Ultra Trail Mont Blanc 2009
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
19 de gener de 2009 a les 15:00 #2402
SedParticipantJuntament amb el Sahuqui ens hem inscrit a la UTMB
Per mi serà el segon objectiu de la temporada.
Un altre ponentí també podria quedar inscrit els pròxims dies
Salut!
19 de gener de 2009 a les 15:36 #18494
bruParticipantIeeeeeps,
Moltíssima sort, tard o d’hora tambè m’hi trobareu

Ja em passareu quatre notes

Salut
21 d'abril de 2009 a les 21:58 #20620
SedParticipantLuigi ens veurem a XAmonix?
SAlut!
22 d'abril de 2009 a les 7:36 #20625
LuigiParticipantDoncs sí Sed, espero que ens veiem a Xam, que el camí allà serà llarg i encara falten dies i kms per arribar ben preparats
Entre d’altres, faré una passejada per Navàs, per Sort, per Andorra i d’altres contrades
30 de juliol de 2009 a les 12:58 #22989
SedParticipantEns queda poc.
La veritat és que estic una mica aco…….Aprofitant el circuït de la travessa Borges-Montblanc vam fer una travessa semi-nocturna amb el Sahuqui.
Puc dir que si de nit era una paissatge misteriós, de dia ha de ser espectacular.
Es la vegada que he vist més conills travessant camins i corrent pels camps de rostolls i oliveres.Si no hem vam veure 300 no hem vam veure cap.
Estem tocant la montanya i practiquem amb bastons, desciplina nova per a mi, però una vegada acostumat les pujades són més fàcils i les recuperacions són més ràpides.
La hidratació i l’alimentació és fundamental durant els entrenaments.Igual que una cursa d’etapes, l’estratègia serà molt important. Coordinar tots els elements ens ha de fer arribar a la meta .
Cada passa és una vicòria.!
Salut!
30 de juliol de 2009 a les 21:21 #22995
bruParticipantIeeeeps,
Molts i molts ànims Sed i Sahuqui, segur que us sortirà de conya!!!!
Ja passareu informació!!!!
Salut i força!!!!
4 d'agost de 2009 a les 12:28 #23043
LuigiParticipantJa fa un parell de mesos que em vaig inscriure i després “desinscriure”, per motius que ara no venen al cas :dry:
Només volia desitjar-vos moltíssima sort Sed i Sahuqui
Bon courage!
21 d'agost de 2009 a les 10:40 #23282
SedParticipantGràcies companys.
El dilluns vam fer l’últim entreno fortet i vamb anar fer un bibac al Mont Perdut.
Des de el dimarts que tinc agulletes que no hem deixen ni caminar. Ui Ui Ui ………..
Espero estar al 150 % el dia D.
Salut!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.