Quart i mitja marató de Tàrrega, 10 de maig

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    segarrenc
    Participant

Salut companys,

Incomprensible que un gran club com els 100×100 Fondistes, amb alguns treien el cap per aquí els dos darrers dies no ens facin promoció d’aquesta gran cursa, i hagi de ser un cerverí qui ho faci:angry: i obri aquest fil.

Una de les curses que m’agraden més del calendari, un tot de senzillesa difícil d’explicar. M’agrada l’escenari de sortida i arribada al Pati, al cor de la ciutat, el circuit, el refrigeri i la qualitat humana de molts dels integrants dels 100×100. La famosa rivalitat Tàrrega-Cervera deu ser cosa del passat o d’altres àmbits, perquè als cerverins ens encanta anar a córrer a Tàrrega i em consta que als urgellencs els agrada pujar a Cervera.

Jo sempre he fet el quart, entre altres coses perquè unes quantes edicions només es feia aquesta cursa, només me’n he perdut una edició per problemes de salut, i ara ja no canviaré. Però cal remarcar que pels més agosarats o als que tenen més ganes de córrer poden escollir l’opció de la mitja marató que es caracteritzava per un bonic circuit, potser una mica dur i aquest any el volen fer més ràpid. Així que ja ho sabeu, el 10 a Tàrrega i falta gent i tots hi sereu molt ben rebuts i millor tractats.

Una abraçada a tots.

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.