Mendi Maratoia Galarleiz, 19 de juliol del 2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    bru
    Participant

Ieeeeeeeps,

Aquí teniu una nova edició d’aquesta marató de muntanya, de les més antigues a tot l’Estat.

Es pot escollir fer-la amb modalitat de marxa, carrera o amb BTT.

La vaig fer, amb la modalitat de marxa, amb inmillorable companyia el 2006 (uffff…quins grans records, eh crit i bodi!!!), i aquest any, m’he decidit a tornar-la un xic més rapid ;). Tracte exquisit al corredor, i gran, gran cursa.

Pels que us voleu introduir al mon de les maratons de muntanya, caminant o corrent, i retrobar la gran hospitalitat de la gent i la terra basca, és una inmorable oportunitat.

Sortida a la zona de San Pelayo amb meta al poblet de Zalla (Bizkaia).

La web és http://www.galarleiz.org.

Agur

Neus
    Participant

Hola, ens hem inscrit! Ja estem en contacte!

bru
    Participant

Ieeeeps,

Molt bé Neus!!!!!

Nosaltres ja tenim allotjament, al Hotel Amarrula :) . Estem en contacte!!!!

Salut

Roser
    Participant

Hola, Bru has fet mai aquesta cursa tu…. tindrem que buscar allotjament …..

Saltamartí
    Participant

.
    .
    .
    Ui massa aviat, no estic preparat i voli fer una de muntanya uns dies abans. A veure a l’octubre que tal estaré…

Moltes gràcies Roser.

Vinga, ànims a tots, que no pariiiiiiiii,

A gaudir-la!

Salut!

bru
    Participant

Ieeeeps,

Neus, Roser, teniu ja allotjament?????

Em fa força il·lusió tornar-la a fer, bon tracte al corredor i bona cursa!!!!

Salut

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Ja tornem a estar a casa :) , i ja tenim ganes de tornar cap a Euskadi, realment, et fan sentir com un més, ens hi estariem molt i molt temps…llàstima que, com que el menjar es tant i tant bó, tornaria amb molts kilets de més ;)

Un cop més, ens van rebre amb els braços ben oberts, cuidant tots els detalls com nomès aquesta gent sap fer…bé, alguns ja n’estem aprenent, poc a poc….

Aquest any, respecte a altres edicions, havien canviat el lloc d’arribada, que és va fer al poble de Zalla, a uns 30 kms de Bilbao, a on dissabte a la tarda ens van donar el dorsal. Ja ens van avisar que, a 4 kms pel final, ens havien preparat una bonica sorpresa, en forma de 300 mts de pujada, d’un desnivell del 31% …això al km 38 :blink:

Diumenge, el dia es lleva amb un sol que espetega…el temps no serà de gran ajuda…a la sortida, no veig a la Neus ni la Roser (em vàreu deixar sol!!!!:S), tot i que els seus noms s’escolten pels altaveus situats al costat de la sortida.

Surto molt prudent, la cursa de Cornudella-Siurana del diumenge passat no em va deixar gaire fi, i sé de bona mà d’algunes de les pujades i baixades que m’esperen…vaig trempejant els primers kms parlant amb en Joan d’Esparreguera, molt asidu a les maratons de muntanya, i tambè ens animem amb la catalana Monica Aguilera, que va acabar tercera en dones, fent una cursa fantàstica.

Tinc algun daltabaix en algun tram de la marató, sobretot entre el km 25 i el 30, però he sortit molt prudent, i el fet de començar a passar corredors, em va animant per tirar fins el fatídic km 38, la pujada es d’antologia, tal i com ens havien dit, la recordarem molt de temps, però tambè recordaré l’ambientàs que hi havia, la gran quantitat de gent animant a dalt de tot, dient el teu nom i enmig de banderes de tots color…poca cosa us puc dir més…:)

Els últims 2 kms, noto principis de rampes pels bessons, però la cosa per sort, no va arribar a més, al final, temps de 4h.41m, i molt emocionant de tornar a rebre,a meta, un cop més, tota la calor i aquest carinyo que nomès aquesta gent saben donar ;)

Ja penso a tornar-hi, i la propera vegada, segur que no seré l’únic km0 a participar-hi ;)

Agur!!!!!

By Keds
    By Keds
    Participant

Enhorabona Bru !!

Moltes gràcies per compartir amb nosaltres aquest nou repte…

i ….ADMIRACIÓ…..MOLTA ADMIRACIÓ !!

Salutacions.

Roser
    Participant

Moltes Felicitats Bru ets tot un campio sols em falta dir-te que a per una altra……
    :woohoo:

:woohoo:

flo
    Participant

Bru, ets un crack!!! Enhorabona!

Luigi
    Participant

Enhorabona bru!

El Joan Llopart també és un crack ;)

S'està mostrant 11 entrades - de la 1 a la 11 (d'un total de 11)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.