Mitja marató Balaguer 23-2-2014
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
19 de febrer de 2014 a les 8:52 #3606
KIMIParticipantInscrit a la Mitja, ens veiem el diumenge.
19 de febrer de 2014 a les 23:01 #36704
porcalleochoParticipantostre ara mirant el recorregut de la mitja i la cursa de 10km. No ha quedat res del antic recorregut. A balaguer els ha dont per camviar tots les recorreguts, la pujada als st crist i ara la mitja marato. Dso recorreguts que m´agradavan moltissim.
20 de febrer de 2014 a les 12:51 #36707
MarcParticipantHola! un altre inscrit
Sabeu si hi haurà llebres?
No ho he sapigut trobar a la web de la mitja
moltes gràcies!!21 de febrer de 2014 a les 15:05 #12081
SimeSuperadministradorporcalleocho ha escrit:
Quote:ostre ara mirant el recorregut de la mitja i la cursa de 10km. No ha quedat res del antic recorregut. A balaguer els ha dont per camviar tots les recorreguts, la pujada als st crist i ara la mitja marato. Dso recorreguts que m´agradavan moltissim.Curiosament és una tendencia que es repeteix els darrers anys.
Hem passat de tenir unes mitges maratons que feien un tomb curt per la ciutat i tot seguit un recorregut d’anada i tornada lluny d’aquesta. Així era el recorregut de la mitja de Lleida, de la mitja de Mollerussa i fins ara de la mitja de Balaguer.A mi personalment m’agradaven els tres recorreguts, però tot té els seus pros i els seus contres. Espero que aquest cop amb el canvi tingui menys inconvenients dels que es van tenir a Mollerussa.
25 de febrer de 2014 a les 14:37 #12024
HacheParticipantPer la meva part, després de la Marató Costa Daurada i d’uns entrenaments un pel anàrquics, em vaig prendre la mitja com a test de “a veure com estem” de cara a fer o no la Marató de Barcelona…… i el test per una banda va sortir força bé, molt bones sensacions i un temps força bo per a mi 1:34:54h…. però per altra, avui estic mig refredat, amb mal de gola i muscularment molt tocat….. o sigui… que ja veurem….
En quant al recorregut, jo preferia l’antic, no entenc la mania que ens ha agafat de buscar sempre la cursa més plana del mon mundial…. Aquest nou recorregut sincerament m’ha deixat fred….
Salut,
Jose H
25 de febrer de 2014 a les 18:49 #13066
KIMIParticipantTens raó Hache per la mania que tenim de canviar els recorreguts i de plana res jo tambe molt content pels
meus 1.36.37.
I com va sent costum sempre veient la teua esquena.
Fins aviat companys. -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.