TRI-254 Balaguer ! -tremoleu que ja hi som ...

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    carlesco
    Participant

El pimer cap de setmana de triatló de les comarques Lleidatanes.

http://triatlo.pedala.cat

Mireu-vos la web. Si no us apunteu és que no us corre sang per les venes!

no tinc cap més comentari a fer.

Estàs preparat?

-Carles
    pedala.cat

javatorr
    Participant

Espectacular!

Es apte per una persona que no n’ha fet mai cap?

Estic dubtós d’apuntar-m’hi…

Les distàncies sobre el paper les veig "salvables"…

🙄

q collons fer…!

Arctos
    Participant

Bones,

Javatorr si no vols estar tot un any pensant perquè no vas donar el pas i desitjant que arribi l’edició del 2009, ja trigués en inscriure’t.
    És un tri molt divertit i on tot i ser un dur és tan divertit que quan t’adonis ja estaràs a la linía de meta.

Salut

javatorr
    Participant

He vist que l’any passat l’últim va trigar 4h!

Espero poder acabar en aquest temps.

Que necessito per fer un triatló?

Elements basics…

ROMA34
    Participant

necesites :

1. BTT
    2.BANYADOR + ULLERES NADAR
    3.SABATES RUNNING

LA MEVA MARCA EN MITJA MARATÓ ÉS DE 1.43 I L ´ANY PASSAT VAIG ACONSEGUIR ACABAR …. SINÓ RECORDO MALAMENT VAIG TARDAR 3H 18MIN.

JA TARDES EN APUNTARTE …..

javatorr
    Participant

;D

Convençut!!!

A veure si demà al matí encara hi ha 2 places!

GRACIES!

javatorr
    Participant

Apuntats!!!!!

MAMA! POR!!!!!!!!

😯

javatorr
    Participant

Us escric aquestes ratlles amb un somriure de satisfacció tot i no haver acabat el triatló, però el ditxós Murphy va fer de les seves.
    Tot va començar una setmana abans, on un tema nou al fòrum va despertar un cuquet a l’estomac. Val a dir que es fàcil de despertar…
    I amb el meu inseparable company Josep ens vam “convèncer” de participar en el triatló de muntanya de Balaguer. Senzill…

750m nedant :?

28km BTT 😯

5km corrent. 😉

Un cop inscrits i després d’haver realitzat entrenament específics, tant d’aigua (vam nedar 2 dies i recoi com estava de gelada l’aigua!) i BTT (2 dies per la mitjana, ja podeu comptar la BTT…) ja estàvem preparats per ser tri atletes! 🙄

Doncs cap a Balaguer que hi falta gent! La veritat no desentonàvem gaire (ostia que no!) la fisonomia de la gent era diferent a la nostra i anaven la majoria força preparats. Paguem un parell de novatades però llestos per començar!

:D Xiulet de sortida i comença l’aigua! Recollons 180 persones en 5m d’ample anant a buscar una boia! Aigua no vaig tragar.. però peus! Feies crol i li foties amb el braç a un mentre un altre et passava per sobre i amb l’altra ma li foties els dits al nas a un tercer… de pelicula! Però vam sortir de l’aigua i no érem dels darrers!

Segona part BTT, al canvi vam perdre força temps , això de no portar mono de tri atleta… Samarreta… motxilla… (A casa triguem menys en vestir-nos! vam perdre mooolt temps. Però som-hi! Comença l’espectacle! Una zona d’asfalt d’uns 2 km, ràpida fins que els mossos ens fan desviar, cap a l’esquerra i no era un camí! 🙄 🙄 🙄

Era la vessant de la muntanya! Una trialera xulíssima i llarga! Comencem be! Plat petit i pinyó gran era la marxeta en quasi tot el terreny! I els corriols! Quin tros de circuit! Amunt avall, pujant bancals pel dret! Passos entre pedres! Espectacular!

Quan devíem dur uns 15km va aparèixer el Murphy. 😈 Perdo en Josep i una noia em diu que està parat 100m més endarrere. M’apropo i s’ha trencat el canvi! S’ha arrencat del suport del quadre! :?: :?: Se’ns va acudir trencar la cadena! 💡 No estàvem prop d’enlloc allí tirats! Sense mòbil ni diners (que carallots!) . La trenquem i intercanviem les bicicletes! De baixada sóc una mica més ràpid que ell. Aprofitem-ho! De pujada… corrent al costat de la bici. Després d’uns 3km en una “V” espero al Josep i veig com se li bloqueja la roda del davant! I on hi havia cap… apareix de sobte la roda del darrera!

Quina nata!

Per a més INRI la bicicleta sense cadena… perd la palometa de la roda del darrera… ja hem llepat del tot! Solució buscar carretera! Enmig del terme entre corriols sortim a la nacional!
    Al 3er cotxe ens paren a ajudar! Genial! Una parella de rumans,(Gracies!) carreguem la bicicleta del Josep i a ell a la furgo… (ens adonem que la meva roda del davant esta punxada, la canviem amb la del Josep) i jo amb bici cap a Balaguer!
    Vaig arribar a Balaguer i vaig enganxar una zona on em podia reincorporar… Però no hauria estat lícit. (tot i que havia fet uns 10km de més!)

Resum: Satisfacció per que estava convençut que podíem acabar la prova! M’encanta la BTT! I estic buscant un altre triatló per acabar-lo! No m’esperaré a la següent edició de Balaguer (però tinc la punxeta clavada i l’any que ve, l’acabarem!)

Arctos
    Participant

Bones,

Javatorr ENHORABONA!!!!

Ja has caigut de quatre potes en la triatló, ara a preparar la següent, i l’any vinent a passar comptes pendents amb els senders de Balaguer i a descobrir els 254 esglaons 😉

Només de ficar-se a la sortida ja té el meu reconeixement, doncs estar a 35 graus no incita gaire a fer un triatló.

Per la meva part he disfrutat del finde triatletic a fons, ahir el de muntanya i avui el de carretera, això sí he suat però animant la gent que soc molt marikilla i no m’he atrevit a lluitar amb les algues del embassament.

Salut

S'està mostrant 9 entrades - de la 1 a la 9 (d'un total de 9)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.