V Marathon Martín Fiz. Gasteiz 06-05-2007
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
15 de març de 2007 a les 14:24 #1805
cargolParticipantHola companys:
Us passo la web d’aquesta marató q la que vull anar.
M’agradaría que si algú l’ha fet alguna vegada, donés les seves impresions i si algú s’anima que ho digui per anar plegats.http://www.maratonmartinfiz.com/
Salut i milles.
Abel18 de març de 2007 a les 17:31 #4453
bodiParticipantcargol, jo hi vaig ser-hi el 2005. El dia abans va nevar, però l’endemà tot i córrer a 5º el temps ens va respectar. Això passava un 10 d’abril.
Va ser on vaig conèixer en segarrenc, gran tipus de PonentLa marató és plana, rapideta, ben organitzada per força, ja que l’organitza un maratonià, el MARTIN FIZ que també hi va córrer.
No obstant hi ha poca gent, sobre uns 500 corredors, però es agraida amb la gent animant…com a bons bascos que són!Aconsellable, jo també hi seré…després d’Empúries 😉
Salut.
19 de març de 2007 a les 15:27 #4483
segarrencParticipantSalut companys,
Accepto gran com gros bodi 😆 , llàstima de la parada inoportuna i que no puguessim acabar-la plegats. Després, coses del mundillo aquest ens vam trobar esmorzant a la mateixa cafeteria a Donosti. Amb tants fils maratonians m’esteu fent agafar un mono que no vegis.
Jo també la recomanaria, llàstima també que hi falti uns quants participants, més que res perquè als últims kms. es troba a faltar el moviment de corredors i quedes una mica despenjat en solitari.
L’arribada a la Plaza de la Virgen Blanca, molt bonica.Una abraçada a tots.
19 de març de 2007 a les 16:18 #4485
cargolParticipantGràcies Bodi i Segarrenc pels consells.
Si hi ha algú que vulgui compartir vehicle o allotjament que ho digui per tal de anar plegats, ja que de moment hi vaig solet.
A la revista RUNNER’S de febrer hi ha una informació molt detallada d’aquesta marató que pinta convertirse en una de les grans.
Salut i milles.
Abel19 de març de 2007 a les 16:55 #4486
Cargol, si encara no tens allotjament, te’n recomano un, Hotel Dato, molt cèntric i a pocs metres de la sortida i arribada. Polidet i bé de preu.
De tota manera consulta algun callejero no haguessin canviat la sortida i l’arribada, cosa que dubto ja que és al centre de Gasteiz i al tocar del casc antic, medieval i fantàstic.
Una abraçada a tots.
20 de març de 2007 a les 17:03 #4521
cargolParticipantGràcies Segarrenc per l’informació de l’hotel. He estat mirant i està aprop també de l’estació de RENFE, ja que hi ha bona combinació per marxar tranquil amb tren el matí del dissabte i tornar a la tarda del diumenge.
Salut i milles.
Abel21 de març de 2007 a les 15:02 #4533
L’estació hi toca amb el carrer Dato -o Eduardo Dato-, a més a més segurament hauràs d’esmorzar a la cafeteria de l’estació amb algun agent de cossos policials i gent que ve de marxa. Al mateix carrer hi ha moltes cafeteries però cap que obri tant aviat.
Aquest estiu vaig tornar a anar a Gasteiz i hi vaig haver de tornar a esmorzar. Si vas en tren el lloc et ve fet a mida.
Una abraçada a tots.
27 de març de 2007 a les 15:44 #4720
cargolParticipantJa estic inscrit i ja he reservat habitació a l’hotel DATO que està al costat de RENFE i la sortida.
Ara ne més falta el mitjà de transport. Si no s’anima ningú més agafaré l’opció del tren.
Salut i milles.
Abel22 d'abril de 2007 a les 17:25 #5424
Després del poc entreno que porto i a 2 setmanes de la marató de Vitoria, avui he fet com a test la mitja de Lleida i amb calor he pogut acabar amb 1h 33′, per tant crec que la podré superar, aixó si anant a disfrutar-la i sense forçar.
Espero agafar una miqueta més de forma en els 15 díes que queden.
Salut i milles.
Abel26 d'abril de 2007 a les 21:42 #5558
SedParticipantEiiiiiiiiiiiiiiii
Jo també vinc. Desició d’última hora. M’acavo d’inscriure.
Salut!
27 d'abril de 2007 a les 18:36 #5585
cargolParticipantSed llàstima de no decidir-te abans perque haguesim pogut compartir cotxe.
Jo he agafat bitllet de tren (talgo), surt ce Lleida cap a les 9 del dissabte i en 4 hores i pico arribo per recollir dorsal i el dinar de la pasta, la tornada a les 4 i pico de la tarde del diumenge.
Si et decideixes ja ho diràs.
Salut i milles.
Abel2 de maig de 2007 a les 22:24 #5639
AdolfoParticipantAmic Cargol,
eres un campeón como persona. Os deseo a todos que disfrutéis del siempre duro, mental y físicamente, marathón.
Muchos ánimos, Molta Força y mucha suerte. Cuando os encontréis al Hombre del Mazo, que siempre aparece, el cabroncete, a esquivarlo y Pa´lante!!!! Hasta el final. Un abrazo y saludos a Martín Fiz.2 de maig de 2007 a les 22:26 #5640
AdolfoParticipantHey, también un campeón como atleta.
Señor SUB3. Me descubro. Un abrazo.3 de maig de 2007 a les 7:49 #5641
ÁlvaroParticipantCompany,
Molta sort (o molta merda 😳 , com diuen al teatre abans de l’estrena). Ja ens explicaràs a la tornada.
Ei, i a gaudir de la gastronomia local, que no tot ha de ser córrer 😉 😉 .
3 de maig de 2007 a les 12:35 #5651
Gràcies pels ànims, sobre tot Adolfo m’afalagues, la veritat es que anem 3 km0, Bodi, Sed i Cargol, al menys jo vaig a correr-la i no a competir-la.
No l’he entrenat però tenía ganes de fer-ne una a la primavera i vaig trovar aquesta com una bona opció.
Ja us informarem per si algú es decideix de fer-la algun altra any.
Salut i milles.
Abel[/b] -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.