Mitja de Sitges, 11 de gener de 2009
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
11 de gener de 2009 a les 19:11 #18334
sergi farre perezParticipantEp , avui hem anat a fer la mitja de Sitges.Hem sortit de Lleida amb el Flo i l’Amata ( amb els quals m’ho he passat molt bé ) amb moltes ganes de fer Sitges , pues era la primera vegada que hi anavem.Alli aquestes ganes s’han apagat una mica , doncs ens hem començat a trobar tot d’impediments.Primer per aparcar,desprès per mirar el dorsal(hi havien espentes i tot) , llavors per agafar el dorsal i la samarreta , on el caos ja erà màxim.Ens hem anat canviant com hem pogut , i hem anat a deixar la bossa.Hem hagut de saltar tanques , per arribar-hi , doncs el temps ja ens apretava , més cues , i d’alli directe a la sortida pues ja feiem tard.No hem escalfat res, i encarà sort que ens hem pogut colar per una tanca que algú havia obert , i hem pogut sortir dintre del que cap una mica més endavant.El primer km ha sigut lent , doncs hi havia molta gent , hi anavem fent ziga zages per tot arreu.Lo demès de la cursa com sempre , aqui cap queixa.Era un circuit amb kms plans i d’altres amb pujades i baixades.L’unic dolent es que he acabat la cursa amb unes molesties a la planta del peu.Desprès de la cursa ha continuat el caos , 4 dutxes i amb aigua freda per 2500 persones.No se si hi havia un altre lloc , però no ens l’han sapigut indicar.Hi ha hagut una cosa que no m’ha agradat gens!Quan encarà hi havia molta gent corrent , s’ha desmadrat tot , la cua de recollir bosses arribava a la carretera i la gent que corria havia d’esquivar gent i demanar pas.Aixi durant molts metres pues era un formiger de gent anant cap a una banda i altra.Crec que desde el primer a l’ultim es mereixen tots un respecte , i tots som iguals d’importants.La meva opiniò es que ha de ser molt dificil organitzar coses per tanta gent , però l’organització hauria de saber dir prou a un numero de participants , el quals els puguis dona uns serveis minims.La meva opiniò es que les curses les fan grans la gent , i s’ha de mimar al corredor, si més no donar uns serveis minims .Pels comentaris de la gent , crec que no han quedat molt satisfets.
Pero bueno , intentarè quedar-me amb lo bo i felicitar al Flo , Amata i Jordi de Tremp per haver fet marca personal.Amb tanta gent no he pogut parlar amb molts kms 0 , molts inclùs nomès de saludar-los durant la cursa al creuar-nos(joker,karri,homedeferro , etc), d’altres si que hi he pogut parlar més com el Bru ,el muro,cargol,pitit,jordi,i tots ells han estat molt bé.11 de gener de 2009 a les 20:39 #18336
aureliParticipantNois !!
ja teniu l’enllaç a l’àlbum d'”afotos” de la mitja de Sitges.http://www.flickr.com/photos/12185688@N06/sets/72157612447854590/
suposo que funciona…..:blush: :blush: :blush:
siau !
11 de gener de 2009 a les 20:59 #18337
JokerParticipantGràcies Aureli…una vegada més.

Ja les hem incorporades a la nostra secció de FOTOS.
11 de gener de 2009 a les 22:27 #18338
JordiParticipantBones:
Com ja ha dit Sergi F.P. els preparatius de la cursa (aparcament, recollida de pitrall, guardarroba, esclafament) han estat una mica estressants.
Després, el desenvolupament de la cursa ho ha canviat tot. Ha estat molt ràpida, i amb un clima ideal (molt diferent al fang, humitat, boira i gel dels darers dies). I lo millor de tot: he fet marca personal (1h 34′ 46”).
Realment som una familia gran i això s’ha pogut veure avui a sitges!!!
Felicitats a tots
11 de gener de 2009 a les 22:50 #18339
PititParticipantHe de dir que no estic d’acord amb el temps que em surt al llistat, és impossible.
He sortit dels darrers, al final de tot sense cap Km0, sol i ben sol, he enganxat l’homedferro i el Jóker al cap de 5 ó 6 kms, i al final, he acabat darrera del jóker.
Al meu crono em surt 1:32:49, tot i que és cert que al llistat m’hi surt 1:35:10.No reclamaré pas, però tant dorsal i tant xip…
12 de gener de 2009 a les 7:48 #18341
homedferroMembreResultats de la Mitja de Sitges
Afegiu, rectifiqueu…Jag75 1:18:36
sergi farré pérez 1:19:18
SED 1:19:34
bru 1:22:00
Joakim 1:22:13
Ballak 1:23:03
flo 1:24:12
Alex 1:24:19
Elmuro 1:24:41
Juanjo 1:28:23
Cargol 1:29:22
Voraç 1:32:16
Edu 1:32:22
Joker 1:32:49
karri 1:34:18
amata 1:34:38
Jordi 1:34:46
Dani 1:35:08
Pitit 1:35:10
Arcadi42 1:36:07
Quim 1:38:18
Homedferro 1:39:46
artur42 1:40:15
jordigracia 1:40:48
Imma 1:41:01
Andreu 1:53:3212 de gener de 2009 a les 8:40 #18343
sergi farre perezParticipantGracies Aureli per les fotos!
12 de gener de 2009 a les 9:18 #18344
floParticipantAl final vam sortir contents de Sitges després d’un inici de matí caòtic per una organització pèssima (les 9.45 recollíem el dorsal després de 30′ de cua, a les 9.55 deixàvem la bossa canviant-nos mentre fèiem la cua, a les 9.59 podíem entrar a la sortida i colar-nos una mica endavant, aigua freda a les dutxes (per dir dutxes a aquell espai) i gens de respecte pels últims, que encara feien cursa però semblava que ningú se’n recordava) que et fa plantejar si val la pena matinar tant un diumenge per trobar-te segons quines coses…
Com sempre, encantat de saludar als companys Km0 i posant la vista ja cap a Borges. Això no para…
I gràcies per les fotos!
12 de gener de 2009 a les 11:07 #18346
homedferroMembreINJUST!
Completament injust que em surti una bona cursa en una organització com la d’ahir!
Per sort, em van recollir el dorsal el dia abans, i no vaig haver de patir el caos de la recollida! (Gràcies infinites Bru!)
La cursa l’havia plantejat com el primer dels rodatges llargs pels diversos objectius més inmediats. A més, després del procés gripal i certa desidia, feia dies que no entrenava. Més ben dit, havia entrenat poc i malament. El que havia de ser objectiu 1:35, havia anat passant a objectiu 1:40 i finalment objectiu 1:45, al conèixer que en Artur42 també anava per aquí…
Tot i salvant-me de l’aglomeració supina de recollir dorsal, no em vaig escapar de la cuada del guardabosses…
Sense escalfar, i saltant tanques, ens vam trobar en Artur42, en Jordigracia, l’Arcadi42, en Karri i en Joker en un lloc no massa distant de la linea de sortida. Com sardinetes en llauna…
La sortida és massa estreta per absorbir el fluxe de corredors, i els primers dos quilòmetres es un constant ziga-zaga.
Als 500 metres s’ens afegeix en Pitit i un company dels Fondistes Penedès que diu que vol fer sub1:40. En Karri proposa anar a 4’30, ritme que penso que no puc assumir tant d’hora.Finalment, a partir del km5, ens quedem el Fondistes Penedès (Marc) i jo. Ell va tirant a 4’40 i jo vaig seguint com puc… esbufegant com una locomotora vella.
Em porta al 10.000 en 48 minuts justos i això m’anima molt (a la Pujada a la Seu vella en vaig necessitar 47′). A partir de 10, sóc jo qui tira d’aquesta dupla, doncs he trobat les bones sensacions i em trobo força còmode, i de passada, li torno el favor a en Marc i li dic que el porto a ritme fins al 15, com a mínim! I així passem els quilómetres.
Arribem al 15 i les pretensions de fer sub1:40 perillen lleugerament, doncs calculo que arribariem en 1:40/1:41. A partir del 16, el company pateix, provo de que s’enganxi i anem tirant així. Passem a la Imma i finalment em quedo sol. Provo d’accelerar una mica el ritme, doncs queden pocs kms fins a meta i penso que ho puc fer.
La última pujada fa estralls… i els dos últims quilòmetres suo de valent per fer-los a menys de 4:30.
Trobo impossible fer l’esprint final, doncs el terreny per on transito és ple de clots i tolls… i la gent s’amuntega per on representa que han de passar els corredors… en fi.
Finalment, passo per linea de meta en 1:39:46. Carai!A partir d’aquí, cúmul de despropòsits organitzatius… casi tres quarts d’hora per recollir la bossa, i ja ni em plantejo passar per la mateixa tortura que l’any passat en el tema dutxes…
Lo millor de tot, la cursa en si, retrobar-se amb la gent i el temps! Veure el solet… mmmmm!
Agrair enormement a l’equip de suporters i fotògrafs de Km0 i la companyia i ajut del Marc dels Fondistes Penedès.
L’any vinent?… ja veurem…
12 de gener de 2009 a les 11:34 #18347
cargolParticipantRecorregut maquissim, combinant platja, bosc, carretera i poble, amb pujades i baixades, però pessima organització. L’entrega de dorsal ha de ser molt fluida, no es pot ajuntar amb entrega de samarretes i l’espai de l’entrega xocava amb el llistat d’inscrits, el que provocava un caos total.
Bones sensacions i millor companyia.
Enviarem fotos.
Salut i milles.
Abel12 de gener de 2009 a les 12:24 #18351
homedferroMembreTal i com apuntava en Pitit, hi ha hagut un error en la classificació i en els temps, que ja han esmenat, la cosa, si no hi ha més canvis, queda així:
Jag75 1:18:36
sergi farré pérez 1:19:18
SED 1:19:34
bru 1:22:00
Joakim 1:22:13
Ballak 1:23:03
flo 1:24:12
Alex 1:24:19
Elmuro 1:24:41
Juanjo 1:28:23
Cargol 1:29:22
Voraç 1:32:16
Edu 1:32:22
Pitit 1:32:46
Joker 1:32:49
karri 1:34:18
amata 1:34:38
Jordi 1:34:46
Dani 1:35:08
Arcadi42 1:36:07
Quim 1:38:18
Homedferro 1:39:46
artur42 1:40:15
jordigracia 1:40:48
Imma 1:41:01
Andreu 1:53:32[/quote]12 de gener de 2009 a les 18:56 #18358
NeusParticipant:woohoo: :woohoo: Doncs si que heu començat l’any forts!!!!!!!!!!!. Aquí al Pirineu tot va més a poc a poc…neva dia sí dia també o sigui que sortir a córrer poc i si ho fem el més important es tornar sencer….
Res més que felicitar-vos a tots pels temps que feu que de cap manera passen inadvertits i que ens posarem les piles!
per poder compartir minuts i km amb vosaltres.Una abraçada!
12 de gener de 2009 a les 21:48 #18361
Artur42ParticipantAmb poc entrenament i moltes ganes em vaig presentar a Sitges amb la voluntat de repetir l’hora i 45 minuts de l’any passat, i, si era possible, sense acabar coix com l’anterior edició.
En l’escalfament començo a trobar km’s 0 -som tants que ja és impossible veure una cursa sense samarretes amb cargol-. Homedeferro em recorda que ell també busca fer 1h45′ però a la que donen la sortida s’enganxa al Joker i el perdo de vista. És evident que va sobrat, i jo no. Arkadi42 també es va perdent buscant objectius més ambiciosos.
Amb jordigracia fem via lleugerament per sota dels 5′ el quilòmetre. En la baixada -km 11- comencem a forçar una mica més i ens presentem al quilòmetre 18 amb la feina feta amb escreix. El company nota el muscul carregat i m’envia cap a endavant. Trobo una última bala i decideixo gastar-la fent els dos últims parcials a 4’20”. Suficient per passar l’arribada amb 1h40″. Acabo amb la “fascia lata” avisant, però feia molt de temps que no disfrutava en una mitja. Com també vaig disfrutar amb el dinar post-cursa que vaig compartir amb la meva family i les de Bru i Cargol i Bodis.
La pròxima serà a les Borges.
Salut
p,s: Neus, t’esperem.
Aureli, moltíssimes gràcies per les fotos.
13 de gener de 2009 a les 9:04 #18366
ElmuroParticipantEl diumenge corri a Sitges per primera vegada una altra nova Mitja, que em fa acostar-me a la xifra de 100 mitjes, ho dic això perquè em veig capaç de poder fer una critica de la prova i de l’organització.
La veritat és que hi va haver aglomeracions, però crec que hi va haver voluntarietat per part de la organizacion de pal liar-la.
El recorregut va ser d’allò més variat, Pº maritimo, casc antic, parc, carretera i fins i tot encreuament de corredors on podem veure’ns i donar-nos anims.( Sergi-Bru-Flo-Cargol-Homedferro-Amata-Joker-Artur42…)
El criticable per mi són aquests 150 m d’entrada que no costa res tapar els sots amb terra i evitar qualsevol lesió i el tema de dutxes.
D’altra banda molt content d’haver compartit matinal amb molts Km0 i sentir un més.
Gràcies Aureli per les fotos i perdona no et saludés al pas no us reconeixia, ja saps el lactato ….
Pd.Perdonar el catalan però acabo de començar el nivell B;)13 de gener de 2009 a les 21:53 #18373
Artur42ParticipantL’Arcadi42 em demana que us passi l’enllaç de les fotos que va fer la Cris. Allà va:
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.