Quin és el teu repte esportiu pel 2014?

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Crit
    Crit
    Membre

Bon dia,

Diuen que el present es contrueix a partir del futur, que el que aporta el passat és només informació. (Mario Alonso).

Encetem any, tots teniu al cap (si no aneu-hi pensant) fins on voleu arribar atlèticament (afegim esportivament), aquest 2014. De reptes n’hi ha de molts tipus, si l’objetiu és seguir com ara ja és un objectiu, però pot ser anar més enllà. Una marató? Sub 3 h? Llançar-vos a la muntanya? Una ultra trail? Ens ho expliqueu?

Començo jo?

El meu repte és córrer 10 km d’aquí un any, però sense rellotge, m’és indiferent el que trigui, però corrent. Res de curses ni tornar a competir, només córrer. Tinc un any.

Amb la bici també vull arribar a fer més de 30 km.

Només els que em coneixeu sabeu que el repte no és gens fàcil.

Us toca a vosaltres.

Crit

Enric
    Moderador

Doncs jo vull córrer lliure, només per córrer.

Sense grans reptes ni buscant marques, fugiré especialment del asfalt, excepte Templers, coneixeré camins i serres un dia m aproparé a un Tossal proper.

Procuraré especialment gaudir de la bona companyia.

I, si el temps, el cos i les circumstancies acompanyen, faré una volta poc pausada a La Porta del Cel quan la neu ja no hi sigui i els meus companys habituals ho puguin fer.

Va un altre, jo li he fet cas al presi!

Força Vida!

shiroak
    Participant

Doncs jo aquest 2013 he fet aproximació a la muntanya, unes quantes curses de muntanya entre elles una marató.
    L’asfalt ha quedat abandonat, se’m fa pesat córrer i córrer sense parar, pendent del crono i el flato.

2014?? Hem volen convèncer a saltar a les ultra trails, jo no ho tinc clar, tinc por, però m’estan (o m’estic deixant) convencent per provar-ne una. 70km? 84 km? Es molt, no? Ho intento o no? No sé que fer… un mar de dubtes!

El que sí que caurà es la Carros de foc skyrunning al setembre.

Ens veurem amb algú més??

Salut i bona entrada a l’any nou!

JFK
    Participant
    MALUAL
    Participant

Durant molt temps el nostre amic Hache va estar intentant baixar de les 3h30′ en la marató. Finalment a Donosti aquest any va aconseguir.ho amb escreix. Crec que algú li ha d,agafar el relleu i seré jo: intentarem aquesta fita a Barcelona i sino, en les successives maratons que pugui córrer. Per mi de fàcil no té gens.
    Sí, encara tinc “marquitis”, però aconseguir.ho em faria extremadament feliç.
    Salut!!!.

Robert

Jordi Codony
    Participant

….seguir corrent si el cos aguanta, petjant menys asfalt i més camins.

Jordi
    Participant

Bones:
    El meu gran repte per aquest 2014 es poder tornar a correr una marató sense tenir poblemes musculars. Ho intentaré a Barcelona el 16 de març -La “décima”-

I sobre tot, seguiré gaudint de l’asfalt i dels bons companys.

Salut i bon Any a tots.
    Jordi

kepasaneng
    Participant

Doncs jo estic en fase de “marquitis” aguda encara… així que és el què farem :P

Si a la San Silvestre no cau, què suposo que encara no, la primera fita és baixar la màgica xifra dels 40′ als 10K.

I després doncs intentarem baixar les marques a la marató i la mitja. Si tot va bé la idea seria rondar 3:23 a la marató i 1:32 la mitja o així.

M’encantaria fer el salt a altres modalitats com la triatló o les curses de muntanya, però això serà per altres anys quan la canalla sigui més gran i pugui tenir més temps.

Salut i força a tots!!

Molt bones.

Jo aquest any després de una lesió al talo d’Aquil•les, espero poder anar agafant a poc a poc la forma i intentar fer alguna trail de 40 km, hem fa molta il•lusió intentar-ho, disfrutar del paisatge, notar les sensacions que tinc al pas dels km…. A part he sigut pare fa dos mesets i de moment el sortir a corre ho tinc una mica aparcat, a veure si a poc a poc la cosa s’afilera, i comencem de nou!.

No tinc clar si fer la trail de Àger al Juny o la de Alquezar al Octubre, sobre la marxa decidirem.

Per primer any els temps a les curses no conten, el que conta per mi aquest any es fer-les i disfrutar de les curses.

Salut!!!!!

S'està mostrant 9 entrades - de la 1 a la 9 (d'un total de 9)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.