V Marató d'Empúries, Catalunya, 29 d'abril de 2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    maratoempuries
    Participant

Hola gent de ponent,

En primer lloc felicitar-vos per la vostra associació i per la vostra web.

Seguidament us voldria convidar a participar a la V Marató d’Empúries o al IV Terç de Marató (16 quilòmetes) i a gaudir de les costums, tradicions i gastronomia de la nostra població. Us convidarem a una bona degustació d’Anxoves de L’Escala.

És un cap de setmana llarg, per tant podreu correr i gaudir a la vegada de vacances amb la família en un paratge molt, molt bonic.

El circuit és molt planer i amb l’asfalt en perfectes condicions i amb un paisatge de gran diversitat i bellesa amb paratges únics com el Conjunt Arqueològic d’Empúries i tot el conjunt de cales i platges que formen el litoral escalenc.

Hi ha molta informació a la http://www.maratoempuries.org circuit, allotjaments, inscripcions… De totes maneres davant de qualsevol dubte podeu trucar al teléfon 972 772951 i us atendrem amb molt de gust.

Artur42
    Participant

Un altre que se’n va cap a l’Empordà. Aquest migdia m’he apuntat a "Atleta’s", la botiga del mític Domingo Catalán.
    Em fa una mica de respecte la calor que pogui fer, però procuraré no agafar anxoves als avituallaments.

Aprofitaré per passar un cap de setmana amb la família i els amics en una de les zones més boniques del país.

Allà ens hi trobarem.

Salut

bru
    Participant

Ieeeps!!!

Ostres, que bé!!! Ja ho veuràs Artur, ens ho passarem de conya!!!!

Aquesta, si que es una marató per disfrutar els 3 o 4 dies amb bona companyia, inmillorable indret i bon menjar!!!!! 😆

Jo,com l’any passat, ja he reservat per anar amb la familia als bungalows del Camping l’Escala!!!
    Allà, som sempre una bona colla de maratonians!!!

Salut

Artur42
    Participant

Això m’interessa, bru. Ja m’informaràs. Jo, quan anava a la Costa Brava, sempre havia anat a parar a l’Estartit -com a centre logístic- o Tossa de Mar. Estem en contacte…i durant la cursa no pateixis, no et penso guanyar 😉

Salut

maratoempuries
    Participant

Hola,

He fet un cop d’ull al vostre fòrum i intentaré solucinar-vos algun dubte.

-Sí que podeu fer la inscripció la última setmana, sense cap problema, sobretot on-line http://www.maratoempuries.org

-Us garantim que els 42’195 quilòmetres estan certificats per la Federació Catalana d’Atletisme i no hi haurà cap problema en aquest aspecte, una edició passada, em sembla que la tercera, hi va haber alguna irregularitat però està subsanada.

-Les obres de l’any passat ja estan perfectament acabades, l’asfalt està en perfectes condicions en tot el circuit.

-Esperem que no faci massa calor, de totes maneres no faltarà l’aigua, beguda isotònica i fruita per a tothom, les anxoves us les podreu menjar el dissabte.

Salutacions
    marató d’Empúries

massa
    Participant

Al km.41,hi ha un forat negre ,aneu amb compte o hi sereu engolits i ja mai més se sabrà de vosaltres.

Artur42
    Participant

Sí, massa, sí, però n’hi ha que, un cop eixits, ja no van parar mai més.

Salut

bru
    Participant

Ostres, ostres…..

mmmmm….i jo em pregunto….que hi deuria haver en aquell forat negre????? 🙄

mmmm…vaig pensant 🙄

XaviPapell
    Participant

HI HAVIA UN FORAT NEGRE PERO JA EL VAN TAPAR L’ANY PASAT :D :D

albertbo
    Participant

Hola a tothom !

Doncs jo ja tenia decidit de mesos enrera que la faré, però entre tots és que encara me’n feu venir més, de ganes.

Estem a les importants darreres setmanes de preparació, i jo, emprenyat 👿 com una mona. No puc fer el treball que tenia previst, per causes diverses (principalment, per un peu al mal lloc en un moment inoportú, que em té mig aturat), però ALLÀ HI SERÉ !

De fet, a moltes que he anat ho he fet sense gaires romanços. Si més no, les he acabat sempre.

bru, sort demà, i gràcies pel consell de l’allotjament. Ja ho tinc mirat.

XaviPapell
    Participant

Una cosa, aquest any no sere jo que porti la mona. No puc anar a Empuries

Crit
    Crit
    Membre

Uieps, que venim!!!

Tres setmanes intenses que ja em toca, la trinxamenta d’avui sembla que no és res, res de res.

Salut

bru
    Participant

Ieeeeps,

ara ja toca..ara a preparar el desembarcament a Empuries!!! 😆
    3 setmanetes que s’hauràn d’aprofitar per arribar en un mínim de condicions 😉

Salut

Crit
    Crit
    Membre

Molt mort això, no?

Potser hauríem de començar a fer un xic de recompte, de terç i marató, potser algú més puja al tren…

Sembla que ja sento el mar…

Salut

bru
    Participant

Ieeeps,

vinga, vinga…aquesta setmaneta, per començar, una o potser dues tiradetes llargues,no???

Salut

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 94)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.