Mitja marató - 10 Km - Jogging- Balaguer 24-2-13
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
16 de gener de 2013 a les 22:25 #3438
josepParticipantBones,25ena edició de la mitja de Balaguer.Informació a :
http://www.balaguer.cat/portal/55/68/?EC=ReadArticle&ArticleID=986
Aquest any amb la novetat del jogging – Modalitat de còrrer o trotar a un ritme lent i suau. Recorregut urbà de 5 Km.El preu de la inscripció es 3,00 €–.
Salud.
18 de febrer de 2013 a les 12:15 #35193
floParticipantInscrit a la mitja de Balaguer. La primera cursa de l’any, ja en tinc ganes!
18 de febrer de 2013 a les 14:07 #35195
NoerunnerParticipantJo tambe estic inscrita pero 10Km.
Ens veiem!!
18 de febrer de 2013 a les 21:55 #35203
albertboParticipantIntentaré regalar al meu fill Sergi, pel seu sant, el verí.
Potser jogginarem junts !
21 de febrer de 2013 a les 15:59 #35220
ivaxParticipantEstic apuntat a la mitja de Balaguer. Algú li sembla bé de compartir un cotxe i estalviar-li a l’aire una mica de C02? Puc oferir el meu. Visc a Cappont.
21 de febrer de 2013 a les 19:05 #35221
JordiParticipantBones:
Des del Pallars també vindrem una bona colla. Si els càlculs no fallen serem mes de 20…Ens veiem a Balaguer
Salut
Jordi21 de febrer de 2013 a les 21:44 #35222
NoerunnerParticipantivax ha escrit:
Quote:Estic apuntat a la mitja de Balaguer. Algú li sembla bé de compartir un cotxe i estalviar-li a l’aire una mica de C02? Puc oferir el meu. Visc a Cappont.Hola Ivax!!
de moment no et puc confirmar res…
Si de cas, ja et diré alguna cosa….
Jo també puc oferir el meu cotxe i també visc a Cappont!!! jejejeje:laugh:
24 de febrer de 2013 a les 19:26 #35247
NoerunnerParticipantHola companys!!!
Aquest matí hem viscut una bona jornada de curses a Balaguer.
Jo he fet els 10km i altres km0’s han fet la Mitja…cadascú a “lo suyo” jejeje, i no us he vist…:blush:
Ja la vaig fer l’any passat i em va agradar, així que vaig decidir repetir-la aquest any.
M’ha agradat molt el petit canvi que hi ha hagut al principi del recorregut, més planet i que ens ha permès situar-nos millor abans de la pujadeta…
Felicitar a l’organització per tots els detalls, bon esmorzar, coca i xocolata, sucs, fruita,…etc, samarreta tèrmica de màniga llarga molt guapa, molt bon ambient, tot i el fred que ens ha acompanyat en forma d’aire, per variar aquest hivern.:angry:
Personalment, desvancant la meva MMP a la San Silvestre, he aconseguit nova MMP amb 47’08”. Molt contenta i satisfeta, tot i el “patiment final” amb aquella recta tant fantàstica que hi ha arribant al camp de futbol, que sempre es fa…ETERNAAAAAAA….:S
26 de febrer de 2013 a les 6:44 #35252
floParticipantTotalment d’acord amb la Noerunner, tot molt bé a Balaguer, excepte un petit detall: l’aigua freda de les dutxes!!!!! Va ser un cop dur, després d’aguantar el fred i l’aire, arribar als vestidors i trobar-nos aquesta ‘agradable’ sorpresa. Espero que l’organització en prengui nota.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.