Menjar despres de sortir a rodar

  • This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
  • #1838
    Avatar
    Psychop
    Participant

    Jo surto a correr per la tarda, com que tampoc m’estic gaire temps, no intento arribar fins al meu límit, ero si que m’esforço, amb lo cual cremo bastant.
    La meva pregunta es sencilla, que recomaneu que menji despres de correr, i si teniu algun link, ho agraíria molt.
    Merci. 😈

    #5318
    Avatar
    segarrenc
    Participant

    Salut companys,

    Psycho, el que és fonamental, i més ara que se’ns ve la calor al damunt és una bona hidratació. Qualsevol beguda isotònica de les del mercat i aigua.

    En el menjar si no fas cap dieta especial, el que et vingui de gust o millor dit el que et suggestioni millor. Una mica de fruita va fantàsticament, si tens més gana un sanvitx. Parlava de la suggestió perquè si creus que una barreta energètica et va més bé, endavant. Jo particularment gairebé no en prenc mai.

    El millor és que experimentis i trobis entre el que et ve de gust, et senta bé i et convenç l’equilibri del que necessitis. Tant obert com això.

    Una abraçada a tots.

    #5345
    Avatar
    Arctos
    Participant

    Bones,

    El meu consell (no soc expert ni molt menys) és que mengis fruita, t’aportara minerals, sucres i líquid. No crec que faci falta menja res més consistent si desprès als apats menges correctament.
    Jo només quan faig rodatges llargs procuro fer coincidir la fí del "entreno" amb l’hora del dinar o sopar, per alló de la finestra d’absorció metabòlica 🙄 .

    Salut

    #5363
    Avatar
    Psychop
    Participant

    Moltes gracies per les respostes, pero ara m’ha sortit un altre gran dubte.
    Fins a quin punt son importants les sals minerals, despres de entrenar.
    Per que jo no soc gaire amic de prendre begudes isotoniques. 😈

    #5367
    Avatar
    Arctos
    Participant

    Bones,

    Jo crec que les sals minerals son importants sempre, d’aquesta manera es manté estable la concentració d’aquestes al nostre cos. De res serveix estar corrent amb un deficit important de sals i al arribar a casa beures una beguda isotonica, bé potser si serveix per recuperar el cos però no crec que sigui massa bó fer esport amb deficits importants de qualsevol substancia, ja sigui minerals, glucogen, aigua o lo que sigui.
    Jo penso que la societat consumista en la que estem immersos fa que creiem que sigui necessari prendre suplements. Al nivell de la majoria de nosaltres no crec que sigui necessari res, això sempre que portem una alimentació correcta….. aquella famosa dieta mediterranea.
    Personalment he vist autentics "teledeportes" que surten dos dies a la primavera a fer esport i porten begudes isotoniques, gels, barretes i al acabar batuts de proteines, carnitina etc. Hem sembla ridícul 🙄

    Jo només fico sals minerals al aigua a ple estiu i en sortides que tinc que fer al migdia on suo moltissim o en rutes pirinenques. Per recuperar els esforços més intensos, i en periodes molt concrets on supero les 25 hores setmanals d’esport, prenc un suplement d’aminoàcids per ajudar al cos a recuperar millor.

    Salut

    #5369
    Avatar
    Psychop
    Participant

    😈 Bones Arctos.
    Jo estic amb tu, amb aquesta nova politica de "tothom a pendre complements com si fossim esportistes profesionals", per aixó feia aquesta pregunta. 😈

S'està mostrant 6 entrades - de la 1 a la 6 (d'un total de 6)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.