Torrrotrotada 2013. Dia de Nadal. 10 h

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    km0
    Gestor de comptes

Bon dia,

Com cada any, us proposem de compartir un tros del matí de Nadal, com km0 Ponent amb la col·laboració com sempre dels Castellers de Lleida.

Distància: 6,8 km

Hora: 10 h

Lloc: Plaça Blas Infante.

Arribada: Local dels Castellers de Lleida. (Mireu-ho al mapa, una bona idea pels que pugen amb cotxe és deixar-lo a la zona, Rambla Aragó.)

RECORREGUT(cliqueu)

Veureu que hi ha un canvi respecte els altres anys, no fem el 100 % per asfalt. Cada anys som més i comportava un risc innecessari. El recorregut de 6,7 km creiem que és molt atractiu, amb dos passos per dos ponts que ens donaran bones fotos, i entrarem a Lleida pel Pont Vell, als peus d’Indíbil i Mandoni, l’autèntica porta de Lleida.

És una proposta de circuit d’entrenament, cap competició, tothom és responsable de sí mateix.

Filosofia

No és cap cursa, sortirem amb grup a ritme suau.

El recorregut no estarà tallat al trànsit, si bé serà escàs, caldrà ser respectuosos.

Km0 no es fa responsable de l’organització, només anima a compartir ‘un entrenament amb un to especial’. A l’arribada tindrem un tast de torrons i brindarem amb alguna cosa líquida.

La participació és gratuïta o no, volem dir que us veureu obligats moralment a donar un cop de mà algun dia, en la intensitat que ho desitgeu.

Inscripció

Només necessitem saber quanta gent vindrà, per això us demanem que confirmeu si vindreu amb el següent breu formulari.

http://www.iter5.cat/inscripcions/formCursa.php?id=449

Paral·lelament us demaneu escriviu alguna cosa en aquest fil, per donar-nos a conèixer i mantenir viu aquest fòrum, gratuït (gratuït per a vosaltres) i al servei de tots.

Us deixem amb el repotatge de l’any passat:

http://lleidatelevisio.xiptv.cat/noticies/capitol/noticies-vespre-25-12-2012?s=1377&e=1564#.UN42FqDmUwU.facebook

Salutacions

Enric
    Moderador

Sempre tinc que ser jo la veu critica? Tinc un problema de des-adaptació social, ja no ho dubto. Pero sinceritat obliga.

Per mi, el fet de voltar per dins Lleida en un dia tan especial, és un dels grans atractius. La volta que es proposa no és especial, es rutina. La meva opinió, tant dolenta com qualsevol altra.

Força Vida!

Crit
    Crit
    Membre

Enric ha escrit:

Quote:
    Sempre tinc que ser jo la veu critica? Tinc un problema de des-adaptació social, ja no ho dubto. Pero sinceritat obliga.

Per mi, el fet de voltar per dins Lleida en un dia tan especial, és un dels grans atractius. La volta que es proposa no és especial, es rutina. La meva opinió, tant dolenta com qualsevol altra.

Força Vida!

Pateixo la mateixa desafecció social que tu, i ho saps;)

Voltar 100 persones per Lleida malgrat no tinguem responsabilitats ho trobàvem un pèl temerari. L’encant el compartim.

En aquest sentit hem mantingut un tram especial, entrada pel Pont Vell i passar per davant de la Paeria, sense abans petonejar Indíbil i Mandoni.

Més enllà hi ha el tema de considerar l’Horta i la ciutat com un tot, que som Templers però també Marxa del Segrià, trepitjarem la seua sortida, que ens espera ben aviat. Tastarem l’horta despullada abans de vestir-se.

Apa, som-hi tots.

Enric
    Moderador

Doncs bé, m hauré d acontentar amb gaudir només dels companys… :X (si es que em desperto a temps, l any passat els vaig enxampar al vuelo!)

Entenc el que expliques :silly: , pero et comunico oficialment B) que m assembla un xurro :P , que la gent no ens mirrà al·lucinada :blink: i no podrem marcar un ritme de 3’05 quan passem per davant d alguna situació que ens motivi especialment :kiss:

Doncs vale,vencereis pero no… :evil::ohmy: (ui, m ha sortit els meus origens educatius en l Episcopal, no volverá a pasar)

Força Vida!

:p (si algun administrador del foro es capaç de canviar el plano de l itinerari per el del any passat, jo li pago el cava i els torrons, vaia xuuuurro d’ itinerari. Aquest podria servir, com a molt, per organitzar la Cursa de la integración del recolector de fruta, més d’ agost, nocturna, inscripció 20€ amb el recorregut pagat i el terra posat):s

I serém més de 100

Enric
    Moderador

Abstract: L itinerari es un xurro. :P

F.V.

Jordi Codony
    Participant

Crit, dius: “la participació és gratuïta o no”.

Perdona, però és la primera vegada que vindrem (per fi) i no sé com va aixó.
    És dona alguna cosa al local casteller ?.

Personalment trobo que la col·laboració, és molt saludable.

CARLOS
    Participant

Bones!

Normalment no miro el recorregut , però he vist el que deia l’Enric i ho he mirat i a mi m’agrada força. A més està bé que doni per parlar-ne.:laugh: :P ;)

Inscrit!

Salut companys!

homedferro
    Membre

Ooooopa!

Fa quasi un any que ho espero!!

No hi faltaré pas!!!

No seria pas Nadal sense la Torrotrotada!!!

Ens hi veiem!

Salut!!!

Pd: que no hi falti ningú, eh!!!!

Sime
    Sime
    Participant

Enric ha escrit:

Quote:
    Abstract: L itinerari es un xurro. :P

F.V.

El recorregut de la cavalcada de reis també ha canviat aquest any. Algú ha informat a l’Enric?
    Serà un xurro, segur. I a sobre ho televisen, quina vergonya! 👿

Ironies apart, a mi m’agrada la proposta. No em deleixo pas per buscar semàfors pel mig de Lleida i m’agrada pensar que creuarem l’eix comercial per regalar-nos alguna cosa millor que simples objectes.

Per mi aquesta trotadeta amb els amics és una de les millors coses del Nadal.

Marc Reyes
    Participant

m’apunto!

Crit
    Crit
    Membre

JORDI CODONY ha escrit:

Quote:
    Crit, dius: “la participació és gratuïta o no”.

Perdona, però és la primera vegada que vindrem (per fi) i no sé com va aixó.
    És dona alguna cosa al local casteller ?.

Personalment trobo que la col·laboració, és molt saludable.

Gratuït vol dir que veniu sense portar res, i algun dia, un abril o juny us demanem un favor, tu ja el tens pagat:P

Salut

shiroak
    Participant

Faltarie més! Ja serà el 3r any de Torrotrotada per mi! A veure si ja no coneixeré a ningú, fa moooolt temps que no coincideixo amb km0!

Fins dimecres!

Crit
    Crit
    Membre

Bon dia,

Inscripció (només per saber quantitat de torrons)

Llistat d’inscrits

Vinga, vinga

edu
    Participant

Totalment d’acord amb l’Enric!!! La idiosincràsia de la torrotrotada de KM0 consistia en quedar per córrer un dia tan especial com és el dia de Nadal i alhora fer-ho d’una manera tant diferent, realitzant un circuit urbà pel mig d’una ciutat que encara dorm la ressaca de la nit de Nadal.
    El poder gaudir de la tranquilitat de la ciutat i per una vegada sentir-te més poderós com a corredor que com a transport rodat tot veient la cara de sorpresa dels pocs espectadors és espectacular.
    Poques vegades, per no dir mai, es possible fer un tipus de rodatge, urba, tranquil i quasi solitari a una hora decent.

JFK
    Participant

edu ha escrit:

Quote:
    Totalment d’acord amb l’Enric!!! La idiosincràsia de la torrotrotada de KM0 consistia en quedar per córrer un dia tan especial com és el dia de Nadal i alhora fer-ho d’una manera tant diferent, realitzant un circuit urbà pel mig d’una ciutat que encara dorm la ressaca de la nit de Nadal.
    El poder gaudir de la tranquilitat de la ciutat i per una vegada sentir-te més poderós com a corredor que com a transport rodat tot veient la cara de sorpresa dels pocs espectadors és espectacular.
    Poques vegades, per no dir mai, es possible fer un tipus de rodatge, urba, tranquil i quasi solitari a una hora decent.

A vegades no tot és tan fàcil com sembla, portar/conduir un grup nombrós pels carrers de Lleida ens pot dur en algun ensurt, encara que hi hagui poc trànsit. Penseu que és un acte en què km0 Ponent us convoca i no hi ha cap assegurança per si hi ha algun enrenou.

Tot i així, l’alternativa ens farà anar còmodes i sense l’estrés dels semàfors i el trànsit rodat, si bé els darrers quilòmetres també trepitxarem el centre de Lleida passant pel carrer més comercial de la Ciutat…

Debats a part, l’important és trobar-nos un matí per anar a trotar plegats, xerrar, veure cares noves…per acabar fent un brindis al local del Castellers de Lleida.

Jo ja m’he inscrit, i vosaltres?

Penseu que també ens podeu seguir les novetats per la xarxa social del facebook.

https://www.facebook.com/pages/Km0-ponent/283562078440613

Fins dimecres!!

JFK

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 23)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.