Sortida nocturna al Tossal de Pedròs 08-08-09
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
15 de juliol de 2009 a les 12:55 #2573
sergi farre perezParticipantEi , el dissabte dia 8 d’agost , aprofitant la lluna plena , volem fer una sortida nocturna.Em pensat d’anar fins al tossal de Pedròs , lloc que molts de vosaltres ja coneixeu.La ruta , seria:
Sortir del km0 , fer la canalització direcció pont del passeig de Ronda , allí continuar recte per el camí que va per darrera la depuradora , travessar l’hort , i agafar el camí d’Albatàrrec, passant pels horts.(com vam fer a la caminada)A l’arribar a Albatàrrec , anar cap al tossal de Pedròs.Aquí s’hauria d’anar per un camí asfaltat.Jo no hi he trobat mai cap cotxe , pero …. si algú proposa un camí alternatiu que no fos molt llarg d’Albatàrrec al tossal potser estaria millor.Un cop al tossal , fer cim
, i tornada cap a Lleida per el cami que va paral-lel a la carretera que porta a l’autopista.Creuar la carretera a l’alçada del pont del ave(potser es un altre punt dolent sent de nit) , i tornar per el cami d’Albatàrrec fins a Lleida.
Ep , ja se que explicat així potser no s’enten tant:unsure: .Proximament us penjare la ruta feta amb gps i ho veureu millor.La idea es fer una cosa diferent i passar-ho molt bé , així que contra més millor.Penjo la llista que haviem obert a l’altre fil , de moment ja som 4 , o sigui que hi falta molta gent , animeu-vos!!
Sortida nocturna
lloc:Dia 8 d’agost a les 22h al km0
-Stomix
-Albert Noguès
-Kaiser
-Sergi F.P.15 de juliol de 2009 a les 17:05 #22822
iscleParticipant
per poc que pugui vindre, encara que al estar de vacances no se encara si estare per lleida:laugh:16 de juliol de 2009 a les 6:14 #10614
floParticipantJo també m’apunto!!
Sortida nocturna
8 d’agost a les 22h al km0
-Stomix
-Albert Noguès
-Kaiser
-Sergi F.P.
-Iscle?
-Flo16 de juliol de 2009 a les 10:19 #22831
ArnauParticipantUn altre que s’apunta !!!
-Stomix
-Albert Noguès
-Kaiser
-Sergi F.P.
-Iscle?
-Flo
-RedmanSabeu que despres el cos estara activat i no podrem dormir…potser haurem d’anar a fer un beure, no? :laugh:
Salut i kms !!!
18 de juliol de 2009 a les 13:18 #22860
sergi farre perezParticipantEi , us paso un enllaç on podreu veure tota la ruta sencera clicant a la imatge.Avui l’hem fet amb gps per a donar-vos més informació.Hem sortit desde el km0 i hem acabat al riu , davant de les universitats.Aqui han sortit 15 kms justos.Si algú vol acabar d’arribar al km0 , n’hauria de sumar 1 km més.Quan estiguem més a prop de la data ja tornarem a informar. recordeu:
Dissabte 8 d’agost a les 22h al km021 de juliol de 2009 a les 17:12 #22884
CritMembreUna opinió:
I si féssim la sortida i arribada al mateix lloc? Seria millor per deixar els cotxes i sortiria un km menys…
Jo proposaria fer com la marxa, a l’arribada hi ha lloc per fer una cerveseta.
Apa, salut i estiu
21 de juliol de 2009 a les 19:24 #22885
sergi farre perezParticipantEi , a mi em sembla molt bé!!Al mapa del gps de l’altre dia , vam acabar un km abans doncs vam marxar cap a casa , i ja no vam arribar al km0.Podem quedar on vulgeu per fer la sortida i arribada.Lo de fer un gelat o un veure desprès , em sembla molt bé!!!
22 de juliol de 2009 a les 7:38 #22888
floParticipantcrit ha escrit:
Quote:Una opinió:I si féssim la sortida i arribada al mateix lloc? Seria millor per deixar els cotxes i sortiria un km menys…
Jo proposaria fer com la marxa, a l’arribada hi ha lloc per fer una cerveseta.
Apa, salut i estiu
Per concretar, fem sortida i arribada al monument de Juli César, on vam fer la sortida i arribada de la Marxa?
Per cert, falta molta gent per apuntar-se a la llista, no????
22 de juliol de 2009 a les 10:58 #22889
Sílvia Puigarnau ComaParticipantbones! molts de vosaltres no sabeu qui sóc… però bueno… em dic Sílvia com podeu veure… i m’encanta tot això… així que si m’hi voleu, jo m’apunto a un entrenament així… si no anar a córrer sol és molt avorrit!
una abraçada i ja aniré posant-me al corrent! Enric! i tu que no vens?
petons!
Sílvia
22 de juliol de 2009 a les 11:37 #22890
ArnauParticipantTothom hi es benvingut Sílvia !!!
T’hi esperem. I a tots els indecisos tambe. Estic amb el Flo, aqui falta molta gent a la llista.
Salut i kms nocturns
22 de juliol de 2009 a les 20:44 #22893
By KedsParticipant– Stomix
– Albert Noguès
– Kaiser
– Sergi F.P.
– Iscle?
– Flo
– Redman
– Crit
– Sílvia
– By KedsSalutacions.
23 de juliol de 2009 a les 10:49 #22900
CritMembreNo,no, finalment si no canvien les coses no podré venir. El dia abans marxo de vacancesB)
Apa, que heu d’arribar a la vintena!!!
3 d'agost de 2009 a les 6:50 #23017
sergi farre perezParticipantEi , recordeu que dissabte hi ha sortida nocturna!!!!
També que em canviat el lloc de sortida inicial.
Així doncs la convocatòria queda així:DISSABTE 8 D’AGOST A LES 22H AL JULI CESAR (des d’on va sortir la caminada)
Espero que el temps ens acompanyi amb un cel serè.Jo portare un frontal, però espero no haver-lo de fer servir.
4 d'agost de 2009 a les 20:46 #23053
floParticipantDISSABTE 8 D’AGOST A LES 22H AL JULI CESAR (des d’on va sortir la caminada)
– Stomix
– Albert Noguès
– Kaiser
– Sergi F.P.
– Iscle?
– Flo
– Redman
– Sílvia
– By KedsAu va, que aquí falta molta gent…
5 d'agost de 2009 a les 5:57 #23056
kaiserParticipantM’han dit que a l’arribada hi haurà llaunes de refresc variades, cortesia de la casa…
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.