V Cursa dels Templers. Lleida 19 de juny
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
25 de maig de 2011 a les 20:09 #31048

SimeSuperadministradorÀlvaro ha escrit:
Quote:Bones companys!!! una pregunta i/o aclaració: La samarreta és tamany normal? o la “L” ja és hipermegasupergegantina? …Àlvaro jo tinc una L del mateix model i em va molt bé.
És una mica més gran que la L de l’any passat que segons en quin moment de la temporada em va una mica més justa :blush: .
No sé si la M serà també una mica més ampla, no m’atreveixo a aconsellar al respecte perquè no l’he vist.
Si algú ha fet la Marató de Madrid o la Behovia-Sansebastian, on donaven el mateix model, potser et pot donar alguna pista.Pel model de noies, la noia de la foto porta una M, però es va emprovar una L i també li quedava bé. Com és més entallada s’ajusta força bé.
Suposo que va a gustos si t’agrada portar la samarreta més ajustada o més ampla.
A veure si podem veure més mostres i ho comentem millor abans de la cursa.Salut i Templers
25 de maig de 2011 a les 21:31 #31050
kaiserParticipantBones,
avui el canal de Seròs semblava el carrer major, i m’han dit que la canalització feia goig també!
Com va el fil de last minute??? Ho animem una mica amb entrenaments templers??
25 de maig de 2011 a les 23:15 #31053
IcaroParticipantSime ha escrit:
Quote:Icaro ha escrit:Quote:Hola Km0’s…!!!Espectacular samarreta d’obsequi…
I els models la llueixen molt… No han pogut triar-los millor!!!
Alex, ara ja ho tinc clar, lo teu és la pasarela…:laugh: :laugh:

Txema
Ícaro, sí, sí, ara disimula.
Confesa-ho! Vas voler fer de model amb la samarreta de noia, al costat de l’Alex, però el fotògraf no et va deixar perquè et vas negar a depilar-te. :woohoo:
Un altre dia serà company.
Quan es presenti un buff del Km0 segur que seràs el primer a portar-lo lligat al cap.

Si ho confesso Sime, ho tinc que confessar… Pero que sàpigues que quan l’obsequi sigui el buff jo faré de model… Només amb el buff posat…!!! :woohoo: :woohoo: I sense depilar…!!!! :S :S :unsure: :blink: :blink: :huh:

Ben pensat no es bona idea, crec que s’acabaria el “glamour” a Templers…
Amb aquests models molt millor…
Segueixo dient, fantàstica samarreta…
I no només la samarreta…
Es tot el demés…
Es Templers…El 19 de juny Lleida serà dels runners, serà una festa, serà nostra…
Txema
26 de maig de 2011 a les 14:16 #31062
CritMembrekaiser ha escrit:
Quote:Bones,avui el canal de Seròs semblava el carrer major, i m’han dit que la canalització feia goig també!
Com va el fil de last minute??? Ho animem una mica amb entrenaments templers??
Fem un intent! Ara o mai!
Last-minut (per cada dia, últim moment):blink:Km0 diumenges i festius (diumenge hi ha convocat un reconeixement del circuit 2011)
Salut a tots
26 de maig de 2011 a les 22:00 #31070
estefiParticipant:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Templers a Facebook:
espero col.laboracio, sera una bona manera de que Templers surti de casa…….
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
http://www.facebook.com/pages/V-CURSA-DELS-TEMPLERS-LLEIDA/215713865116472gracies:side:
estefi:silly:
27 de maig de 2011 a les 16:45 #31081
alexvicaParticipantHola nois,
M’agraden els comentaris sobre els models de la samarreta que ha fet ICARO, però també sóc de la opinió que hagués sigut ESPECTACULAR veure a l’ICARO amb la samarreta de dona. :woohoo:
Força templers…AMB IL·LUSIÓ
27 de maig de 2011 a les 17:29 #31083
IcaroParticipantalexvica ha escrit:
Quote:Hola nois,M’agraden els comentaris sobre els models de la samarreta que ha fet ICARO, però també sóc de la opinió que hagués sigut ESPECTACULAR veure a l’ICARO amb la samarreta de dona. :woohoo:
Força templers…AMB IL·LUSIÓ

😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

No perdeu l’esperança… Algun dia potser, qui sap….
27 de maig de 2011 a les 21:37 #31086
JordiParticipantInscrit!!!
Per cert, Això de les samarretes te molt èxit, m’han preguntat si es pot comprar.¿?
Salut i llarga vida a Templers!!!
29 de maig de 2011 a les 18:15 #31098
By KedsParticipantHola Km0’s.
Avui una dotzena de corredors i un ciclista (:laugh: ), hem fent un reconeixement sobre el terreny del circuit de Templers V.
Pel que hem pogut veure tot és al seu lloc (carrers, rotondes, ponts, el castell….) i no hem trobat a faltar cap dels molts al·licients que sense cap mena de dubte té el circuit de la nostra cursa.
Malgrat tot, continuarem atents durant els propers dies i…..continuarem informant

Salutacions & Templers.
29 de maig de 2011 a les 20:33 #31099
bruParticipantIeeeeps,
En portem 661…en volem molts més!!!!!! :woohoo:
Salut templera!!!
30 de maig de 2011 a les 10:34 #31101
kaiserParticipantAtenció!
DEMÀ CANVI DE PREU!!!
Si ja ho teniu clar, no cal esperar més a inscriure’s!
30 de maig de 2011 a les 14:36 #31102
JordiParticipant2 + apuntats,la meva dona i jo,encara falta moooooooooooooooooooolta gent,vinga que es la MILLOR cursa de Ponent.
30 de maig de 2011 a les 18:31 #31105
bruParticipantIeeeps,
Ja en som 743….aprofiteu avui !!!!
30 de maig de 2011 a les 21:05 #31107
SimeSuperadministradorUmmm, a aquest ritme em fa la sensació que aquest any també es tancaran les inscripcions força abans.
Aquest diumenge vaig tenir l’oportunitat de fer el circuit de la cursa en companyia d’uns quants companys del fórum.
La veritat és que m’ho vaig prendre amb calma, però aquell final és impressionant. Vaig deixar la xerrameca un moment i em vaig centrar una estona en córrer, amunt, amunt i recta final.Si no ho has viscut, no saps de qué parlo.
30 de maig de 2011 a les 21:43 #31110
estefiParticipantSERVEI DE LLEBRES ALS TEMPLES 2011
Vols ajudar als companys a fer la seva marca?
Vols tenir noves sensacions corren?
I una nova prespectiva d´una cursa?
………………………………………..-Es per qualsevol corredor.
-Sempre que el temps a marca sigui moltcomode per a tu.
-Es responsabilitat pero sense presions¡
-Satisfaccio propia.fem feina per una cursa amb categoria a les nostres terres.
LLEBRES DE:
35´
40´
45´
50´
55´
60´ .
ESCOMBRA
m´agradaria possar dos corre-llebres per temps, es mes comode i distret….
FEM LLISTA
ESTEFI I KM´SSSSSSSSSS -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.