Trail des Citadelles 08/0407

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Sed
    Participant

Al costat de Foix, Pirineu Francés.Ariège…. en Pays d’Olmes, au cœur du Pays des Pyrénées Cathares

Ruta dels càtars.
    Des d’una mini-trail de 14’5 km. fins a una ultra de 71 km.

Bona opció per per setmana Santa.

Jo, ja tinc l’hotel reservat

http://www.trail-citadelles.com/accueil.php

Salut!

Sed
    Participant

Ja tinc dorsal

Un del KM0 se’n va a fer una ultra.

Salud!

Sed
    Participant

Tant com el vaig començar tancaré aquest fil amb la felicitat d’haver finalitzat la cursa de 71 km amb 10h 14′

Només tenia que fer uns 3300 positius, portar la camel plena de líquid i menjar ( la cursa era de semi autosuficiencia) tot una passejada.

Dels 200 i pico que van sortir només uns 110 van arribar amb el temps
    de 12 h que donaven de marge.

A les 04:45 h sona el despertador. A les 05:00 sortim de l’hotel , arrivem a Lavalanet, allí tot apunt ho tenen per esmorzar. Unes galetes i un te calent.

El dubte. Estem a 2º C . Amb quina roba sortir?. Al final ben tapat fa fred i pot ploure. Després ja tinc temps de treure roba.

A les 06:05 h donen el tret de sortida. De seguida agafem un pista que ens condueix a un corriol ple de fang , jo més xulo que ningú, no porto frontal. Vaig aprofitant la llum d’altres corredors. Falta d’experiència.

Als 15′ de cursa ja tinc els peus molls i efangats. El meu pensament ja està en quantes ampolles en sortiran. Tot just acabo de començar.

La organització perfecta, a cada cruïlla un que il·lumina i senyal·la la direcció a seguir.
    A les 07:00 hores ja si comença a veure , ara ja puc corre millor, es un dir, ja que les pujades son molt pronunciades i plenes de fang igual que les baixades. Fins a les 02:00 hores de cursa vaig dels 15 primers, ja començo a estar un mica cançat. En una trialera patino i caic a terra, per sort només he quedat ple de fang i prou, puc continuar. Escolto el meu cos i em diu que la caiguada ha estat un avís i que aminori el ritme. El meu objectiu és acabar .

Baixo el ritme, vaig bebent fins a arribar al primer habituallament a km 22 . Porto 2h 50′ . M’aturo . fico betzina i continuo. No trobaré cap més habituallament líquid fins a km 47. Em comencen a passar corredors Potser més de 40.

El km 42 és el castell de Montsegur , el meu pensament està només en poder-lo veure des de lluny. Sé que a partir d’aquell moment ja serà meu i el desnivell a superar només serà una qüestió de temps. Ja el veig . Segurament en una hora i podré ser .Després d’una hora de pujar i baixar corriols. En un control em diuen que queda 8 km . Collons ! Una horeta més i ja el tinc.
    Arribats a peu de carretera on s’enfila el corril del castell les valises ens desvien fora de les escales . Ara les cames ja no son suficients per avançar , les mans també son de gran ajuda. Aquí ja força animació, tot ajuda.

Entrem al castell, sortim i baixem fins al km 47 (Montferrier) , dos vasos de suc i un de cola i endavant . Al sortir de la població veig a m’ha filla i la dona . Se’m canvia la cara, em trec les malles, em canvio els mitjons, i li deixo el paravents i samarreta de màniga llarga. Ara ja en sento un altre corredor. El més dur ja ho tinc superat. El ritme va augmentant però sempre pensant en la caiguda. En els trams menys tècnics augmento el ritme i vaig superant corredors.

Sé que si puc manetenir el ritme fins al Castell de Roquefixade allí ja podré córrer de veritat. He superat Roquefixade, una altra paret, aquesta vegada no necessito fer ús de les mans.

Arribat a l´últim habituallament sólid , estic a 10 km de la meta, no hi ha presa . Menjo i vec 3 vasos de líquid. Un cotxe ple de gasolina pot fer molts km. Altres corredors gairebé no s’aturen i continuen.

En aquest moment comença la meva festa, vaig veient corredors davant meu que vaig superant i axí uns 15 fins a la meta.

Els meus ulls només miren endavant per tal de veure la població de Lavalanet, ara ja la veig, crec que ja estem baixan cap a meta, però no! Ara s’inventen un corriol que puja fins dalt d’uns Sancrist que protegeix el municipi.

Al passar pel Sancrist he tocat el cel , corriolet avall i jaj ho tinc . Ja veig m’ha filla, encara tinc forces per pujar-la al coll i travessar la meta.

Tota una experiència , que recomano a tothom. França és la meca de l’ultrafons i de les curses trail. Per a mi la primera cita en una cursa de muntanya d’aquestes característiques, la més llarga que havia fet em sembla que era la de la Molina.

Estic segur que si toqueu aquests tipus de curses les d’asfalt passaran a una segona categoria.

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Enhorabona sed això no està pas a l’abast de tothom, potser per això no diem gran cosa en aquests fils, però no per això deixem de llegir-los. Molt bé la crònica. Encara que no hi hagi respostes no deixis de posar-los. Cuida’t.

Una abraçada a tots.

Hache
    Hache
    Participant

Sed, m’afegeixo completament al comentari d’en segarrenc, en primer lloc felicitats pel mèrit que té fer i acabar curses d’aquest tipus. 71 km. i més de 10 h. corrents, deu n’hi do, només de pernsar-ho ja em canso.

Enhorabona per la cursa i la crònica.

Salutacions;

Jose H

Crit
    Crit
    Membre

Ja avanço, ja, però no et deixes atrapar mai. Ets un krak!!

Reposa, t’ho has ben guanyat.

Salut!

S'està mostrant 6 entrades - de la 1 a la 6 (d'un total de 6)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.