Noticia Marató Lanzarote 2007
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
1 de desembre de 2007 a les 19:25 #2037
PILIborgesParticipantHOLA COMPANYS,
COMUNICO A TOTS I A TOTES EL MAGNIFIC TEMPS I CLASIFICACIÓ DEL COMPANY DEL CLUB ATLETIC BORGES XAVIER SAHUQUILLO A LA MARATÓ DE LANZAROTE ;
TEMPS 2:41:27
CLASIFICACIÓ : 2º CLASIFICATUNA BON ENTRENAMENT PER ELS SEBLES DE L´ANY VINENT ❗ ❗
FINS AVIAT
1 de desembre de 2007 a les 19:46 #10333
bruParticipantMOLTES FELICITATS XAVI!!!!!!!!!!!!!!!!! 😉
2 de desembre de 2007 a les 12:00 #10346
cargolParticipantEnhorabona Xavi, ha valgut la pena el desplaçament a la mateixa latitut que Els Sabres.
Salut i milles.
Abel2 de desembre de 2007 a les 12:14 #10347
SedParticipantSebles o Sabres? JE JE JE!
Que mes dona, Xavi estàs fet un crack
Salut!
2 de desembre de 2007 a les 17:28 #10352
CritMembreEnhorabona company!!
Ara només falta que escriguis i ens ho expliquis… 😆
Amunt Borges!!!
3 de desembre de 2007 a les 23:35 #10391
EliParticipantHola a tots! Acabem d´arribar de Lanzarote.
Moltes gràcies a totsEl Xavi ja us farà la seva crònica, jo com a espectadora, sols puc dir que l´organització un 10! Ho va preparar tot el José Carlos Hernández, 6è a españa en mitja marató, un noi molt xerraire i agradable (se´l veia molt bon jan).
A la tarda-nit, feien el sopar de la pasta al Club La Santa (va estar molt bé)
En quant a la cursa:
Avituallaments abundants (aigua i molts gels), el circuït no era ben bé plà, éren 4 voltes i això els que sou més corredors que jo ja sabeu que frena molt. El clima, bastant vent i res de calor (la temperatura era ideal, però el vent bufava fort).
Jo em vaig posar a cronometrar el primer i el segon a veure quant temps li treien al Xavi (no parava de córrer d´una banda a l´altra de passeig!)
A la primera volta li treien 1 minut (en primer lloc hi anava el Lorenzo campió europeu de veterans, i se´l veia molt fort, en segon lloc un anglès), quan van passar a la segona l´anglès ja anava primer, i tot i així ja li treien 1 minut i mig.
A la tercera volta l´anglès anava davant de tot amb diferència, el Lorenzo se´l veia que patia (ja sols li treien 30 segons!! quina emoció) i el quart li anava darrera a un minut i mig.
Finalment la cosa va anar així:Stewart Macdonald 2H30´57´´
Xavier Sahuquillo 2H41´27´´
Xavier Manso 2H43´46´´
Lorenzo Sanchez 2H45´09´´Ah, i el millor de tot va ser el massatge, 1 hora de rellotge i a més a més fet pel Roberto, un gran professional massatgista del mateix Haile Gebrselassie ( http://www.robertofitness.com ) Un encant, es va voler fer una foto amb ell, li va fer omplir fitxa amb signatura i tot dels millors temps, era tot un personatge…Ens va explicar que en Haile s´acostuma a fer massatge abans i després de l´entrenament…
Foto amb el José Carlos Hernández (1H05´en mitja marató)
Foto amb en Roberto -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.