Molts i no massa... Una sort... no?. 1000!!!
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
1 de setembre de 2011 a les 11:34 #3153
EnricModerador1000
Esta clar que no podeu quedar-vos solets. Foto el camp 4 dies (arrodonint, en el calendari uns 50, però m’ assemblen 4, de veritat), i torno i aquest foro sembla Babel, no entenc res de tot el que hi veig, amb un munt de posts a llegir que fa por, amics que no llegia de feia molt i que ara hi son, gent nova (benvinguts!) i temes de tot tipus. Doncs igual els llegeixo (o no) encara estic envacancejat… Casi que no torno.
En realitat, el que vull es mostrar-vos el meu agraïment:
agraïment per conèixer molta gent amb la que tinc ganes de compartir temps i no només milles
agraïment per la paciència que durant aquests temps heu tingut amb mi i per el que alguns cops heu tingut que suportar
agraïment per fer que Lleida tingui alguna cosa més de les que tenia
agraïment per els esforços que alguns heu fet per entendre els meus posts (culpa de la ESO, no vostra, en especial agraït al By i al HdF, els hi costa molt)
agraïment per el que m’ heu ensenyat i que miraré d’ aprendre algún dia
agraïment per el suport que he rebut i que sense cap mena de dubte, cap dubte, tornaré a rebre
agraïment per el que m’ heu fet gaudir
i en podria trobar molts més de motius, però sintetitzant, gràcies per fer-me comprar un munt de samarretes amb el logo del caragol (a veure si la tacada ja es la darrera, que hi ha crisi); perquè defineix el que ets i el que et sens, un Km0.
Vaig començar el juny del 2007 i fins aquí… 1000. 1000 aports en aquest foro.
Gracies a tots per fer tirar endavant aquest Km0, i en especial als pares d’ aquest projecte que ara es una realitat i un referent.
1000… Gràcies
Per recordar, ja el coneixeu, es una mena de síntesi del que sento i que comparteixo,si no el voleu mirar, no es obligat, només cal no clicar, fàcil.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=B8vDzHm4t44[/video]
Força Vida i força nosaltres!
(no vull respostes, que em feu por; fixeu vos que no he ficat excepcions però podria…)
1 de setembre de 2011 a les 18:50 #31742
albertboParticipantSóc content de tornar a saber de tu, pollastre !
:kiss: :laugh: :laugh: :laugh:1 de setembre de 2011 a les 20:56 #31744
EnricModeradorDefineix pollastre, que no et pillo, gambusino.
1 de setembre de 2011 a les 21:12 #31745
albertboParticipantJa veig que no, que tu no pares atenció a les emoticones.

Hòstia, quina mandra haver-li d’explicar tot … a aquest passarell mil·lenari d’Enric!
Tranquil que a això de “gambusino” no li dono més voltes que les que se li poden donar a l’humor absurd que solem deixar anar per aquí gent com tu i jo.
Torno a gaudir-te, noi !
7 de setembre de 2011 a les 12:45 #31772
JuanjoParticipantEnhorabona Enric pels teus “mil”, espero que en aquesta vida puguis tenir mols altres 1000 en els diversos ordres de l’esdevenir quotidià … !
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.