SPARTATHLO 2011
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
1 d'octubre de 2011 a les 10:00 #3177
JordiParticipantMolt bones! Des d’ahir vaig fent el seguiment d’en SED a la Spartathló (Atenes-Sparta) 250 qm. non stop. Ahir a la nit vam tenir un ensurt en veure durant unes hores que la cosa no avançava però avui veig que continua la seva travessa i ha passat el control 60 (dels 75 que hi ha) dins el marge permés i continua cap a l’arribada triomfal. Tots els ànims del món pel SED que es troba aproximadament sobre el 197 i encara li queden 53 quilòmetres “de no res”. Tot i això, té moltes hores de marge per aconseguir-ho……..i ho farà!!!!
Salutacions1 d'octubre de 2011 a les 12:57 #31948
SedParticipantEn SED JA HA PASSAT EL CP 69 :woohoo: .Queden menys de 20 km per Sparta…Així que ja només cal un sprint i la senyera tocarà els peus de Leonídas!!!!! Li cal tot el suport mental de la gent de ponent;)
ALBA1 d'octubre de 2011 a les 13:02 #31949
PepeParticipantÉs un patiment veure com a cada punt de pas la llista dels atletes es va reduint.Està sent una gran proesa veure el seu nom que ja ha arribat al CheckPoint 69, Sparta està a tocar.
Ànims!!
1 d'octubre de 2011 a les 18:49 #31951
SedParticipantCom ja sabreu, en SED ha arribat i ha completat així els 246’5 km de l’spartathlon. Hem patit molt, però ara estem gaudint del moment! Gràcies a tots aquells que des de la distància li han donat suport!
1 d'octubre de 2011 a les 19:29 #31952
LuigiParticipantEnhorabona SED!!!
1 d'octubre de 2011 a les 20:56 #31954
JordiParticipantQuè bèstia!!!!! Quin crack!!! Enhorabona campió. Mira que ens has arribat a fer patir. No sé si era la pàgina web o l’ordinador, o què, però la cosa no avançava i s’acabava el temps. No podíem creure que a falta de 25 maleïts quilòmetres no arribéssis. Quin patir!!!!
Bueno, a descansar, que t’ho mereixes, i ja pots anar preparant una bona crònica per llegir amb temps perquè aquesta aventura té molt suc, de ben segur.Apa, siau!!
1 d'octubre de 2011 a les 20:58 #31955
By KedsParticipantHola Km0’s.
Em vaig trobar el passat dimarts o dimecres a en Sed en una botiga i en saludar·nos em va dir que al dia següent se’n anava a Grècia a fer no sé quina “matada” (cito textualment).
No em va poder dir gran cosa doncs ell tenia pressa….però el que vaig escoltar fugaçment em va semblar un munt de kms en molt poques hores….efectivament….una “MATADA” !!!!Des de el meu punt de vista….plantejar-se reptes d’aquesta mena, encara que només sigui en un pla teòric, ja té molt i molt merit.
Si a més a més, com és el cas, es travessa mitja Europa i un es planta a la línia de sortida acceptant el repte realment, això ja són paraules majors…I si finalment, com també és el cas, resulta que en Sed fa una gran cursa i aconsegueix acabar i ho fa, com sempre, d’una manera molt i molt digna….doncs, això només pot merèixer la meva total i absoluta admiració.
MOLTES FELICITATS, SED !!!
Acabaria dient allò de…..ets el millor !!!, però en aquest cas segur que em quedaria curt.
VISCA ESPARTA I VISCA CATALUNYA !!!:woohoo:
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.