Mitja de Sitges, 11 de gener de 2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    cargol
    Participant

Merci per les fotos Aureli i Cris, en breu passarem unes altres fetes per la Su.
    Salut i milles.
    Abel

voraç
    Participant

Ja veig que tothom està més o menys satisfet amb els cronos assolits, jo, donades les circumstàncies, també.
    Cert és que en quan a organització hi ha coses a millorar, però en termes generals crec que ha estat molt bé.
    Felicitats a tots. Cargol, ho vas fer molt bé.
    Salut i KM’s

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Aureli i Cris, moltes gràcies per les fotos ;)

Com cada any, la mitja de Sitges es una petita excusa per anar a veure el sol…quantes ganes que en tenia!!!:P

Abans de la cursa, vaig aprofitar per calentar fent 6 kms a un ritme suau, pensant amb Barcelona :)

La cursa, des del començament, mantenint un ritme bastant constant de 3’50, 3’55, menys els ultims kms, on amb l’aire i el cansament se’m van fer bastant durs.

Un plaer poder veure al llarg de la cursa els kms’0 quan ens creuavem.

Felicitats a tots per les bones marques que vàreu fer, cada cop tenim més cracks!!!!:) sobretot en flo, que va fer marca personal ;)

Salut

flo
    Participant

bru ha escrit:

Quote:
    Felicitats a tots per les bones marques que vàreu fer, cada cop tenim més cracks!!!!:) sobretot en flo, que va fer marca personal ;)

Salut

Gràcies per pensar en mi, tens una coca-cola pagada quan vulguis (qui diu coca-cola diu canya de cervesa :laugh: :P ), només dir que n’hi va haver més que van fer marca personal, que jo sàpiga, com a mínim, l’amata i el jordi.

Joker
    Participant

En Cargol ens ha fet arribar algunes instantànies que la Su va fer el dia de la cursa. Les trobareu, com sempre, a la secció FOTOS.;)

Si a més, us voleu entretenir veient diferents vídeos de la prova, també en trobareu uns quants…:woohoo:

S'està mostrant 5 entrades - de la 61 a la 65 (d'un total de 65)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.