OFERTA. ASICS CUMULUS 10, talla 42,5: 50 euros

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Álvaro
    Participant

Tinc unes ASICS CUMULUS 10 (talla 42,5) noves i no les puc fer anar perquè no em van bé. És una sabatilla neutra, de color blanc i blau, com les de la foto.

Amb això de ser pronador i portar plantilles, algú em va dir que en la compra de sabatilles l’encertaria 2 de cada 3 i si fa o no fa, ho estic complint.

Les he fet servir exactament dues vegades, tenen 20 km, els que vaig necessitar per agafar una bona tendinitis a l’Aquiles.

Una bona sabatilla per només 50 euros és una gran oportunitat. El seu preu a la botiga volta els 100 euros.

Si no les vol ningú, les acabarà fent servir el meu germà per a treure a passejar el gos. Aquestes sabatilles es mereixen un futur més digne.

Si algú creu que poden ser del seu interès, que m’enviï un missatge privat, fem un cafè, se les ensenyo sense compromís i si li fan el pes, tots hi sortim guanyant.

Álvaro
    Participant

Si em permeteu, pujo la pregunta per si de cas algun interessat se l’ha perdut.

Penseu que aquestes sabatilles es mereixen un altre futur. Van ser dissenyades per a devorar quilòmetres i si algú no hi posa remei, acabaran passejant un gos per la Sierra del Guadarrama:( .

S'està mostrant 2 entrades - de la 1 a la 2 (d'un total de 2)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.