Mitja Marató Granollers, 3 febrer 08
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
4 de febrer de 2008 a les 20:11 #11770
AdolfoParticipantLa verdad es que me lo paso tan bien leyendo a Marc Feixas como haciendo la carrera.
En casa creen que estoy chalado por las risas que suelto cuando leo tu crónica porque te ocurría lo que a mí.Subí los 10 primeros controlando, lo prometo, incluso cuando en el 7 pasé a Imma, creí ir sobrado…….Espejismo….en el ocho me pegó un Hatxasssuuuuu que me fundió…..Bien por ella!!
Pero he aquí que doblo para iniciar el descenso y mis piernas no tenía fuerzas…Dios!!!!, mi corazón a unas tranquilas 148ppm y mis piernas sin fuerzas…..me recordó al muro de la marathón…solo me quedaba resistir y regular…Mierda!
El cambio de ritmo que dices, homedeferro, no fué intencionado, simplemente debí pasar ese minimuro, pues en el 18 me noté algo recuperado, y queriendo hacer el 1:38 que me propuse, apreté justo lo que mis piernas me permitían….no creas, a 4:25 y en bajada….., que fué lo que calculé que me valdría..Un Mitja complicada por el perfil y lo irregular del ritmo, pero al fin y al cabo la más rápida de españa, WANJIRU : 59:26, a 2´42" el km….QUÉ FUERTE NENG!!!!!
Lo mejor es que entre los 5000 de la Mitja y los no sé cuantos del Quart, los de Ponent nos hicimos notar…sobre todo por el buen rollo (Yo sí creo que las reivindicaciones políticas caben siempre…eso es la LIBERTAD con mayúsculas…..sólo hay que partir de una base sólida…¿Qué tal la Declaracion Universal de los Derechos Humanos? Con respeto y una sonrisa todo cabe, también la opinión contraria a la que expreso) ..Fotos al principio y al final, Sícoris, Maratonians del Segre, Les Borges, Natació…Independientes….Karri, Hache…un placer..eres un caballero, Homedeferro, César, Edu, Quim/Imma, Brú (el más grande), Baldato, Toni (elgustoesmío), MªJosé, estefi, Jordi, Jaume, Tito, Miguel, Teresa…..Muchos…..Todos somos Km0´s……….y de todos los colores……BRAVO…………Y los que faltaron por uno u otro motivo…..pues…. hasta la próxima….
4 de febrer de 2008 a les 20:30 #11771
ElmuroParticipantAl final tambien participe, con nombre postizo…. en 1h21´46´´/ 1h22´02´´,. Hasta el viernes no decidi si participaba, ya que despues de la Cursa del Oli cogi una "galipandia" que afortunadamente fue superada este domingo.
Pude hablar con algunos de vosotros en linea de salida aunque no os identifico , pienso que uno de ellos era Baldato ( Saludos y buena carrera por la previsión que tenias antes de salir). 😆
Por mi parte realmente disfrute del ambiente del nivel y de los resultados propios para afrontar el proximo dia 17/02 la Maratón de Valencia; Que para mi resulta una fecha muy especial ya que celebrare con ella mi 25º aniversario de mi primera Maraton, que precisamente fue en el año 1983 con la 3ª edición. saludosss!4 de febrer de 2008 a les 22:43 #11778
bruParticipantIeeeeeeeeeeeps,
Arribada justa a Granollers per aparcar, recollir pitrall, canviant-se, fer la fantàstica foto km0 i, per no trencar el mal hàbit, uns cinc minuts justets d’ascalfament .

Em poso al primer calaix, davant nomès alguns negrets, alguns pelats, alguna que altra noia de color, alguna del barça, i algun amb una cinta al cap…decideixo que no els hi faré pas de llebre…avui encara no 😉
Estrany tret de sortida i tothom es posa en marxa com a negres!!!
Intento mantenir un ritme constant, per guardar forces per la baixada. Tot i així, passo el km10 a uns 38 llargs, però em sento bé de cames (gràcies Redman, vaig pensar molt en tu!!! 😉 ) i enfilo la carretera de tornada a bon ritme.Els últims kms, se’n fan un xic llargs, no puc seguir en Ballak (gran cursa company) , arribo exhaust i em quedo a uns 20 segons de baixar de 1’20. Tot i així, molt content de tornar a sentir unes bones sensacions que feia uns mesos que no sentia.
Enhorabona a tots, Karri, Hache, homedferro, Adolfo, Edu, César, Quim i Imma, Baldato, estefi, Pico, madjoker, Kaiser, i altres que em deixo, per les grans marques que vàreu fer!!!! Crit, recupera’t i espavila, que n’hi ha que vénen darrera molt ràpid!!!!
massa, un plaer el dinar!!!
Salut
4 de febrer de 2008 a les 22:58 #11780
PICOParticipantTinc 4 coses a dir:
1. molt de gust de coneixer als kms 0, ja que a alguns no hi tenia el gust.
2. baldato quina maquina.
3. gracies bru pels 2 euros pel café.
4. sobretot enhorabona a tots els km 0, per l´ambient i per acollida.Respecte a la cursa particularment volia acabar en menys de 1´25 h pero vaig acabar en 1´26´´17 h. vaig intentar anar amb en baldato mes o menys fins al km 10 pero baixan vaig notar la pujada, i el gairebe no dormir la nit anterior:
en fin sensacions irregulars i molt cansat al final; falta rush final
pd crit recuperat
saluts força i kms
4 de febrer de 2008 a les 23:17 #11782
Quim-ImmaParticipantKaiser, a què et refereixes quan parles de reivindicacions polítiques? Nosaltres no ens vam adonar de res i ens "pica la curiositat". T’ho preguntem perquè la nostra reivindicació fotogràfica al fòrum és constant.
Adolfo, res d’"hatxasso"! Jo anava tan ofegada que ni et vaig veure! La propera vegada et tibaré enlloc de passar de llarg.
Salut
4 de febrer de 2008 a les 23:22 #11784
massaParticipantLa veritat,és que lo millor del diumenge va ser el dinar post cursa i poder compartir una bona estona amb la gent de ponent.
Sou ferms companys!!!.
La meva cursa res de l’altre dijous,vaig curt d’entrenaments i a sobre em vaig passar tot el matí del dissabte caminant per Terrassa,descobrint tots els seus encants que no són pocs……(+ de 3 hores amunt i avall,visitant casa museus,esgèsia de Sant Pere,Cartoixa de Vallparadís,etc,etc,etc..),total que el diumenge les cames se’n van reentir i a l’hora d’apretar a la baixada,van fer figa.
crit,compte amb lo bru que ja quasi corre com un negret…..4 de febrer de 2008 a les 23:26 #11785
kaiserParticipantEn una rotonda hi havia gent amb pancartes protestant a l’alcalde per unes escoles promeses, o algo així, és tot el que vaig pescar.
OK, potser no n’hi ha per tant, simplement em ve de nou.
Salut!
5 de febrer de 2008 a les 10:29 #11797
HacheParticipantMe n’havien parlat meravelles d’aquesta cursa, “La Mitja”, i amb aquesta idea però també amb la contraria, ja que de vegades quan et parlem molt bé d’alguna cosa, al final penses que no hi havia per tant, vam marxar dissabte cap a Mollet, que és on havíem de fer nit.
Després d’un ràpid dinar, cap a Granollers a recollir pitralls, el meu i el del meu fill, que havia de córrer la cursa de benjamins. Només arribar a “La Porxada”, te n’adones de la gran professionalitat de la cursa, la recollida de dorsals, dels regals, l’atenció al corredor, l’ambient. I a partir de les 17:00 les curses dels més petits. El meu corria a les 17:30 h., 750 m., que tot i que el pobre havia jugat un partit de futbol al matí i que tenia unes dècimes de febre, va complir com un campió i almenys la va acabar amb dignitat, bons regals, i contents (malgrat que també havia de pagar 5 €).
A les 19:00 curiosa cursa de gegants, que tot i que devien pesar lo seu, van anar també força ràpids.
Al dia següent em tocava a mi, l’objectiu era clar, baixar de 1:35:55 que era el meu millor temps en mitja marató. A les 10 a corre cuita m’apropo a la fer la foto de km’0, però no trobo cap samarreta llampant, a més a més, per ser 5000 persones tampoc trobo molt ambient. Finalment me n’adono que estic a l’arribada, no a la sortida.
QUE HI FAREM¡¡¡¡¡¡.Em vaig al calaix de sub 1,40, i trobo a l’homedferro que diu que va a buscar l’1:38 i molt a prop a l’Adolfo. Com m’agrada trobar cares conegudes¡¡¡¡¡¡. Començo la cursa amb la idea d’anar a 4:30 km, però sigui per despiste o per que no hi eren, no trobo cap punt fins al km 5, 22:48 més lent del que volia, el següent parcial de 5 km. el faig en 22:56, continuo a un ritme inferior al que volia però guardant per la baixada. A l’11 com experiment per la Marató em prenc un gel, i comença la baixada que no era tant baixada, tercer parcial de 5 km. al 15, 21:57, bé molt bé, patint però amb ganes d’assolir l’objectiu, no puc perdre la oportunitat, els últims km. tot i ser baixada i portant bon ritme, em passa força gent, l’animació del públic, que va ser molt gran a tots els pobles pels que vam passar, va ser increïble a l’arribar a Granollers, busco el km. 20, no el trobo, veig a prop l’arc que suposo que és el d’arribada però no ho tinc molt clar, finalment trobo a la dona i als meus fills, que juntament amb l’animació de la gent de Granollers fan que tregui l’últim que em queda a l’esprint. Últim parcial de 6,097 km., 26:33, a 4:21 m/km.
Temps final 1:34:14, baixant 1’41” el meu millor temps anterior, i el que és millor, recuperant força bé, i amb bones sensacions. La veritat és que de cara a la Marató em feia falta un cop de moral, ja que no estava per llançar coets precisament.
A l’arribada, com no podia ser d’una altra manera, tot molt ben organitzat, vaig repetir caldo calent amb pollastre i tot, i va ser un plaer poder compartir sensacions amb l’Edu i companyia (perdona que no recordi el teu nom), amb l’homedferro, l’Adolfo (no se com he pogut viure tant temps sense coneixe’t, campió), karri, Madjoker, Estefi. I encara una altra sorpresa, al sortir de les dutxes, una calba coneguda, no, no era en Crit (recupera’t aviat¡¡¡¡), era un tal Chema Martínez, fent-se fotos i somrient a tot el que li demanava, i jo sense càmara. Vaig pensar, que gran és aquest esport, que et permet estar al costat d’una gran figura, i que “normals” i accessibles son les grans figures.
No, no eren exagerats els comentaris, senzillament és
“LA MITJA”.Una abraçada a tots,
Jose H
5 de febrer de 2008 a les 12:45 #11802
KarriParticipantHache, d’aquí poc ja hauré de buscar la teva esquena a les curses…
Ves acumulant km’s i la marató ja la tens al sac!
6 de febrer de 2008 a les 0:30 #11536
JordiParticipantBones:
Deunidor com vaig disfrutar diumenge a Granollers!!!. Tot i arribar amb temps, em vaig despistar lo suficient per no poder estar a la foto del Km0, i no és el primer cop que em passa.
Aquell muro que apareixia a les meves 2 primeres mitjes maratons al km 18 i que a Pont de Suert es va presentar al km 20 i mitg, no el vaig trobar a Granollers…(l’entrenament potser???). Per cert, encara busco aquesta pujada que diuent que hi ha a la primera part de la cursa.
Tot i baixar 10 minuts en aquesta distància, no em deixo portar per l’eufòria, doncs aplicant diversos factors correctors, em quedo amb un bon sabor de boca i prou. El meu objectiu està a un mes vista i es diu Barcelona.
No vaig poder quedar-me desprès de la cursa. Tot va ser tant rapid que no vaig ni poder gaudir la post-cursa (a les 16h ja era a casa fent estiraments).
6 de febrer de 2008 a les 15:40 #8739
KarriParticipantVam fer unes fotos a la sortida….madjoker? 🙄 ?
6 de febrer de 2008 a les 20:04 #8735
AssumptaParticipantHola,
us penjo quatre fotos de Granollers, no n’hi ha gaires perquè no en vaig fer masses.
El Bodi diu que aquest vespre potser farà crònica…
A reveure
Assumpta6 de febrer de 2008 a les 21:42 #8719
JokerParticipantJa podeu passar per la secció FOTOS de la web. Us en fareu un fart! 😆
Gràcies per les vostres imatges. 😉
6 de febrer de 2008 a les 23:33 #11819
AdolfoParticipantAhora me entero que corrió Martín Fiz…….Massa!
7 de febrer de 2008 a les 0:37 #11822
bodiParticipantUf!….no tinc temps per res!, ja ho sé que ahir….però necessitava tranquilitat, estar al km0, situat, amb garanties, havent-vos llegit com us mereixeu, i fer quatre ratlles, que mireu quina hora és 😮 , aquests horaris s’acaben, però encara em queden tres setmanes per acabar de carregar i afinar la màquina de cara al 2 de març i és que he de recuperar el "temps perdut" durant deu dies en les meves mini-vacances.
De fet ara acabo de sopar, bé he fullejat el diari, m’he encantat a la tele (cony de Capdevila) i ara…., ara,….us fotu aquest rotllo 😆A Granollers objectiu complert, baixar dels noranta minuts, que encara que pels màquines del fòrum sembli una tonteria, a mi ja em costa una mica sovintejar aquests temps.
Anant cap a la Garriga s’em fa llargot i feixuc, i perdo relativament aviat la bona companyia de Ponent, tot i que amb la vista (NO CANVIEU L’EQUIPATGE els vaig seguint, sobretot al girar de tornada. A la baixada recupero sensacions, temps i moral, tot i que números en mà, pujant ho he anat clavant bastant bé, 10 segons per sota la mitja hora als 7 kms., i 1 per sobre al 14 kms., 1h.01′. Per tant a la baixada no podia encantar-me, a veure si al final faria 1h.30’02, haguera estat una putada. Torno a córrer a 4’08-4’11 aprofitant la baixada, tot i així els dos últims kilòmetres trec el fetge per la boca per assegurar "el tantu".
A pocs metres de l’arribada em topo amb en Karri que ja no hi contava i l’estiro fins creuar la linea, "osti, que baixar de trenta…, és baixar de trenta! " coi de mainada 😉
Al final 1h.29’46, bastant content però com sempre i com tot millorable, només que m’hagués trobat més suelto pujant…..m’haguera clavat baixant
😆
I ara ja ho veieu, un no parar, 3 sèries de 5.000 a 4’15, ha estat el meu regal de Granollers, tot sigui per la causa. Ara entenc com els que entrenen de veritat no paren de comptar els dies que queden pel dia "D" VINT-I-QUATREEEEEEEEEEEEEPerdoneu el rotllo que he acabat fotent, no éra la intenció.
Salut.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.