Mitja Marató Granollers, 3 febrer 08

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Karri
    Participant

Hola,

Acabo de rebre un mail de LA MITJA. A partir de demà obren inscripcions. Jo la tinc marcada en el meu calendari com a dia D per intentar el sub 1:30.

bru
    Participant

Ieeeps,

doncs diria que serà el dia D per uns quants Kms’0 🙄 😉

Hi haurà batalla i es cremaran totes les naus 😆 😉

Salut i a entrenar 😉

baldato
    Participant

Media perfecta para preparar y probarse de cara a la maraton de bcn, quien la vaya a hacer.

Recorrido que sin ser plano (a la ida pica hacia arriba, toboganes…), no se que tiene pero es apto para hacer marca (será la cantidad de gente que te acompaña siempre?)

Como la salida es por cajones, si vas a granollers va muy bien un papel como el diploma de mollerussa, por ejemplo. Hay un corte de 1,34 a 1,16, y si quieres ir un poco ligero va muy bien salir allí. Si no la ventaja que tiene granollers, que es la cantidad de gente que hay, se puede convertir en inconveniente.

bodi
    Participant

La clàssica. No hi pot faltari ningú. Tothom tindrà deures per fer i res millor que fer-los a Granollers….a tooooope !!!!!!

Salut….i a la "feñe".

Crit
    Crit
    Membre

Bones,

Jo ja he fet l’inscripció, no trigueu gaire que em consta que… Bé, a la web ja hi ha els obsequis d’enguany.

També hi he incrit un tal gemec.

Salut

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Ja estic inscrit…prepara’t pel camp de batalla :? 😉

Salut

Crit
    Crit
    Membre
    Quote:
    Ieeeeeps,

Ja estic inscrit…prepara’t pel camp de batalla :? 😉

Salut

Encara em faràs entrenar per aquestes festes, fas por 😯 😯

baldato
    Participant

Dada la idoneidad de fecha de cara a barcelona, y tras coincidir con algunos agoreros, que dicen que si quieres correr espabila con la inscripción, ya la he tramitado.

No soy ningún lince ni muchísimo menos con las inscripciones "online", pero no he sido capaz de poner en el "club o asociación" km0 y me ha extrañado porque en el desplegable salían las cosas más raras del mundo.

homedferro
    Membre

Doncs també m’hi he inscrit!

i a mi si que m’ha deixat posar Km0 Ponent !!!

a veure quans serem a la foto! 😉

Crit
    Crit
    Membre
    Quote:
    Doncs també m’hi he inscrit!

i a mi si que m’ha deixat posar Km0 Ponent !!!

a veure quans serem a la foto! 😉

Sí, es van fer les gestions oportunes i fa uns dies que ja és possible trobar-hi els km0. Massa tard per la majoria.

Salut

homedferro
    Membre

Doncs moltes gràcies per fer-ho!!!

kaiser
    Participant

Un altre que s’apunta… serà la meua primera mitja des de Helsinki 2005…

xavi19
    Participant

he pogut comprovar que ja tinc la inscripció feta

per a mi serà la tercera mitja marató que correré a Granollers, m’agrada molt aquesta cursa, aquí em vaig iniciar en aquesta distància i aquí també és on tinc la meva millor marca, (uff, que ha plogut des de llavors), aquest any però, només espero passar un bon dia d’atletisme i gaudir de l’ambient de la prova

salut

Crit
    Crit
    Membre

La mitja marató de Granollers ultima la invitació a l’actual plusmarquista mundial de l’especialitat

Els responsables de la Mitja Marató de Granollers-les Franqueses-la Garriga no volen abaixar el llistó esportiu i mediàtic de la prova, elevat en els darrers anys amb la presència d’un mite vivent, Haile Gebrselassie, i d’un campió olímpic, Stefano Baldini. Per això, aquest any l’objectiu torna a ser ambiciós: Sammy Wanjiru, el millor atleta del món en mitja marató.

El kenyà és l’actual rècordman de la distància, amb una marca estratosfèrica de 58min 33s. “Des del CAF, treballem perquè es millori la marca de la Mitja, en poder de Haile Gebrselassie; ara mateix, només hi ha una persona al món capaç de fer-ho, i aquest és Wanjiru”, explica el principal responsable de la prova, Toni Cornellas. El 2006, Gebrselassie va fer miques el rècord que tenia Philip Kurui des de feia sis anys, amb 1h 00min 07s. Cornellas assegura que “hi ha moltes possibilitats que vingui Wanjiru. Si es tranquil·litza la situació al seu país, és pràcticament segur”, afegeix.

font: Elnou.cat

albertbo
    Participant

OK, crit, però lamento reduir tanta eufòria.

La Mitja de Granollers porta grans figures, però que van a lo que van.

No m’agraden gens les proves, en aquesta distància, tan multitudinàries, on els populars poden acabar tenint la sensació de ser "bultos" en una pel·lícula que no és la seva.

Consti que jo hi he participat, del 89 ençà, alguns cops, però he acabat tenint algunes idees clares sobre on anar i on no anar, i la Mitja de Granollers, ara com ara, no és plat del meu gust.

Ho sento, no vull desmotivar ningú que hi vulgui anar, però aquest és un espai on hi caben totes les opinions, no ?

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 107)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.