Sortida nocturna al Tossal de Pedròs 08-08-09

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    sergi farre perez
    Participant

Ei , el dissabte dia 8 d’agost , aprofitant la lluna plena , volem fer una sortida nocturna.Em pensat d’anar fins al tossal de Pedròs , lloc que molts de vosaltres ja coneixeu.La ruta , seria:
    Sortir del km0 , fer la canalització direcció pont del passeig de Ronda , allí continuar recte per el camí que va per darrera la depuradora , travessar l’hort , i agafar el camí d’Albatàrrec, passant pels horts.(com vam fer a la caminada)A l’arribar a Albatàrrec , anar cap al tossal de Pedròs.Aquí s’hauria d’anar per un camí asfaltat.Jo no hi he trobat mai cap cotxe , pero …. si algú proposa un camí alternatiu que no fos molt llarg d’Albatàrrec al tossal potser estaria millor.Un cop al tossal , fer cim :P , i tornada cap a Lleida per el cami que va paral-lel a la carretera que porta a l’autopista.Creuar la carretera a l’alçada del pont del ave(potser es un altre punt dolent sent de nit) , i tornar per el cami d’Albatàrrec fins a Lleida.
    Ep , ja se que explicat així potser no s’enten tant:unsure: .Proximament us penjare la ruta feta amb gps i ho veureu millor.La idea es fer una cosa diferent i passar-ho molt bé , així que contra més millor.Penjo la llista que haviem obert a l’altre fil , de moment ja som 4 , o sigui que hi falta molta gent , animeu-vos!!;)

Sortida nocturna

lloc:Dia 8 d’agost a les 22h al km0

-Stomix
    -Albert Noguès
    -Kaiser
    -Sergi F.P.

iscle
    Participant

B) per poc que pugui vindre, encara que al estar de vacances no se encara si estare per lleida:laugh:

flo
    Participant

Jo també m’apunto!!

Sortida nocturna

8 d’agost a les 22h al km0

-Stomix
    -Albert Noguès
    -Kaiser
    -Sergi F.P.
    -Iscle?
    -Flo

Arnau
    Participant

Un altre que s’apunta !!!

-Stomix
    -Albert Noguès
    -Kaiser
    -Sergi F.P.
    -Iscle?
    -Flo
    -Redman

Sabeu que despres el cos estara activat i no podrem dormir…potser haurem d’anar a fer un beure, no? :laugh:

Salut i kms !!!

sergi farre perez
    Participant

Ei , us paso un enllaç on podreu veure tota la ruta sencera clicant a la imatge.Avui l’hem fet amb gps per a donar-vos més informació.Hem sortit desde el km0 i hem acabat al riu , davant de les universitats.Aqui han sortit 15 kms justos.Si algú vol acabar d’arribar al km0 , n’hauria de sumar 1 km més.Quan estiguem més a prop de la data ja tornarem a informar. recordeu:
    Dissabte 8 d’agost a les 22h al km0

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=461757

Crit
    Crit
    Membre

Una opinió:

I si féssim la sortida i arribada al mateix lloc? Seria millor per deixar els cotxes i sortiria un km menys…

Jo proposaria fer com la marxa, a l’arribada hi ha lloc per fer una cerveseta.

Apa, salut i estiu

sergi farre perez
    Participant

Ei , a mi em sembla molt bé!!Al mapa del gps de l’altre dia , vam acabar un km abans doncs vam marxar cap a casa , i ja no vam arribar al km0.Podem quedar on vulgeu per fer la sortida i arribada.Lo de fer un gelat o un veure desprès , em sembla molt bé!!!

flo
    Participant

crit ha escrit:

Quote:
    Una opinió:

I si féssim la sortida i arribada al mateix lloc? Seria millor per deixar els cotxes i sortiria un km menys…

Jo proposaria fer com la marxa, a l’arribada hi ha lloc per fer una cerveseta.

Apa, salut i estiu

Per concretar, fem sortida i arribada al monument de Juli César, on vam fer la sortida i arribada de la Marxa?

Per cert, falta molta gent per apuntar-se a la llista, no???? ;)

bones! molts de vosaltres no sabeu qui sóc… però bueno… em dic Sílvia com podeu veure… i m’encanta tot això… així que si m’hi voleu, jo m’apunto a un entrenament així… si no anar a córrer sol és molt avorrit!

una abraçada i ja aniré posant-me al corrent! Enric! i tu que no vens?

petons!

Sílvia

Arnau
    Participant

Tothom hi es benvingut Sílvia !!!

T’hi esperem. I a tots els indecisos tambe. Estic amb el Flo, aqui falta molta gent a la llista.

Salut i kms nocturns

By Keds
    By Keds
    Participant

– Stomix
    – Albert Noguès
    – Kaiser
    – Sergi F.P.
    – Iscle?
    – Flo
    – Redman
    – Crit
    – Sílvia
    – By Keds

Salutacions.

Crit
    Crit
    Membre

No,no, finalment si no canvien les coses no podré venir. El dia abans marxo de vacancesB)

Apa, que heu d’arribar a la vintena!!!

sergi farre perez
    Participant

Ei , recordeu que dissabte hi ha sortida nocturna!!!!
    També que em canviat el lloc de sortida inicial.
    Així doncs la convocatòria queda així:

DISSABTE 8 D’AGOST A LES 22H AL JULI CESAR (des d’on va sortir la caminada)

Espero que el temps ens acompanyi amb un cel serè.Jo portare un frontal, però espero no haver-lo de fer servir.

flo
    Participant

DISSABTE 8 D’AGOST A LES 22H AL JULI CESAR (des d’on va sortir la caminada)

– Stomix
    – Albert Noguès
    – Kaiser
    – Sergi F.P.
    – Iscle?
    – Flo
    – Redman
    – Sílvia
    – By Keds

Au va, que aquí falta molta gent…

kaiser
    Participant

M’han dit que a l’arribada hi haurà llaunes de refresc variades, cortesia de la casa…

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 29)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.