Mitja Maratò Es Bordes (Val d'Aran) 02-09-207

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Psychop
    Participant

Algú sap on aconseguir informació d’aquesta cursa???? :?

Psychop
    Participant

Bones!!!!!!!!!! Per als que estigueu interessats en aquesta mitja marató ja podeu apuntar-vos per 10 euros.
    La pagina es http://www.gigantmandronius.org.
    Jo no l’he feta mai, pero sembla molt interesant.
    😈

albertbo
    Participant

Hola, Psychop, d’interessant ho és, i tant que sí !

És una mitja atípica. Pots tardar com aquell que diu el doble de temps en fer-la que en una que no sigui anar muntanya amunt i avall per tal de passar pels 15 pobles, un dels seus atractius.

La sortida és a Es Bòrdes (fa quatre anys un autocar t’hi portava des de Vielha, suposo que ara serà igual), i ja de bon començament ensumes que poc terreny pla trobaràs.

És un privilegi córrer, caminar grimpant a vegades, per uns paratges tan macos i feréstecs. Avituallaments ben assortits i bona arribada.

Aquí vaig destrossar unes sabatilles. Exigent cursa, et recomano fer-la sense presses.

Arctos
    Participant

Bones,

Ja no recordo quin any la vaig fer, fara tres o quatre, però si recordo que vaig disfrutar molt. Com bé diu Albertbo poc terreny pla trobes però sapiguent que és una cursa de muntaya doncs a disfrutar dels paisatges i dels infinits pobles que és passen.
    Jo personalment no recordo una organització excesivament bona però tot podria ser. Els avituallaments eren bons però massa encarats a tenir que parar i jo a les curses només paro quan estic mort i encara i així procuro arrossegar-me 🙄 son maneres d’entendre les curses.
    No he tornat perquè sempre m’ha coincidit amb dia de treball però aquest any podria ser un bon moment per retrobar-me amb els 15 Pobles.
    Per cert una cursa molt indicada per portar sabatilles d’autèntica muntanya perquè facil es trobar zones compromeses amb pedres mullades i herba mullada. Però excepte la humitat no recordo zones perilloses.
    Salut

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.