Mitja de Granollers "La Mitja", 1 de febrer

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Jordi Codony
    Participant

Salut amics kilometraires !!

Quina llàstima que la cursa de Granollers coincideixi amb la de l’oli. Veig que la llista per Les Borges no deixa de créixer, fa força goig.

La primera mitja que vam fer caragolet i jo, va ser la de Granollers. Tanta gent, tan bona organització, tan bona marca…, tot positiu. Així que li tenim afecte i li som fidels

No sé si vindrà algú més, però si més no, com a mínim dos Km 0 hi passejarem la samarreta.

Sort a tothom !!!

Joker
    Participant

Trobareu més info. de la prova a http://www.lamitja.cat/

Que ho passeu bé. Aquest any ha anat així…:dry: ;)

Jordi
    Participant

Jo també passejaré la samarreta km0 per Granollers. Continuo així amb aquest pla farcit de de mitjes maratons per atacar Barcelona el 1 de març. (Ja veurem que en sortirà…).

JORDI CODONY: Malgrat que hi haurà molta gent, espero al menys, coincidir per poder-nos saludar.

Tot i que potser tocaria dir-ho en un altre fil, molta sort a tots els que aneu a Borges!!!

Esperem que no plogui…

salut

Lo Jordi
    Participant

Jo i el meu tatà Ernest tambè correrem amb la samarreta del KmO per granollers.

Salut pels participants de la cursa de l’oli.

lefox
    Participant

Doncs també hem corregut avui per Granollers-Les Franqueses-La Garriga. Increíble també….ens ha respectat la pluja.
    Tinc família allí, i després de dinar, déu n’hi com plovia.
    Tremedo com sempre el Sammy Wanjiru.

Nanit,

homedferro
    Membre

Danistal 1:18:26
    ballak 1:18:30
    Jaumepede 1:18:33
    joakim 1:20:51
    voraç 1:27:32
    Jordi 1:32:30
    JORDI CODONY 1:33:46
    Xavi46 1:33:46
    lefox 1:38:32
    arcadi42 1:39:54
    Caragolet 1:42:11
    Warhol 1:44:30
    Lo Ernest 1:49:46
    Lo Jordi 2:03:39

Jordi Codony
    Participant

Homedeferro: ets el més ràpid amb els resultats, jo tot just ara els he vist. Ara bé, aquestos que poses a la llista, són els temps oficials veritat?. Ho dic perquè en el meu cas, nomès hi ha 1 minut de diferència entre l’oficial i el real, però en el cas de Caragolet (per exemple) crec que té a vora 4 minuts, ja que va sortir molt més enrere.

Per altra part, dir que nomès vaig poder veure a l’amic JORDI, molt animat per cert, al revès que jo, que vaig estar tota la setmana anterior refredat i pensava fer la cursa al ritme de Caragolet xino-xano.
    Però no sé com, em vaig anar animant, i finalment encara em vaig poguer enganxar visualment a la llampant samarreta del JORDI (la verda).

Total que la pluja ens va respectar, les cames van funcionar i l’ànim torna a posicionar-se en el lloc corresponent (amunt).

Fins aviat amics!

homedferro
    Membre

Tens tota la rao, JORDI CODONY, vaig posar els temps reals, i ara transcric els temps de Xip!

Com que no funcionava la web de la mitja, els vaig treure d’una altra web, i no especificava si eren temps reals o temps de xip!

Danistal 1:18:24
    ballak 1:18:29
    Jaumepede 1:18:29
    joakim 1:20:45
    voraç 1:27:17
    Jordi 1:31:40
    JORDI CODONY 1:32:56
    Xavi46 1:31:34
    lefox 1:37:23
    arcadi42 1:39:08
    Caragolet 1:40:59
    Warhol 1:44:16
    Lo Ernest 1:46:49
    Lo Jordi 2:00:41

Au, dispenseu l’errada!

Jordi
    Participant

Acabo d’aterrar i us escric quatre coses de la mitja de diumenge:

Va ser una cursa fantàstica, al menys pel que fa al terreny personal.
    Tot va ser apropar-me a la línia de sortida i començar a saludar a gent del Km0. Amb JORDI CODONY fins i tot ens vam fer un parell de fotos.
    Pel que fa a la cursa, hi va haver 2 parts:
    1. Fins el km 10 amb dubtes, pero sense dormir-me, es a dir cumplint.
    2. La segona mitja part, i sobre tot des d’el km 11 va començar una nova cursa molt frenètica, amb algun km per sota de 4’ (una bojeria). Els 10kms de l’11 al 21 em surten a poc mes de 41’ (la meva millor marca de 10.000.mts. fins ara era superior a 43’).

El temps final real 1h 31’ 40’’ (imprimeixo el diploma i l’emmarco… això difícilment es repetirà)

Molt bona organització i molta gent animant.

Després d’una bona dutxa i un bon dinar, tornem cap a casa.

Diumenge a Barcelolna

Salut,

Karri
    Participant

Felicitats Jordi!!!

Quina progressió portes aquesta temporada :woohoo:

S'està mostrant 10 entrades - de la 1 a la 10 (d'un total de 10)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.