#RunnerDeMierda Los 10 pecados capitales del

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Enric
    Moderador

Traducció del post

Los 10 pecados capitales del #RunnerDeMierda

http://www.labolsadelcorredor.com/runnerdemierda/

Bona reflexió… o no

En el món de les curses populars, proliferen uns personatges que es caracteritzen per fer trampes i perjudicar amb el seu comportament a la resta de corredors. Per qualificar, en el meu compte de twitter vaig començar a utilitzar el hashtag # RunnerDeMierda, l’ús del qual s’ha anat estenent com la pólvora.

En resum, hi ha 2 tipus fonamentals de # RunnerDeMierda:

A) Els que ho fan per vocació: Irrecuperables per a la societat.

B.) Els que ho fan per desconeixement o inexperiència: La majoria pertanyents al que coneixem com el col · lectiu de # Futingueros.

Aquest article està dirigit a aquest segon grup, amb la voluntat que cada vegada siguin menys els corredors que tinguin aquest tipus de comportaments. Els que, suposadament, ja tenim una conducta exemplar i irreprotxable en carrera, us animem a que pugueu sentir la satisfacció d’assolir els vostres reptes respectant les normes i compartint espais i serveis amb la resta de corredors.

Decàleg del veritable # RunnerDeMierda
    A continuació, us presentem un decàleg perquè pugueu detectar si el que està corrent just al vostre costat és un veritable # RunnerDeMierda:

1. Retalla tot el que pot en cada revolt, a cada rotonda. Per a ell, cada segon és vital. En tornar a l’asfalt, empeny i treu de la seva trajectòria als rivals que van pel camí correcte.

2. Sempre que pot, va a les carreres de forma pirata. Excepte la samarreta, la resta de serveis te’ls donen igualment. Defensa aquella dita de “Qui roba a un lladre té 100 anys de perdó”, així que … amb el que valen les inscripcions, que els donin!

3. Independentment del seu ritme, es posa el més avançat possible en la sortida. Si hi ha calaixos, es cola. Sap que molesta als altres, però també sap que des d’aquí, està més a prop del seu objectiu.

4. Va cap al avituallament obstaculitzant als seus rivals. I si a sobre aconsegueix fer caure a algun … 10 points!

5. Agafa a cada avituallament dues ampolles: una per beure i una altra per al cap. Si els que van en les últimes posicions es queden sense aigua, que haguessin corregut més!

6. Si li sobra beguda, es la tira per sobre o la tira amb l’ampolla. Mai saps si aquest que et demana un glop és el mateix que després et va a donar el cop de destral a la línia d’arribada. En tirar l’ampolla, apunta bé al turmell d’aquest corredor que té millor cara que ell. Un rival menys.

7. Té sempre una paraula d’alè cap als seus companys: “Has Petao!”, “Et veig fotut!”, “Vagi Pajarón!”. La guerra psicològica també és important.

8. Li passa el seu xip, o fins i tot paga, a un altre company perquè aconsegueixi una marca que ell no podrà aconseguir pels seus propis mitjans. Amb els diners que s’estalviarà en la inscripció de la NYC Marató, el negoci és rodó! A més, la il · lusió de la seva vida és córrer la Vallecana Internacional, però amb la seva marca de 57 minuts … serà que no.

9. S’apunta a totes les carreres gratuïtes. Si després li fa mandra anar, tampoc perd res. No és problema seu que altres corredors que es quedin sense dorsal o que l’organitzador no pugui calcular bé els serveis necessaris.

10. El que passa en carrera, es queda a la cursa. El seu temps és el que posa en la classificació. I punt.

I, sobretot, un autèntic # RunnerDeMierda li vacil · la a tothom amb el seu # MarcaDeMierda. És igual com l’hagi aconseguit. Ara ja sabeu que és el que NO heu de fer quan aneu a la vostra propera cursa. I recordeu que a cada cantonada i en cada ritme de carrera, sempre hi ha un @ runerenfurecido vigilant.

KEEP CALM AND BE A LEGAL RUNNER
    (NO SIGUIS UN # RUNNERDEMIERDA) per @ runerenfurecido

albertbo
    Participant

Em sembla una bena molt grossa per tan poca ferida.

shiroak
    Participant

Jo encara tinc algún “dejo” de RunnerDeMierda… quan hem sobra aigua, me la tiro pel cap si fa calor… això si, només agafo una ampolla!

Intentaré canviar-ho, però amb la calor que fa en algunes curses….

Enric
    Moderador

Repeteixo, i així em mullo a fons, :P

Bona reflexió… o no

Força Vida
    Força Templers

Força Juanjo

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.