sortida amb bici aquest diumenge 1-11-09

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Oscar
    Participant

Bones
    Tots aquells que es vulguin apuntar a fer una sortideta amb bici aquest diumenge per baixar les castanyes i els moniatos,feu algun comentari aqui mateix al foro, depen dels que siguem podem sortir sols o amb la penya la Salut,quuan sapigam quants serem decidirem la hora de sortida.

Arctos
    Participant

Bones,

Jo per ganes ja anava agafant la bici però em toca treballar i no podré anar :(
    Que disfruteu dels últims dies de bon temps.

Salut

Oscar
    Participant

Bones
    Nova iniciativa pel cap de setmana, com ja sabreu una de les competicions que haurem de fer com a equip amb l´Enric, sera la duatlo de Lleida que es fa a Raimat al desembre, i per aquest fi de setmana ens a sortit la possibilitat de fer el circuit de la proba amb el organitzador, aixo sembla una tonteria pero per la gent que no te gaire traça amb la BTT dona una gran tranquilitat, si s´escau tambe es podria fer la part de corre, ja em direu qui es pot apuntar.

Rubén
    Participant

hola yo el domingo imposible ir que tengo castellers pero si alguien se anima a ir el sábado con la btt que se manifieste!!!

Oscar
    Participant

Buenas
    Al final salimos el sabado a las 10H en Raimat, el que nos va a enseñar el cicuito, que es el organizador del evento, dice que primero almorzaremos y luego haremos el circuito, tambien traer las zapatillas que seguramente haremos el circuito de correr, tener en cuenta que sera una salida light, pero espero divertida.
    Mi telf. es el 687592305 para el que quiera consultar algo.

Rubén
    Participant
    Rubén
    Participant

stomix ha escrit:

Quote:
    hola alguien se anima a salir desde lleida? yo saldré a las 8:30 desde la plaza Europa , si alguien sube conmigo que deje un mensaje .
    adeuu
S'està mostrant 7 entrades - de la 1 a la 7 (d'un total de 7)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.