UltraTrail La Tramuntana 14-15 juny, nova data 6 de setembre
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
12 de març de 2008 a les 23:06 #2127
LuigiParticipantLa Tramuntana és un ultra-trail d’alta muntanya de 86 Km de recorregut i amb un desnivell acumulat de 9000m (4500m+) seguint la línia de carena de tot el Pirineu oriental.
Co-organitzada pels ajuntaments de Planoles (Girona) i Vernet les Bains (Languedoc-Roussillon), la Tramuntana pretèn ser molt més que una cursa d’alta muntanya, vol ser una festa dedicada, evidentment a l’esport, però també a:
– La natura: tot el recorregut és una visita guiada per espais d’interès natural, la Xarxa natura 2000, el paratge del Canigó, Mantet, Les capçaleres del Ter i del Freser, La vall de Núria, Carançà, L’Estremera.
– La cultura: dels versos de Mossèn Cinto Verdaguer: ”De puig en puig s’enfila…tota la terra que el meu cor estima” fins al vincle creat per l’abat Oliba entre les terres del Ripollès i Sant Miquel de Cuixà.
– La tradició: el Canigó, el Puigmal, la flama simbòlica de les nits de Sant Joan, dues muntanyes emblemàtiques de les nostres terres i una ruta que ens porta de la Catalunya nord al Principat.
El lema de la Tramuntana resumeix tots aquests conceptes:
“Esport, natura, tradició, cultura…necessites més raons per corre?”
Dades de la cursa
Sortida de la Ultra Trail Diumenge dia 15 a les 01h00 de Vernet (FR)
distància 86 Km
4800 m. de desnivell positiu, 9000m. acumulat.
80% del recorregut per sobre els 2000m.
Punt culminant:Puigmal 2911m.
2 països.
temps límit de : 24 hores
Límit de participants:500
Obertura inscripcions : el 15 de Març 2008
9 punts de control / assistència / avituallament sòlid i líquid.
transport del corredor Planoles->Vernet sortida a les 20h00 (14/6) de Planoles.
transport material personal de recanvi a Vallter 2000.
Animacions i activitats festives a Vernet, Núria i Planoles12 de març de 2008 a les 23:10 #12893
LuigiParticipantBé, si sobrevisc
a tantes curses fins el juny, aquest potser serà el meu repte més important de l’any. I no sembla poca cosa 😯
➡ IMPORTANT: LES INSCRIPCIONS S’OBREN -segons la web- EL DIA 15 DE MARÇ, O SIGUI, EL PROPER DISSABTE
Qui estigui interessat, que estigui molt al cas, doncs hi ha una gran expectació per part de la gent
Qui s’apunta? 😉
13 de març de 2008 a les 23:16 #12916
bodiParticipantJo la tenia marcada pel cap de setmana següent, 21-22 juny, no sé si anava errat o han canviat de data. Una llàstima perquè la tenia marcada al calendari. El 15 de juny, és INTOCABLE pel Km0, hi celebren la "seva" cursa….ELS TEMPLERS, jo no puc faltar-hi!
Luigi, ja veig que no pares….estàs a totes les curses!, compte que a Zegama has d’estar a tope! i jo hi seré per veure-ho.
Salut 😉
.
14 de març de 2008 a les 8:27 #12920
LuigiParticipantDoncs és cert. No sé com m’ho he mirat que no he vist que el 15 hi ha Templers. Ja vaig faltar l’any passat i aquest volia fer-la.
Encara que tinc una altra combinació per aquest cap de setmana. Veurem 😉
19 de juny de 2008 a les 8:11 #15227
massaParticipantFinalment ha estat aplaçada fins al cap de setmana de 6-7 de setembre.
19 de juny de 2008 a les 17:57 #15257
LuigiParticipantAl final vaig fer Templers
…
…i potser tampoc se m’escapi la Marxa 😆
😉
28 de juliol de 2008 a les 21:06 #15831
LuigiParticipantDoncs espero que no se m’escaparà
Després d’inscriure’m i esborrar-me, ara em tornaré a inscriure
Han canviat dates, perfil i hora de sortida:
Dissabte 6 de setembre a les 6 del matí
86 km, 10.000 m desnivell acumulat
28 d'agost de 2008 a les 20:18 #16241
POLDUParticipantÀnims Luigi!!
Molt de cap, pas a pas i serenor.
29 d'agost de 2008 a les 5:19 #16245
SedParticipantLuigi no pares.
Segurament tmbé deus anar a la Matagalls.
L’11 si vols estirar una mica les cames, porta la canalla a Térmens, a la Cursa de la Diada.
A veure quan podem coincidir en alguna ultra.
Salut!
1 de setembre de 2008 a les 12:43 #16280
LuigiParticipantHola amics,
Segurament no participaré en aquest trail.
Fa tres setmanes vaig caure a una cursa i em vaig fer mal al bessó. Des d’aleshores he estat gairebé totalment aturat.
A més a més, la setmana passada vam patir la pèrdua d’un familiar directe, després d’una llarga malaltia.
Per tot plegat, estic desanimat, bastant cansat i sense motivació, que és la mare d’aquest esport.
Però la vida continua i ens hem de sobreposar i tirar endavant. M’agradaria fer La Tramuntana, encara que només fos caminant, però no deixa de ser una bona pallissa.
Veurem
Fins aviat
1 de setembre de 2008 a les 21:53 #16304
Buff!ParticipantÀnims Luigi. Una lessió té l’aspecte positiu de que permetrà recuperar-te i descansar (saps prou bé que si no és així en costa molt parar als correferits). El meu condol per la pèrdua d’aquest familiar, però ara tens la motivació de córrer per dedicar-li la cursa cada vegada que creuis la línia d’arribada. Endavant! ➡
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.