V Cursa dels Templers. Lleida 19 de juny

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Saltamartí
    Participant

A mi no em surten mai els números,

Si som socis i volem comprar el xip són 14 euros?

Aquest any em fa il·lusior tenir el xip, pot ser ni faré més de curses planetes. De moment en porto només dues una de muntanya.

Es que a templers cada any corro més ràpid, em fa il·lusió córrer uns segons menys què (mec) 2010.

Perdoneu, però necessito preguntar.

Vinga que vull el xip d’una vegada i esperem no canviïn el sistema.

Templers :woohoo:

kaiser
    Participant

Bones,

vist que per estrany que sembli encara hi ha socis sense xip :D hem afegit l’opció de compra de xip per a socis a 14€

Socis no deixeu passar aquesta oportunitat per fer-vos amb el xip, és per sempre!

Salut i Templers!

km0
    Superadministrador

Aquesta vegada ha estat possible, gràcies al patrocini d’Adidas podem oferir-vos una samarreta amb disseny específic diferenciat homes i dones. Teixit tècnic, lleuger, que senzillament transpira Templers.

templers2011_440.jpg

Poden no dir res.

Ivan
    Participant

M’agrada molt la samarreta, un encert poder comptar amb una marca lider com Adidas.

Felicitats

kaiser
    Participant

A mi em sembla espectacular!

A més aquest any tindrem l’oportunitat de córrer amb la samarreta de la cursa ja que es repartirà abans de la cursa i el dissabte a la tarda! Marea blava!?!

Estigueu atents a properes informacions ;)

cargol
    Participant

Pot ser algú pensi que aquestos de Km 0 son poc imaginatius i que sempre donem el mateix…¡¡¡ Buff, un altra samarreta?, però des de la primera edició hem intentat superar-nos en quan a qüalitat i aquesta vegada ha sigut la culminació, el proper any caldrà innovar.
    A més cada edició s’incorpora gent nova a l’atletisme popular i amb molta il.lussió per ells aquesta es la seva primera cursa competitiva que fan i s’agraeix molt al principi aquest tipus de premis o regals i més si son de marca.
    Com diu en Kaiser diumenge 19 de juny marea blava i de caragolets corrent per Lleida.
    Vinga o us quedareu sense !!!
    Salut i Templers.

jmarkala
    Participant

Nois,
    aquesta samarreta és “total” . M’agrada i m’agrada.

Ja estic esperant el dia 19

Albert
    Participant

kaiser ha escrit:

Quote:
    A més aquest any tindrem l’oportunitat de córrer amb la samarreta de la cursa ja que es repartirà abans de la cursa i el dissabte a la tarda!

Esta clar que si la meva germana vol una samarreta XS el dissabte no haurà de fer la migdiada.

A mi, personalment m’agrada mes la versió femenina que la masculina, pero bueno, com que no tinc cap samarreta adidas em comformo i aniré amb les manigues arromangades.

Icaro
    Participant

Hola Km0’s…!!!

Espectacular samarreta d’obsequi…

I els models la llueixen molt… No han pogut triar-los millor!!!

Alex, ara ja ho tinc clar, lo teu és la pasarela…:laugh: :laugh: ;) ;) :P :P

Txema

Sime
    Superadministrador

Icaro ha escrit:

Quote:
    Hola Km0’s…!!!

Espectacular samarreta d’obsequi…

I els models la llueixen molt… No han pogut triar-los millor!!!

Alex, ara ja ho tinc clar, lo teu és la pasarela…:laugh: :laugh: ;) ;) :P :P

Txema

Ícaro, sí, sí, ara disimula.
    Confesa-ho! Vas voler fer de model amb la samarreta de noia, al costat de l’Alex, però el fotògraf no et va deixar perquè et vas negar a depilar-te. :woohoo:
    Un altre dia serà company.
    Quan es presenti un buff del Km0 segur que seràs el primer a portar-lo lligat al cap.
    :P :P

Per cert, l’atenció al corredor no crec que s’acabi en l’obsequi d’aquesta samarreta, aquesta cursa està pensada per corredors i per a corredors ;)

ALVARO ARESTE
    Participant

Bones companys!!! una pregunta i/o aclaració: La samarreta és tamany normal? o la “L” ja és hipermegasupergegantina? per a no trobar-nos com a la cursa de bombers, em refereixo… que la gent no s’agafi XL i serveixin com a tenda d’acampada!!!!

per cert, el disseny genial, per un cop i sense que serveixi de precedent canviaré:woohoo: la marea blanquigroga per la MAREA BLAVA!!!!!!

cargol
    Participant

JA PORTEM 500 INSCRITS

NO BADEU QUE A PARTIR DEL 31/05 APUNTAR-SE ES MÉS CAR.
    SALUT I TEMPLERS.

Saltamartí
    Participant

Inscrit!

Aquest any sí, 45 minuts… :P La verita és què tan me fot els minuts…

501 !

:woohoo:

alexvica
    Participant

INSCRIT!!!

Un altre runner al sac i així de mica en mica s’omple la pica

Aquest any portaré dos corredors que s’estrenen a Templers i així fem la nostra cursa la més familiar de les terres de ponent:laugh:

kaiser
    Participant

Bones,

el twitter de la cursa comença a bullir, els que l’utilitzeu seguiu a @CursaTemplers , un altre mitjà on rebre notícies de la cursa.

S'està mostrant 15 entrades - de la 31 a la 45 (d'un total de 201)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.