Torrotrodada 2012. Dia de Nadal a les 10 h

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    km0
    Gestor de comptes

Bon dia,

Com cada any, us proposem de compartir un tros del matí de Nadal, com km0 Ponent amb la col·laboració com sempre dels Castellers de Lleida.

Distància: 7,5 km pels carrers de Lleida, amb un pas obligat pel Castell de Templers.

Hora: 10 h

Lloc: Plaça Blas Infante.

Arribada: Local dels Castellers de Lleida. (Mireu-ho al mapa, una bona idea pels que pugen amb cotxe és deixar-lo a la zona, Rambla Aragó.)

RECORREGUT

Filosofia

No és cap cursa, sortirem amb grup a ritme suau.

El recorregut no estarà tallat al trànsit, si bé serà escàs, caldrà ser respectusos.

Km0 no es fa responsable de l’organització, només anima a compartir ‘un entrenament amb un to especial’. A l’arribada tindrem un tast de torrons i brindarem amb alguna cosa líquida.

La participació és gratuïta o no, volem dir que us veureu obligats moralment a donar un cop de mà algun dia, en la intesitat que ho desitgeu.

Inscripció

Només necessitem saber quanta gent vindrà, per això us demanem que confirmeu si vindreu amb el següent breu formulari.

Paral·lelament us demaneu escriviu alguna cosa en aquest fil, per donar-nos a conèixer i mantenir viu aquest fòrum, gratuït (gratuït per a vosaltres) i al servei de tots.

Salutacions

Km0

JFK
    Participant

Permeteu dir que compteu amb la meva presència. Crec que 7,5km els podré aguantar….

Espero veure cares noves.

Salutacions i torrons!!!

emili
    Participant

Heyyyyyy, m’apunto també aquest any, l’any passat va estar molt bé:woohoo: :P

Crit
    Crit
    Membre

Inscripció

Només necessitem saber quanta gent vindrà, per això us demanem que confirmeu si vindreu amb el següent breu formulari.

Paral·lelament us demaneu escriviu alguna cosa en aquest fil, per donar-nos a conèixer i mantenir viu aquest fòrum, gratuït (gratuït per a vosaltres) i al servei de tots.

Salutacions

Km0[/quote]

2 inscrits

Ash
    Participant

Jo també faré cap, segurament amb un parell d’amics.

Salut!

kepasaneng
    Participant

Allà que hi serem. No hi podem faltar! :P

Salut

César Ezcurra
    Participant

Jo també m’apunto amb tota la familia….
    Ja ens direu en què podem ajudar a banda de córrer….
    B)

jo seré un del parell d’antics de l’ash!

shiroak
    Participant

Jo també m’apunto i portaré companys de feina! Al poble me diuen que per Nadal cada ovella al seu corral… :( Tot i així, aquesta ovella se tancarà al seu corral per dinar, però abans s’ha de cremar una mica per fer gana!!

Ens veiem!

CARLOS
    Participant

Jo també vindre i “enredaré” a algún més. :laugh:

Salut!

jramon30
    Gestor de comptes

enredat!B), jo també vindré.

Crit
    Crit
    Membre

Bon dia,

Ja som 28!

Llistat d’inscrits

Salut

Frank
    Participant

Hola,

Un més a compartir aquest matí amb vosaltres

Frank

anton
    Participant

Ep !

L’any passat va estar genial, així que aquest any repetirem: la dona, ma germana i jo. I a veure si puc convèncer també als nebots !!!!

Siau,

Ton

Molt bones a tots!

Una pena no poder estar amb vosaltres, soc fora de viatge.

Disfruteu molt!

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 42)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.