Transgrancanria 2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Noies… Nois….

Esperant els resultats de la marató de Barcelona, (anims per tots), us passo noticies de l’ultrafons de Gran Canaria… (telefoniques), encara no surt la classificació :angry:

Pàgina http://www.transgrancanaria.net/

En la cursa de 123 KM, 123.000 metres , amb un desnivell acumulat de 4.800 metres, el Xavi Sahuquillo ha fet el vuité lloc amb un temps (no oficial) de 17 hores 42 minuts.:woohoo: :woohoo:

Una abraçada i moltes felicitats de part de tots/es

Sed
    Participant

Hem sembla que el temps que ha fet és una mica inferior. Però tan hi fa.

Un 8é lloc acabant la TransGranaria és un gran resultat. Ja voldria haver-hi estat jo.!

Sembla que el Xavi se li donen bé les illes. El 2007 segon classificat a la marató de Lanzarote.

Però el que no se li dona gairebé és escriure en el fòrum. A veure si ets deleites amb una crònica. JE JE JE !

SAlut!

Arctos
    Participant

IMPRESSIONANT!!!!!

Enhorabona Xavi i com diu en Sed a veure si ens fas enveja amb una crònica.

Salut

Noies…. Nois….

Rectifico temps…. amb això del canvi horari he tingut problemes :angry: :angry:

Temps total : 15 hores 37 minuts… real !!! ara si:woohoo:

xsahuqui
    Participant

Hola amics!!!Perdoneu el retard, però fins ahir no vaig arribar i fins avui no m’he pogut connectar. Crec que es just que faci una crònica, tant per la vostra demanda com per la gent que m’ha anat seguint en aquesta carrera. Aquí va:

Tot va començar quan en SED em va comentar de fer L’Ultra-Trail del Montblanc; i per començar l’entrenament que millor que una bona cursa com la TRANSGRANCANARIA (només faltava que en Sed pugués venir)i que jo hi pugués anar ja que em vaig quedar sense dorsal (errada d’inscripció), però gràcies al meu company de club TXEMA que em va arreglar l´inscripcó, ja estic volant cap Gran Canaria.

Cal dir que l’organització es mereix un 10. El dia abans vaig a buscar el dorsal i el “peto” de carrera i com era normal no sortia al llistat. Parlo amb un responsable “en PABLO” i tot sol.lucionat. Preparo la bossa que puc deixar i trobar-me al km 81 de cursa (avituallament de Garañon) i la segona bossa que em trobaré al finalitzar i arribar a meta. Com deia l’organització ho tenia tot previst.Pero jo amb els “nervis” no em vaig emportar el “peto”.

Al mateix dia a la nit, hi ha el Briefing. Explicació de com es la cursa i el què ens trobarem, I unes petites paraules dels grans invitats Marco Olmo i Mònica Aguilera. Al finalitzar aprofito per fer-me una foto amb el Marco i parlar amb la Mònica (companya de curs meva) i L’Aurelio (altre crac de raids i curses).

Per fi ja som al dia “D” i al matí en fer jo la revisió de material no veig el peto, doncs a tornar a parlar amb l’organització per anar a buscar el peto. A la nit passem el control de material i ens ubiquem sota l’arc de sortida instal.lat a la Platja de L’Inglès (i quasi tots amb bosses de plàstic als quets). Són les 00:00 i tots amb els frontals oberts, començem la cursa.

En un principi la meva intenció era 1r acabar (no mirar classificacions), 2n portar un ritme suau i 3r no equivocar-me en cap cruïlla. Pero… els primers 30km es podien còrrer (els 20 primers amb un grup de tres i desprès sol) bé i em vaig situar entre els 3-4 primers, però en una parada obligada per problemes estomacals, me´n van passar tres (que hi farem!). Arribo a l’avituallament sòlid de Tunte (34Km) i quan omplia la camelback se´m trenca el tap i no puc tancar-la. Al començar a córrer em surt tota l’aigua i em xopo tot (que hi farem!), sort que tenia una petita ampolla de 500ml i amb això passo. Em poso el paravent, ja que la temperatura fa una baixada gairebé a 0º.

Començo a córrer (sòl) i els problemes estomacals no havien parat, doncs una altra parada extra. Al mig d’una llarga pujada m’atrapen 2 i em pasen (ni intento seguir-los), jo a la meva. Continuo al meu ritme i a l’arribar al creuament que m’havia de portar cap la pressa de Soria em despisto (em faig un embolic) i no se com continuar . Miro veig que al fons venen dos frontals i decideixo que val més perdre 2 minuts que equicocar-me. Espero i m’ajunto (ja tenia ganes d’anar amb algú)amb l’ASIER i el CHRISTIAN.

Gran decisió la meva ja que l’Asier (molt bon ultrafondista) es coneixia el traçat, i perdre 2minuts van ser una bona inversió al final. Des d’aquí (+/-50 Km) fins al Km 81 avituallament sòlid de Garañon vam anar els tres. En aquest avituallament ens van fer revisió de material, i l’Asier i jo tot correcte (je je je), però en Christian no portava el peto (us en recordeu que em va passar a mi amb el peto!!!), doncs el penalitzen 5 minuts. Aqui ja era de dia, el paissatge era fantàstic, entre barrancs i pins (el Roque Nublo i el Pico de las Nieves). Desprès de menjar una mica de macarrons l’Asier i jo sortim sense el Christian.

A partir d’aquí a patir fins a l’avituallament de la plaça de Teror (101Km) doncs hi havia molta baixada i jo ja tenia les cames tocades, la qual cosa em feia dificil seguir l’Asier. Arrivem, em bec una llauna d’un glop i continuem.

I ara si que les baixades, fins la meta, eren tremendes, i jo amb agulletes i dolor a la cadera faig un pensament decidint afluixar a les baixades, la qual cosa comporta que l’Asier em marxa i en Christian m’atrapa. Però ja en els últims 7km m’animo, trobo alguna pujada i el fet d’haver frenat el ritme en les baixades fa que em recuperi una mica, pugui accelerar el ritme, deixar endarrera al Christian i tornar a veure l’Asier.

Ja un cop sóc a la platja i tinc la meta a 200mt, s’em possa la pell de gallina de l’emoció, sembla que no em fagi mal res (però només ho sembla) i recordo aquells que volien venir a córrer-la però no van poder.

Entro a meta, pujo les escales, em vaig la foto de record sota la pancarta i a descansarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
    Temps final 15H 37´ i 8è de la general !

Al dia següent, dinar popular, comentar la jugada amb els companys, fer alguna nova amistat (l’IÑIGO amic del Sed), felicitar a la gent i a descansarrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Cal remarcar que el circuït era un trenca-cames amb fortíssims desnivells, alguns bastant tècnics que havies de prendre atenció, però tot i amb això el paisatge era per gaudir-lo amb més calma. Preses, muntanyes, boscos de pi canari, etc..

Fins aquí la meva crònica. Espero que no hagi sigut massa.
    I Kilómetressssssssssssssssssss .

Eli
    Participant

FOTOOOOOOOOO!!!!!!!!!!:laugh: :laugh:
    ]
    imgp4546.jpg

Eli
    Participant

FOTOOOOOOOOO!!!!!!!!!!:laugh: :laugh:

imgp4647.jpg

bru
    Participant

Ieeeeps,

Enhorabona xsahuqui, tant per la gran cursa com per la magnifica crònica, estàs fet una bèstia!!!

Salut

xsahuqui
    Participant

Gràcies Joan!!!
    Cursa molt bonica i dura. Espero que no em passi factura, je je je.

Enhorabona, Xavier!!!

Ets un autentic crack, ja vec que cada vegada busques reptes més complicats.

Salut!

corre… foc?
    Participant

No tinc més paraules:

ENHORABONA!!!!
    :woohoo: :woohoo: :woohoo:

By Keds
    By Keds
    Participant

Xsahuqui Forever !!! B)

homedferro
    Membre

.

WOW!!!

.

xsahuqui
    Participant

Els de Ponent sempre fem tot allò que podem i MÉS…

FELICITATS a la Corre…Foc per la seva primera marató!!!!!!!

Eli
    Participant

I vam pensar amb vosaltres…:side: :side: :side:

imgp4477.jpg

:blink: :blink: :blink: :blink:

imgp4820.jpg

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 16)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.