Mitja marató de Mollerussa, 20è aniversari! 21 d'octubre

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Crit
    Membre

Els que vingueu a dinar digueu quelcom, que faríem una reserva orientativa.

salut

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Dinar dia 21 a MOLLERUSSA,

Restaurant RESQUITX (Crta. Mollerussa-Golmes, al costat BIG-BEN)

Hora: 14h.

Preu: 20 euros, a triar entre 4/5 plats de primer i 4/5 plats de segon (entrants, braseria o peix, i postres)

El divendres dia 19, es confirmarà el número d’assistents al dinar.

Apa, tots a la menduca!!!!! 😆

ieeeps…diuen que alguns hauràn de pagar el cava 😆 😉

Eli
    Participant

JFK, de talles n´hi ha S,M,L,XL (TÈCNIQUES) i les mateixes talles més la XXL de COTÓ.
    Els preus son 10€ les de cotó i 20€ les tècniques.
    Son negres amb un dibuix d´un camell estampat, molt llampants.
    Serem per la sortida i tu tranki que ja ens farem notar (ja veuràs uns quants camells rodant)

Artur42
    Participant

Llegeixo al fòrum de la Cursa del Torró que el bru ha renunciat a córrer per unes molèsties al bessó. No sé si és que la marató de Berlín ens va castigar una mica massa, o que ens va donar tanta eufòria que després hem volgut anar excessivament ràpids. Em sembla que aquest últim és el meu cas.
    Tot just una setmana després de Berlín vaig sortir a rodar 18 quilòmetres. Començament suau, a partir del primer terç a ritme mitjà i l’últim terç apretant una mica… em sembla que una mica massa. Tres dies després vaig voler fer séries i el cert és que vaig anar com un llampec. A la primera ja em vaig posar per sota de quatre i vaig mantenir el ritme amb relativa facilitat. L’objectiu de baixar d’1h30" a Mollerussa semblava a l’abast.
    Però des d’aquell dia tinc unes molèsties al genoll -de vegades als dos- que m’han posat la por al cos. Vaig tornar a sortir al cap de dos dies i el genoll em va a donar l’alto novament. Des de divendres no he entrenat més i així seguiré fins diumenge. Aniré a Mollerussa però sense cap més objectiu que passar el matí, rodar una mica, gaudir d’una bona jornada amb el grup i esperar que no es repeteixin les molèsties, perquè això voldria dir parar una temporada molt més llarga i el 4 d’novembre vull anar a la mitja marató d’El Pont de Suert.

Salut -això mateix és el que em falta a mi-

Rubén
    Participant

Hola ja m’he inscrit …..algú la farà en plan d’entrenament sense mira el crono?

baldato
    Participant

Ja passa a vegades això de voler anar mes ràpid del comte. Artur42, crec que fas lo millor, escoltar el teu cos.

El mateix dia que vosaltres erais a berlin, jo vaig anar a saragossa. Molt vaig llegir sobre el descans després de una marató. Vaig pensar, exagerats… Dissabte següent vaig provar de córrer. Vaig arribar a casa eufòric, em trobava lleuger, fort, recuperat… i al meu cap ja hi eren els objectius mes ambiciosos per mollerussa. Aquella mateixa tarda, ai, ai, ai. Pel que havia fet em trobava com si hagués fet la marató una altra vegada. Conclusió: quietorrrr!!!, parat fins el dijous. Va sortir be, així que divendres, dissabte, però diumenge, que me havia posat series per anar agafant una mica de velocitat després de tant fons, me he quedat a casa porque em sentia una mica cansat.

Diumenge que ve, mollerussa. Ja estic inscrit. Ens llevaren i anirem a la sortida. Saludarem, escalfarem, i li preguntarem al senyor cos ¿com esta vostè avui? I segons el que digui farem. Però mirarem de marxar cap a balaguer contents i sense fer-nos mal.

Salut, forces, anims i bona recuperacio al que li calgui

marta
    Participant

aldato estic d’acord amb tu!!

Crit
    Membre
    Quote:
    Ieeeeeps,

Dinar dia 21 a MOLLERUSSA,

Preu: 20 euros, a triar entre 4/5 plats de primer i 4/5 plats de segon (entrants, braseria o peix, i postres)

Apa, tots a la menduca!!!!! 😆

ieeeps…diuen que alguns hauran de pagar el cava 😆 😉

Vinga, que el Secretari ja s’ha mogut, ens movem nosaltres i fem la taula ben llarga???

Ràpid que ja som dilluns.

Salut

Lo Jordi
    Participant

Ah per la propera cursa :P , ja estic inscrit a la cursa. Jo no vindre al dinar 😥

Álvaro
    Participant

Ja estic inscrit :D . Si hi ha foto m’apunto.

Això del dinar conjunt està complicat perquè a banda del meu tarannà antisocial 😳 , anar de restaurant amb nens petis és d’allò més incòmode :? : "Ara jo menjo el primer i tu corres per tot el restaurant al darrera del enano, ara jo sóc el que corre i tu menges, després ens tornem a canviar els papers pels segon i el mateix amb els postres...". Resultat: pagar per acabar amb una indigestió :? .

òscar
    Participant

ei jo també hi seré!!! hi ha dinar i tot!!! que ja tinc ganes de veure-us a tots, que ja fa molt temps!
    No tinc cap objectiu de temps, aniré fent sobre la marxa, a veure com va el meu amic genoll!!!!
    apa ens veiem allà!!

Serà una foto que farà història!!!

porcalleocho
    Participant

Finalment m´he decidit per vindre a correr a Mollerusa. Crec que fa un parells d´anys que no la faig.. De moment no marco cap objectiu, em funcio vagin els entrenos aquesta setmana decidiré.

Crit
    Membre

Dinar km0 a Mollerussa

bru, airun i joana. 3
    Doble C. 2
    madjoker&À.2
    Jordi Roma, Eugenia 2
    Artur42, Sílvia i Júlia. 3
    Cargol
    gemec, mireia 2

Vinga, que ja som taula de 15!

Joker
    Participant

Artur42! 😯

No fotis que em deixaràs sol? :? 😥

Mirà que castigar-te d’aquesta manera després de Berlín…:evil:

Au, cuida’t, i a veure si diumenge encara hi ha alguna opció de fer barqueta….o millor dit…de llanxa fora borda! 😆 😆 😉

Joker
    Participant

Ep ! Torno a ser jo… 🙄

Estic ben emocionat amb Mollerussa! :D

Potser me la fotre de cap, però vull provar-ho.. 8) …de tot se n’aprèn, oi?

Avui hem fet una mica de recuperació amb en Sed per La Mitjana, 28x(25" ràpid+25"lent). M’ha anat de conya!

Gràcies Sed 😉

S'està mostrant 15 entrades - de la 46 a la 60 (d'un total de 121)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.