Mitja marató Gavà-Castelldefels-Gavà 21-02-2010

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    sergi farre perez
    Participant

http://www.gavaciutat.cat/cat/asp/ESmarat0.asp?dummy=02060700

Ja fa uns dies em vaig apuntar a aquesta mitja per a coneixer-ne de noves.La llastima es que no sabia que es feia el dinar de km0 el mateix dia a Balaguer i no hi podrem ser.
    Hi haurà algun km0 per allí???Algú té alguna referència en quan al tema retirada de dorsals el mateix dia , no se si es fa molta cua tipo sitges .O el tema parking i calaixos per 4000 persones??
    gràcies!!!

sergi farre perez
    Participant

Un company de Lleida que estava apuntat , no hi pot anar!!Si algú l’interessa el seu dorsal , que digui algo i l’hi passo el telefon!!

sergi farre perez
    Participant

Avui he conegut una cursa més , i m’emporto una gran impressió.Si algú no l’ha fet mai , es una cursa molt recomanable.Bon circuit , molt bona organització,sense cues als dorsals i bosses , tot molt ben marcat , molt bons avituallaments tant durant la cursa com a l’arribada.Bus llançadera que et porta desde el parking fins la sortida. sortida,arribada,dutxes,guardarroba,etc tot molt junt i accesible (estem parlant de 2000 arrivats a meta), en definitiva una cursa per fer algun any

homedferro
    Membre

si, només t’has deixat de dir un petil detallet…

Sergi F. P. 1:18:33

Jordi Codony
    Participant

Felicitats “LLAMP” SERGI !!!!!

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.