola Artur42 escric de part del Bodi, que ara està enfeinat, nosaltres estem en un hotelet, pràcticament al costat d’on anem a sopar i del càmping a on estan els Bru family, és familiar i acollidor (hi hem estat cada any per la marató) i obren d’hora al matí per esmorzar, mira’t la pàg. web: http://www.hotelcancatala.com, Tel. 972 77 04 43.

Empúries 07

Bru (Marató)
    Albertbo (Marató)
    Artur42 (Marató)
    Crit (Marató)
    Marta (Terç)
    Frank (Terç)
    Bodi (Marató)

Sopar

Artur42 (2+1)
    Frank i Marta (2)
    Crit (2)
    Bodi (2)

Salut i bona pasqua a tothom!

[/quote]

bru
    Participant

Ieeeeps,

actualitzo llista,

Empúries 07

Bru (Marató)
    Albertbo (Marató)
    Artur42 (Marató)
    Crit (Marató)
    Marta (Terç)
    Frank (Terç)
    Bodi (Marató)

Sopar

Artur42 (2+1)
    Frank i Marta (2)
    Crit (2)
    Bodi (2)
    Bru (2+1)

Salut i bona mona!!!

bodi
    Participant

De fet estava entrenant d’amagat, ja que ahir vam fer una tiradeta moooolt suau per Ponent :D

Artur42, no t’encantis que hi haurà overbooking, degut entre altres coses a que hi ha el pont de l’1 de maig. El lloc està molt bé, nosaltres i farem dues nits, dissabte i diumenge per marxar el dilluns xino-xano cap a casa.

Salut.

Crit
    Membre

Empúries 07

Bru (Marató)
    Albertbo (Marató)
    Artur42 (Marató)
    Crit (Marató)
    Marta (Terç)
    Frank (Terç)
    Bodi (Marató)
    Xavi (Marató)
    Oliveta (Terç)
    Piliborges (Terç)

Sopar

Artur42 (2+1)
    Frank i Marta (2)
    Crit (2)
    Bodi (2)
    Bru (2+1)

I anar sumant…

S'està mostrant 15 entrades - de la 31 a la 45 (d'un total de 94)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.