Ricardo Abad; 500 maratons seguides

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Enric
    Moderador

Ja ho ha fet.

Han estat 500 dies x 42,195m

Guiness, boig, inconscient, exhibicionista… som lliures de pensar

Pero han estat 500.

Per mes informació clica

Salut i vida

Article recomanable. Paga la pena. Avui en dia no és fàcil sentir parlar de la “CULTURA DE L’ESFORÇ”.

Gràcies Enric.

Hache
    Hache
    Participant

I jo que vaig fer quatre maratons l’any passat i em pensava que havia fet algo extaordinari:cheer: :cheer:

Realment és meritori, cultura de l’esforç i un físic de ferro, perquè no tenir ni una petita lesió en aquest periode tampoc és normal. Això sí, a veure com està aquest home d’aquí a 10 anys si continua amb nous reptes, que segur que serà així…

De totes formes ENHORABONA al Ricardo Abad!!!

Icaro
    Participant

Hache ha escrit:

Quote:
    Realment és meritori, cultura de l’esforç i un físic de ferro, perquè no tenir ni una petita lesió en aquest periode tampoc és normal. Això sí, a veure com està aquest home d’aquí a 10 anys si continua amb nous reptes, que segur que serà així…

Tens raó, amic, a la llarga tot pasa factura… Lo bo, amb mesura encara és mes bo…

Quote:
    I jo que vaig fer quatre maratons l’any passat i em pensava que havia fet algo extaordinari:cheer: :cheer:

No et treguis mèrit, va ser extraordinari…

Txema

kepasaneng
    Participant

Bones,

No sé quin adjectiu posar-li a ell. A qui sé quin posar-li és a la seva dona i filla: Santes.

Per cert, que sapigueu el seu nou repte… us poso el seu missatge directament:

Hola amigos, esto aunque parezca una inocentada no lo es.
    Ahora mismo he presentado mi próximo reto. Consiste en doblar el reto, es decir completar 1.000 Maratones consecutivas y ademas sacarlo a los cinco Continentes.
    Para ello me he marcado 100 días de plazo para buscar apoyos y patrocinios.
    Así que esta tarde volveré a calzarme las zapatillas y saldré en busca de la Maraton 501.

Suposo que es devia trobar raro sense córrer avui… :blink: :blink: :blink:

MALUAL
    Participant

L’únic que puc dir és que l’he estant seguint cada dia al Facebook on penja les novetats diàries i al.lucino. És cert que això li passarà factura, però també que ha portat un control mèdic exhaustiu, com no podia ser d’una altra manera. I que ha corregut malalt vàrios dies. Té un mèrit excepcional.
    Hache, fer 4 maratons en un any és també excepcional i al.lucinant, com també ho és el número 10 avui, tu ja m’entens….;) :P ;)
    Salut!!!.

Enric
    Moderador

S’ hauria d’ analitzar el grau de dependencia que té aquest atleta amb l’ esforç de llarga durada. Desconec si físic, mental o una barreja (jo apostaria per la 3ª opció). Les endorfines i les seves parentes (dopa, oxi i sero) les necessita més que la sang. Sempre el veureu amb cara de somriure, (menys el dia que corren li van comunicar la mort del seu pare)

Kepasaneng, molt bo lo de les santes.

1000… possiblement ho farà. M’ agradaria veure – millor que no- unes radiogradies dels genolls i un analisi seriós del seu cos… no crec que sigui per envejar.

Merit, inmens.

Força Vida

S'està mostrant 7 entrades - de la 1 a la 7 (d'un total de 7)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.