MOLT BONES FESTES !

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Eli
    Participant

DES DEL CLUB ATLÈTIC BORGES, US DESITGEM QUE PASSEU UNES BONES FESTES, PER AIXÒ US VOLEM DEDICAR 3 FELICITACIONS…
    CLICKEU A SOBRE DE CADA ENLLAÇ I BALLEU AMB NOSALTRES:

BALL Nº 1:http://elfyourself.jibjab.com/view/b7MLwCHecvLGIN44DFh3

BALL Nº 2 : http://elfyourself.jibjab.com/view/Qi3JQAKZA2HXJ8Xc

BALL Nº 3: http://elfyourself.jibjab.com/view/8oXn5Dn28DyYEdqSazzr

SALUT !!!!

homedferro
    Membre

JUAS JUAS JUAS !!! :woohoo: :laugh: :woohoo:

Quin fart de riure nois!!!

felicitats igualment per vosaltres!!!!

per les felicitatcions i per les Festes de Nadal!

Crit
    Crit
    Membre

:silly: :silly: :silly: :woohoo:

bru
    Participant

Ieeeps,

genial, genial…que bo!!!!!:lol: 😆

Que passeu molt bones festes i bons kms, mainada!!!;)

Salut

Joker
    Participant

Bé, ara sí!

BONES FESTES I ELS MILLORS DESITJOS PEL PROPER ANY!;)

lagartija
    Participant

Néixer, respirar, viure.
    Mirar, riure, compartir.
    Ser, amar.

Feliz Navidad.
    Feliz noche.
    Feliz Vida.

:kiss:

Pucurull
    Participant

Us desitjo, a totes i a tots els d’aquestes terres de Ponent, unes molt bones festes de Nadal.

I que l’any que ve es compleixin tots els vostres anhels; pel que a la cosa atlètica, i especialment en lo personal.
    :)

Pucu

albertbo
    Participant

Doncs jo també dessitjo bones festes a tothom, ja ho he dit en algun altre fil. Això no treu que aprofiti aquest per respirar una mica d’aire menys viciat i tornar a dir la meva.

Les festes nadalenques sempre em suposen un gran trasbals. No m’agrada l’alegria fingida, no m’agraden els regals obligats, no m’agraden els menjars pantagruèlics, no m’agrada el constant bombardeig publicitari, no m’agraden els molt cutres Pares Noel penjats dels balcons, tradició aliena imposada pel màrqueting de torn, no m’agrada la manipulació contumaç dels nens com a consumidorets que pressionen als pares fins a l’extenuació, no m’agrada que em diguin que he de fer, que he de sentir, que he de comprar… No m’agrada… res del que envolta l’autèntic esperit nadalenc. Tot està absolutament manipulat i mercantilitzat, i gairebé tots ens hi avenim.

Jo sóc com sóc però no puc negar que tot i ser ateu declarat, el Nadal em fa gràcia. La gràcia s’acaba quan he de lluitar contra tot això que he dit abans. Avui he viscut el primer assalt d’aquest combat.

Segurament he estat ofendós pels altres. M’importa un rave explicar-ho aquí. Després d’un aperitiu etern, mai acabat, he deixat el primer plat a mitges i he passat sense tocar-los del segon plat i el postre directament al cava i al cafè amb licors. Amb prou delicadesa per a tothom, això sí, a partir de llavors m’he dedicat a llegir el diari del dia i també m’he dutxat. Les converses banals no m’interessaven, les converses bones de veritat sorgeixen imprevistament, els regals autèntics són els que es fan 114 dies abans o després de cap aniversari i si són 129 dies tampoc passa absolutament res. Si no fem cas al cor som morts en vida. Les titelles pel teatre, no siguem titelles.

I ja em torno a embalar, és el meu mal. Em queden més assalts, almenys crec que a casa he pogut aturar alguna febre. Crec. Però això és molt llarg, dura tot l’any. Nadal n’és el summum, però hi ha qui no dorm mai, estiguem amatents.

Bona nit.

By Keds
    By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Doncs jo tampoc sóc gaire nadalenc…..

Però em ve de gust desitjar-vos a tots i a totes ….MOLTA SORT !!

(La sort probablement no existeix, però és molt necessària en aquesta vida.):S

Salutacions.B)

Enric
    Moderador

D’ acord, el nadal no es Nadal. No, no m’agraden moltes coses.

i.. tinc vacances… ;) Demà, cap a Donosti,una setmaneta.

No crec que aquest any, el 31, faci una volteta al voltant de La Concha en forma de San Silvestre, estic massa rovellat, però segur que gaudiré del entorn i dels amics. (no poder pujar Gardeny d’ una tacada es un indicador d’una situació ¿patética? que dona una idea de com estic, dolors apart)

O sigui que urte berri on eta datorrena obea izango dela.
    (Feliç any nou i que el proper sigui millor)

Una abraçada a tots, es una sort estar voltat de Km0s.

Enric

S'està mostrant 10 entrades - de la 1 a la 10 (d'un total de 10)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.