Mitja Marató Granollers, 3 febrer 08
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
1 de febrer de 2008 a les 20:49 #11705
ElmuroParticipantContar 35001, ya que el domingo he "conseguido" dorsal, Suerte.
1 de febrer de 2008 a les 22:46 #11708
PICOParticipantSI S´ESPEREM 35001 PERSONES SUPOSO QUE HI HAURA LLOC PER APARCAR, PER QUE SI NO TIMDREM QUE DEIXAR EL COTXE A LA GARRIGA. CONTEU AMB MI PER LA FOTO, EL MEU DORSAL ES 2116.
PENSABA FER NIT A BARCELONA PERO EL TEMA S´HA COMPLICAT I TINDRE QUE SORTIR A LES 6.00 AM, PERO COM DIU EL REFRAN " SARNA CON GUSTO NO PICA PERO MORTIFICA".SALUT FORÇA I KMS
1 de febrer de 2008 a les 23:15 #11709
CritMembreQuote:S’esperen 35.000 persones aquell matí al circuit de Catalunya 😯 😯35.000 al circuit de F1 no pas a Granollers, anava per les possibles retencions a l’autopista.
Salut
2 de febrer de 2008 a les 13:47 #11712
cargolParticipantMOlta sort a tots els que participeu a la mitja més ràpida d’Espanya, gràcies a mestre Grebre i vigileu a la baixada.
Salut i milles.
Abel2 de febrer de 2008 a les 14:39 #11714
EliParticipantGràcies Abel, a veure si és veritat això del més ràpid, pq amb el lenta que sóc jo… Els meus acompanyants aniran a dinar ben tard jejeje
2 de febrer de 2008 a les 15:39 #11715
CritMembreRecordeu 10 h foto
Seré a Granollers, ja decidiré in situ si corro.

Salut!
2 de febrer de 2008 a les 16:50 #11718
AdolfoParticipantEfectivamente, Abel "Sub3Amsterdam", 1:00:07, a 2:51 el km en 2006, yo también estuve allí compitiendo con él, recuerdo que le aguanté bastante…..unos 18 metros…..luego le dejé ir….no me quería cebar. Ese año, Gete Wami, hizo 1:10:24, a 3:21, bien… a ella le aguanté un poco más….unos 120 metros….y como soy un caballero, pues…..también le dí paso…faltaría más.
También estoy muy satisfecho de haber sido testigo del SUB3 memorable de nuestro Abel, por debajo del nivel del mar y dejando a los Holland´s "Bocabadats".(AMSTERDAM 2006).
Salut!
PD.: Presi, creo que debes marcarnos el ritmo a una Colla tan numerosa, ya que batiremos el récord del mundo de Mitja….pues eso!!!
2 de febrer de 2008 a les 16:54 #11720
CritMembreJo i poso el ritme i tu el paracetmol? 😆
Si puc córrer, acompanyaria al gemec, quines intencions porteu?
Salut
2 de febrer de 2008 a les 17:17 #11721
AdolfoParticipantSOM-HI
Adolfo 1:38
2 de febrer de 2008 a les 17:23 #11722
CritMembreM’ho apunto:
Això és pujar a 4.49 i 48 min. curts al km 10
Salut
2 de febrer de 2008 a les 17:47 #11723
KarriParticipantQuim-Imma, dilluns treballo a Barcelona i demà em quedaré a fer nit allà. Gràcies per l’oferiment de l’altre dia al dinar.
Els ultims 15 dies no he pogut entrenar regularment així que no em plantejo cap objectiu pre-cursa. Un cop en calent decidiré. Però suposo que al voltant de 1:32. Això si ningú em repta… 😆
…madjoker? 🙄 😉2 de febrer de 2008 a les 20:20 #11724
bodiParticipantJa hi tornem a ser, tothom ai, ai, ai….ui, ui, ui…..vuleu deixar-vos de punyetes que demà a la que soni la pistola tothom anirà cagant llets 😆
Jo l’any passat vaig firmar 1h.28 en una cursa rodona, enguany m’agradaria repetir-ho, esperem tenir un bon dia i millors sensacions, crec que tant madjocker-karri estan totalment capacitats per aconseguir-ho, és qüestió de…tenir el dia, i això no se sap si no es prova 😉 , tant a Borges, un i a Sitges, l’altre, amb van beb bé tirar del gantxo, tant….que es va trencar 😆
Presi, va, home, va, i tant que hi seràs….dels altres vaig notant la remor, s’acosta, s’acosta…..
Salut i fins demà PONENT a la conquesta del VALLÈS.
2 de febrer de 2008 a les 20:54 #11725
JokerParticipantEi, ei, ei,
Karri, no vinguis plorant 😥 , que a mi no me la fots.:wink: 😆
Saps que tenim pendent un "face to face"… 😈Ara de debò, aquest 1:28 que comenta en Bodi sona bé, no? 😯
…això ja te nom: "El tren de l’hora trenta!" i esperem que, al revés del que estem vivint últimament al país, aquest tren no tant sols arribi puntual si no que, arribi amb algun minutet d’antelació…
😆Bodi, Karri, Madjoker…algú més puja al tren? 😉
Recordeu que demà per recollir el pitral cal dur algun document acreditatiu i el comprovant de la inscripció.2 de febrer de 2008 a les 21:34 #11727
porcalleochoParticipantMolta sort a tots demà. a veure si amb una mica de sort tenim una mitja marato de menys de 1 hora.
Jo en proces de recuperació, dema fare un tractament amb Calçotada.Vigileu per la carreretera que s´espera molta circulació.
2 de febrer de 2008 a les 21:41 #11728
baldatoParticipantBueno, mañana madrugón intempestivo 😥 y a Granollers a correr

En Borges acabé muy contento por las sensaciones y el crono en las circunstancias que acudía y tal como planteé mi carrera, pero esta semana por motivos laborales no he podido hacer lo que pensaba (mira que somos llorones… 😉 )
Mañana, la verdad, a lo que salga. En 2007 me cebé en la subida y luego lo pasé muy mal para llegar a meta. Mañana intentaré subir lo más rápido posible, pero siempre mirando de ir cómodo para intentar disfrutar de la bajada…
Recordad los que venís que mañana tenemos dos pruebas, la mitja y la de aparcar, hacer las colas infinitas, intentar colocarse entre la marabunta, intentar encontrar a los compañeros… Suerte!!! (creo que es más necesaria para la segunda que para la primera…)
Nos vemos.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.