Noticia Marató Lanzarote 2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

PILIborges
    Participant

HOLA COMPANYS,

COMUNICO A TOTS I A TOTES EL MAGNIFIC TEMPS I CLASIFICACIÓ DEL COMPANY DEL CLUB ATLETIC BORGES XAVIER SAHUQUILLO A LA MARATÓ DE LANZAROTE ;

TEMPS 2:41:27
    CLASIFICACIÓ : 2º CLASIFICAT

UNA BON ENTRENAMENT PER ELS SEBLES DE L´ANY VINENT ❗ ❗

FINS AVIAT

bru
    Participant

MOLTES FELICITATS XAVI!!!!!!!!!!!!!!!!! 😉

cargol
    Participant

Enhorabona Xavi, ha valgut la pena el desplaçament a la mateixa latitut que Els Sabres.
    Salut i milles.
    Abel

Sed
    Participant

Sebles o Sabres? JE JE JE!

Que mes dona, Xavi estàs fet un crack

Salut!

Crit
    Membre

Enhorabona company!!

Ara només falta que escriguis i ens ho expliquis… 😆

Amunt Borges!!!

Eli
    Participant

Hola a tots! Acabem d´arribar de Lanzarote.
    Moltes gràcies a tots :P

El Xavi ja us farà la seva crònica, jo com a espectadora, sols puc dir que l´organització un 10! Ho va preparar tot el José Carlos Hernández, 6è a españa en mitja marató, un noi molt xerraire i agradable (se´l veia molt bon jan).
    A la tarda-nit, feien el sopar de la pasta al Club La Santa (va estar molt bé)
    En quant a la cursa:
    Avituallaments abundants (aigua i molts gels), el circuït no era ben bé plà, éren 4 voltes i això els que sou més corredors que jo ja sabeu que frena molt. El clima, bastant vent i res de calor (la temperatura era ideal, però el vent bufava fort).
    Jo em vaig posar a cronometrar el primer i el segon a veure quant temps li treien al Xavi (no parava de córrer d´una banda a l´altra de passeig!)
    A la primera volta li treien 1 minut (en primer lloc hi anava el Lorenzo campió europeu de veterans, i se´l veia molt fort, en segon lloc un anglès), quan van passar a la segona l´anglès ja anava primer, i tot i així ja li treien 1 minut i mig.
    A la tercera volta l´anglès anava davant de tot amb diferència, el Lorenzo se´l veia que patia (ja sols li treien 30 segons!! quina emoció) i el quart li anava darrera a un minut i mig.
    Finalment la cosa va anar així:

Stewart Macdonald 2H30´57´´
    Xavier Sahuquillo 2H41´27´´
    Xavier Manso 2H43´46´´
    Lorenzo Sanchez 2H45´09´´

Ah, i el millor de tot va ser el massatge, 1 hora de rellotge i a més a més fet pel Roberto, un gran professional massatgista del mateix Haile Gebrselassie ( http://www.robertofitness.com ) Un encant, es va voler fer una foto amb ell, li va fer omplir fitxa amb signatura i tot dels millors temps, era tot un personatge…Ens va explicar que en Haile s´acostuma a fer massatge abans i després de l´entrenament…
    imgp2848ia9.jpg
    Foto amb el José Carlos Hernández (1H05´en mitja marató)

imgp2855uw5.jpg
    Foto amb en Roberto

imgp2867xk3.jpg

S'està mostrant 6 entrades - de la 1 a la 6 (d'un total de 6)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.