Mitja marató - 10 Km - Jogging- Balaguer 24-2-13

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

josep
    Participant

Bones,25ena edició de la mitja de Balaguer.Informació a :

http://www.balaguer.cat/portal/55/68/?EC=ReadArticle&ArticleID=986

Aquest any amb la novetat del jogging – Modalitat de còrrer o trotar a un ritme lent i suau. Recorregut urbà de 5 Km.El preu de la inscripció es 3,00 €–.

Salud.

flo
    Participant

Inscrit a la mitja de Balaguer. La primera cursa de l’any, ja en tinc ganes!

Noerunner
    Participant

Jo tambe estic inscrita pero 10Km.

Ens veiem!!

albertbo
    Participant

Intentaré regalar al meu fill Sergi, pel seu sant, el verí.

Potser jogginarem junts !

ivax
    Participant

Estic apuntat a la mitja de Balaguer. Algú li sembla bé de compartir un cotxe i estalviar-li a l’aire una mica de C02? Puc oferir el meu. Visc a Cappont.

Jordi
    Participant

Bones:
    Des del Pallars també vindrem una bona colla. Si els càlculs no fallen serem mes de 20…

Ens veiem a Balaguer
    Salut
    Jordi

Noerunner
    Participant

ivax ha escrit:

Quote:
    Estic apuntat a la mitja de Balaguer. Algú li sembla bé de compartir un cotxe i estalviar-li a l’aire una mica de C02? Puc oferir el meu. Visc a Cappont.

Hola Ivax!!

de moment no et puc confirmar res…

Si de cas, ja et diré alguna cosa….

Jo també puc oferir el meu cotxe i també visc a Cappont!!! jejejeje:laugh:

Noerunner
    Participant

Hola companys!!!

Aquest matí hem viscut una bona jornada de curses a Balaguer.

Jo he fet els 10km i altres km0’s han fet la Mitja…cadascú a “lo suyo” jejeje, i no us he vist…:blush:

Ja la vaig fer l’any passat i em va agradar, així que vaig decidir repetir-la aquest any.

M’ha agradat molt el petit canvi que hi ha hagut al principi del recorregut, més planet i que ens ha permès situar-nos millor abans de la pujadeta…

Felicitar a l’organització per tots els detalls, bon esmorzar, coca i xocolata, sucs, fruita,…etc, samarreta tèrmica de màniga llarga molt guapa, molt bon ambient, tot i el fred que ens ha acompanyat en forma d’aire, per variar aquest hivern.:angry:

Personalment, desvancant la meva MMP a la San Silvestre, he aconseguit nova MMP amb 47’08”. Molt contenta i satisfeta, tot i el “patiment final” amb aquella recta tant fantàstica que hi ha arribant al camp de futbol, que sempre es fa…ETERNAAAAAAA….:S

flo
    Participant

Totalment d’acord amb la Noerunner, tot molt bé a Balaguer, excepte un petit detall: l’aigua freda de les dutxes!!!!! Va ser un cop dur, després d’aguantar el fred i l’aire, arribar als vestidors i trobar-nos aquesta ‘agradable’ sorpresa. Espero que l’organització en prengui nota.

S'està mostrant 9 entrades - de la 1 a la 9 (d'un total de 9)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.