Moments km0’s 2007-2014

El tema conté 0 respostes, té 0 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el Avatar km0 fa 5 anys, 4 mesos.

• Autor
    Entrades
    km0
    Gestor de comptes

El dia 10 de gener de 2007 ens vam asseure a taula gent de diferents clubs, independents, organitzadors i vam crear km0 Ponent. El nom va ser el que va costar menys, “al km0 d’una cursa és l’únic lloc on hi som tots i hi som tots iguals, acabava de néixer km0 Ponent. Han estat set anys molt especials i essent el set un nombre màgic, creiem que és moment d’aturar-se, recordar tot el que hem compartit i agrair-vos el fet d’haver-ho viscut a la vostra manera. Amb el tren parat, recordant encara l’emoció d’aquell primer Templers o aquell invent de marxa popular que l’any passat va moure 2300 persones, és també moment per pujar-hi abans de continuar, resumit aquí trobareu el vostre projecte. Els que vulgueu col·laborar tan si sou atletes com organitzadors com patrocinadors us podeu adreçar a km0@km0.cat.

Moments km0’s 2007-20014, per agafar força, per reviure màgia i emocions, aquest és l’espai on us proposem de dir-hi la vostra, de penjar-hi un moment, explicar-hi una anècdota. És ben fàcil, a l’apartat fotos hi és tot, del primer Templers a l’últim, les marxes, torrotrotades, curses, etc. Comencem nosaltres i comptem amb tots.

acta1.png

Apa, a veure qui els endevina tots i penja un altre moment.

Salutacions a tots

km0 Ponent

JFK
    Participant

Sembla ahir, però ja n’han passat set hiverns des de aleshores…

D’aquell dia m’enrecordo perfectament, il·lusió, ganes de pencar, treballar per fer una cursa que fos un referent,… tots amb un objectiu clar: Fer una associació per transmetre valors i coneixements a l’atleta popular i alhora promoure l’atletisme popular de les Terres de Ponent i contrades properes.

El temps ens està donant la raó,encara mantenint i som un referent, desitjant que perduri per molts anys.

Particularment em sento orgullós de pertànyer en aquest grup de persones tan singular i plural a la vegada, on cada dia descobreixo i conec nous companys pel que val la pena treballar plegats.

Gràcies a tots per llegir-me i paso la paraula al següent.

Salut i Km’s!

JFK

Crit
    Crit
    Gestor de comptes

Bon dia,

I aquell dia, amb aquell caragol al darrera, samarreta acabada d’arribar.

presentacio2.jpg

I el caragol d’on va sortir?

Enric
    Moderador

Jo aquell dia no hi era, no vaig tenir la sort que després si vaig trobar

Vaig descobrir Km0 en una cursa diferent, feta amb Lleida i amb el Cor, una cursa on l aire es respirava més endins i els sentiments es barrejaven amb la suor. Una cursa que encomana sentiments.

I llavors em vaig enganxar al Km0. Que vol dir que t envoltes de gent amb un esperit generós, intencions, sentiments, pensant sempre amb construir, amb estil propi, sense mirar als costats.

Molts kilòmetres, molta feina feta, moltes accions i molta gent. Alguna d aquesta gent ja no hi es, uns perquè ja no corren – lesions, feines,interessos-; d altres perquè estan en altres llocs, que poden ser molt variats, llunyans o molt alts.

Companys, tenim una historia que no és curta tot i que està començant. I part d aquesta historia son la llampant, la pantone, la de la poma, la tacada, la invisible (ningú l ha vist) i fins i tot… les malles vermelles. Algú ho penja?

Força Vida!

JFK
    Participant

Volia penjar l’imatge del pastís de celebració que tenim al facebook, per qüestions de resolució no la puc inserir.
    Si algú sap com fer-ho que ho faci.

Per molts anys!!!

km0
    Gestor de comptes

pastis14.jpg

De l’amic Balasch;)

km0
    Gestor de comptes

km0 ha escrit:

Quote:
    Apa, a veure qui els endevina tots i penja un altre moment.

Salutacions a tots

km0 Ponent

Què, ningú s’atreveix amb el nom dels onze? un dotzè devia signar més tard…:blush:

Artur42
    Participant

Vaig perdent la memòria dia a dia, però…disparo d’esquerra a dreta, sense males interpretacions:

Homedeferro, Segarrenc, Albertbó, Artur42, Frank, Juli, Bru, Cris, Cargol, Marta, JFK.

Esteu iguals, nois/a.

Quins records i quants quilòmetres recorreguts, amb i sense sabatilles.

Força KM0!

Crit
    Crit
    Gestor de comptes

Cris?:blush:

homedferro
    Gestor de comptes

Artur42 ha escrit:

Quote:
    Vaig perdent la memòria dia a dia, però…disparo d’esquerra a dreta, sense males interpretacions:

Homedeferro, Segarrenc, Albertbó, Artur42, Frank, Juli, Bru, Cris, Cargol, Marta, JFK.

Esteu iguals, nois/a.

Força KM0!

Sense oblidar el dotzè, el gran SED!!!!

Aquest som els 12 socis fundadors!

Salut!

Artur42
    Participant

crit ha escrit:

Quote:
    Cris?:blush:

Sí, amb la teva melena al vent, al començament vaig dubtar si es tractava d’un Crit o una Cris :laugh:

km0
    Gestor de comptes

Capítol 0

I la idea de Templers havia començat una mica abans, durant una xocolatada en un centre educatiu de Lleida va sortir la conversa:

– Una cursa, on podríem fer una cursa a Lleida? Algun lloc emblemàtic. La Seu no pot ser, tu que ets d’aquí, on et sembla?

– No ho sé, ara han restaurat un castell, el Castell Templer, a Gardeny, hi ha una pujada…

– Eiiss, ‘Cursa dels Templers’, però on coi para això?

– Vols que hi anem?

– D’aquí a una hora canviat i hi anem trotant. Ja em seguiràs?

I sí, aquella primera pujada va ser especial, no hi havia ningú, però hi vam veure una cursa fent aquella pujada.

La pregunta, a quin centre educatiu va fer el primer pas la Cursa dels Templers?

JFK
    Participant

homedferro ha escrit:

Quote:
    Artur42 ha escrit:

Quote:

Esteu iguals, nois/a.

Força KM0!

Sense oblidar el dotzè, el gran SED!!!!

Aquest som els 12 socis fundadors!

Salut!

Quins records…!!!

km0
    Gestor de comptes

Capítol 1

La resposta la pregunta anterior era: Institut Maria Rúbies, allí va començar Templers.

Ja teníem lloc de sortida i arribada, però no ho podíem fer sols…

El 2006 va tancar un fòrum d’atletisme que va canviar la manera de d’entendre’l. Era 10de1000.com , allí vam coincidir atletes de tot el país, vam aprendre a compartir les cròniques de les maratons, a fer grups d’entrenament, etc. Abans de tancar en aquell fòrum s’hi va escriure: “Ponent es mou.”

Gran feina la del Joan Carles al capdavant de 10de1000, vam arribar a fer samarretes de color negre. I ens vam quedar orfes d’un dia per l’altre. Quan es va anunciar el tancament van començar a sortir iniciatives espontànes de fòrums gratuïts que oferia la xarxa.

Si era tan fàcil obrir un fòrum, perquè no provar-ho a ponent? En vam crear un de gratuït en una tarda que no sabíem què fer. Al vespre es va enviar a un segon company, ja tenia dos usuaris (Bru, Crit), i així fins a arribar a uns 10. Teníem aleshores i encara hi és un portal interessant http://www.atletismelleida.com amb la gran feina de forma altruista del Frank i la Marta, avui al capdavant de la cursa de Puigverd. Vam enllaçar-hi el nou fòrum i vam començar a creíxer ràpidament, si bé el caràcter de Ponent sempre ha sigut de més llegir que escriure.

Més endavant van venir una reunió entre 6-7 persones (reunió del pernil), no les recordo totes, on vam plantejar tan la cursa com la necessitat de crear km0 Ponent. També reunions amb l’Ajuntament amb una persona que ho va fer possible, l’estimat Juanjo Garra, km0 des del primer dia.

Què en queda d’aquell 10de1000? (10 sèries de 1000 metres)? Doncs dos asssociacions germanes, km0.cat a ponent i http://www.corredors.cat d’àmbit català,germans fins punt que tots els primers socis de km0 Ponent ho eren també de corredors.cat. Anys han passat però encara conservem molts amics de 10de1000.

Pregunta: Qui hi havia a la reunió del pernil?
    Salutacions

cargol
    Participant

Alguns que ens dediquem a correr desde fa anys i ja erem socis de 10de1000, feiem les nostres humilds aportacions a un gran forum (majoritariament de gent de Barcelona capital i rodalies) desde la nostra visió de Ponent, però no era el mateix.
    Tal com diu Crit amb la dissolució d’aquesta web, va ser una bona pensada la creació de Km.0 Ponent, un lloc on trobar-nos la gent de les nostres contrades per explicar-nos amb un tó més localista els nostres entrenos i curses i va ser el motor per coneixer-nos i surtir de l’anonimat de creuar-nos per la canalització i poder quedar plegats per compartir un entrenament o anar junts a una cursa propera a Lleda.
    Poc a poc la “familia” es va fer més gran i la web referent a les nostres terres. Després va venir l’edició del calendari de curses, Templers, la Marxa i aixó va anar animant a que altres curses anesin creant-se.
    Avui en día, potser les noves tecnologíes (de les que jo no vull formar part: Facebook i twiwer, han desplaçat l’us de la web, a la que jo encara amb un toc romàntic segueixo engatxat, potser perque em sé expresar millor).
    Moltes han sigut les vivències compartides amb diferents membres de km0, tant esportives (maratons a les que hem anat amb grup: Berlin, Amsterdam, Barcelona, Donosti, Castelló, etc.) i extraaesportives (paelleta a València, fideuà a Sant Feliu de Gixols, pizza a Venecia, cava a L’Escala, birra a Praga, un got de vi del Somontano o Carinyena, …).
    Tot un grapat de records i moments irrepetibles, amb PERSONES que son i HAN SIGUT formidables i son la raó principal de que em senti orgullós de pertanyer amb aquest meravellós grup.
    Força Vida a Km 0 Ponent.
    Abel

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 27)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.