MItja Marató de Balaguer 22-02-15
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
23 de febrer de 2015 a les 14:54 #3700

HacheParticipantPer a mi la Mitja de Balaguer és especial, ja que va ser aquí on vaig debutar en la distància al 2007, i també va ser a Balaguer aquell mateix dia on vaig veure uns paios molt raros amb unes samarretes llampants…. Al poc, jo mateix lluïa una d’aquestes samarretes, havia entrat a formar part de Km0…..
Doncs amb aquesta mena de romanticisme tornava a Balaguer, tot i que les perspectives no m’acabaven d’agradar, canvi de nou de recorregut, i nova gent a la organització….. però com la millor forma d’opinar sobre les coses és vivint-les vaig decidir anar….
I després de viure-la ho resumiré en lo que em va agradar i el que no…..
No em va agradar:
– El recorregut, fer dues voltes al mateix circuit mai m’ha agradat, però en aquest cas s’ha d’afegir un problema greu de seguretat ja que a la segona volta havia cotxes al circuit que sortien de les infinites cruïlles que hi havia o directament de pàrquings, i puc assegurar que no eren ni dos ni tres, vaig veure bastants.
– La bossa del corredor. Ja fa temps que no vaig a les curses per la bossa ni el regal, però vaja, la bossa era molt gran, però molt buida… un brick de caldo i papers…..
– Les cues al guarda-roba. Poca gent recollint bosses, i cues i nervis als moments finals.
– L’avituallament final. Com vaig trobar en falta la coca i la xocolata habitual!!!. Plàtans, taronges, una beguda i para de contar…..
– L’arribada. Vaig trobar a faltar l’arribada al camp de futbol de sempre.
– Les retalladades i la senyalització del circuit. En lo primer disculparé a la organització, però sincerament, que a cada cantonada pràcticament ningú passés per la carretera, de veritat que no ho puc entendre… suposo que ha hagut molt bones marques. Pel que fa a la senyalització vaig trobar a faltar més cartells i més voluntaris a alguna cruïlla.Em va agradar:
– La samarreta. Sembla de bona qualitat.
– La recollida de dorsals. Ràpida i ben organitzada.
– El grup que tocava en directe al km. 5. Per a mi va ser sense dubte el millor de la cursa i el més destacable. Va ser de la poca animació que havia al recorregut, però almenys aconseguien el seu objectiu, animar i amb qualitat.En resum, cursa que necessita millorar i que per a mi ha donat un pas enrere en lo que fa a qualitat i tracte al corredor, l’any que ve m’ho tindré que pensar per tornar.
Ah, i pel que fa al meu temps, 1:39:10, també necessito millorar, i entrenar més
Salutacions a tots!!!
23 de febrer de 2015 a les 15:42 #37511
numoviParticipantMalauradament no puc dir que em sorprengui el que comentes

Per tal d’aconseguir una cursa més “comercial” sacrifiquen aspectes que feien atractiva la cursa, com per exemple el recorregut.
23 de febrer de 2015 a les 22:10 #37512
Fedor Galceran ArellanoParticipantBona nit, Hache!
Estic totalment d’acord amb les teves reflexions. En quan a la distància personalment crec que hi faltaven entre 200 i 300 metres.Salutacions!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.