Maraton Toral de los Vados 22-06-2008
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
26 de juny de 2008 a les 0:19 #2236
lefoxParticipantBones, doncs encara amb dolor de cames, de volta a casa i la feina, després del intens cap de setmana per terres castellano-leonesas.
Finalment vaig anar amb el meu germà, van matinar de valent, poc més de les 4:30h del diumenge tocaven diana, esmorzar, carregar la bici a la furgo i cap a Toral, on teníem encara uns 160 kms, això sí tot per autovia, sense peatges. Arribem pels volts de les 7h, recullo el dorsal i la bossa a l’Ajuntament de Toral, em preparo tota la parafernàlia, pastilla glucosa, gel, em poso totes les cremes solars que portava, vaselina etc.
Fem cafè a un bar, al lavabo i ara si tot preparat per la foto oficial de km0 a les 7:50h, deu minuts abans de la sortida. Mira que érem pocs, dono unes voltes intentant localitzar l’Ismael, al final ens trobem, fem la foto, comença el sideral de coets, i anem cap a la línia de sortida, xerrem tots dos i en això que em giro i veig just al darrere meu el Diego Cañamero i Paco Físico de l’AAEET de Valls, ( una salutació per ells), mini xerrada amb ells, i amb puntualitat donen la sortida a les 8 del matí. Es l’última vegada que veia l’Ismael, evidentment en carrera, per mi impossible. Fem una volta pel poble, tornem a passar per la línia de sortida, en pujada, a l’arribada també passem per allà, total la pujadeta la farem tres vegades. Aquí s’incorpora el meu germà en bici.
Surto tranquil, xerrant algo amb uns i altres, fa bona temperatura, i m’animo més del compte, cap al km 11 arribem a a Cacabelos, (bona pujadeta, aquí) i fem uns 13 kms del Camino de Santiago en sentit invers. Al final de la pujada, cap al km 12, el meu germà li fa l’última foto a l’Isma, en aquells moments em treia uns 7 minuts, per l’hora de la foto. Haig de dir que el meu germà, fa temps que no fa gaire esport i li costava anar amunt i avall en bici, per la qual cosa va optar per anar a prop meu.Passo la mitja, en aprox. 1:44, crec que vaig massa depresa , i que al final ho puc pagar, afluixo una mica, arribem a Ponferrada, prenc el gel, i enfilem la carretera cap a Toral, en suau baixada. Punxo en el parcial del 25 al 30 on faig 26m30s, a la resta dels parcials de 5000 entre 23:55 i 25:30 aprox.
Particularment se’m van fer eterns els últims 7 kms, ja bastant tocadet, i a sobre ja eren les 11 del mati i el sol i la calor començaven a picar de valent. Aigua a dojo per beure i tirar-se al damunt, velocitat de creuer i fins l‘arribada. L’speaker va cantant els dorsals i els noms dels corredors que anem entrant en meta. Una beguda, síndria (boníssima), miro de localitzar una estona l’Ismael, no el trobo, faig unes fotos amb el Diego i Paco de Valls, i cap a la platja fluvial a posar les potes a remull, que freda que estava l’aigua. Descansar una mica i cap al dinar de germanor, on ens obsequiaren amb un filet de vedella “berciana” de la comarca del Bierzo, molt bona.
Torno amb mon germà cap a la platja fluvial, migdiada sota l’ombra d’un arbre i cap a casa. A les 5:30 de la tarda quan agafàvem la furgoneta el termòmetre marcava 41ºC, tremend!!!
Organització exquisida, et tracten molt bé, una carrera, tot i ser oficial a tots els efectes, molt casolana, bona gent. Vaja com va dir Ismael l’any passat per tornar-hi…., i amb la moral que dóna classificar-te entre els 100 primers en una marató….. ( de 179 arribats… ji ji)Per cert Ismael, on ets vas ficar?, vas marxar molt ràpid?, en fi, ja diràs.
No sé com es posen les fotos a la pàgina web, si no indiqueu altra manera, les penjaré al picasa, ja demà, que avui és molt tard.Nanit,
26 de juny de 2008 a les 10:41 #15369
montoliuParticipantlefox: Enhorabona!!
😯 aquesta si que és bona!! 😯 jo també hi era!!!!
el que pasa és que vaig arribar arrosegant la cama i vaig tenir que fer-me un masatge per poder caminar una mica decentment.
després vaig estar amb 2 xavals de Madrid que hem van fer quedar a l’entrega de premis, un hem va dir: -tio, con este tiempo que has hecho, premio seguro, jejeje, resulta que donaven una copa de cal Déu als 20 primers,colloooooooooonssssss.
va resultar una marató estraña i molt calurosa.
vaig començar amb mal de cama terrible. Al km 15 vaig plantejar-me plegar, vaig aguantar com vaig poder, i al 25 resulta que anava per fer marca 😯 😯
tal com dius els ultims 7 km van ser terribles, tremendos, terrorifics,…. molta calor i sól com un musol.després de maratons multitudinaries, dona bó fer-ne una així.
en fi, fins a la propera.un plaer coincidir, encara que poc temps, amb el Lefox.
a reveure.
26 de juny de 2008 a les 15:03 #15373
lefoxParticipantOstres, montoliu no sé que dir-te, una llàstima el trofeu, per un lloc i uns pocs segons. !!!!
De no haver tenir dolor a la cama, seguríssim que haguessis aconseguit el trofeu.
De fet el meu germà, era la primera vegada que veia una marató, però em va dir, després de fer-te les fotos, que corríes molt i anaves molt depresa….!!!!!!Bé, ara ja saps que tens quelcom pendent a Toral.
Ens veiem l’any vinent, i a veure si després a l’arribada podem petar la xerrada i al dinar de germanor, també.les fotos:
http://picasaweb.google.es/lefox10/MaratonToralDeLosVados2008Siau,
26 de juny de 2008 a les 22:01 #15387
albertboParticipantJa no sé que més es pot dir d’en MONTOLIU (sí, sí, amb majúscules): no entrena bé, li fa mal la cama, vol plegar, la calor el matava… Et recordo que a BCN ’07 com més calor feia millor anaves. "Que lo sepas, salamandra" 😆
Ei !, lefox, enhorabona també, COM NO. No és fàcil aquesta marató amb aquestes temperatures. Jo el primer any vaig tenir la sort de tenir un temps molt templat, amb ruixat a mitja cursa inclòs, però la segona vegada també hi feia molta calor. I això es nota…
Moltes gràcies per recordar-me una mica amb les fotos i les cròniques aquesta marató que porto al cor ! No descarto tornar-hi.
P.S. lefox, també l’enhorabona per tenir tan clar, de tant temps enrera, que volies córrer aquesta prova. A això se li diu convicció, cony !
-
AutorEntrades
El fòrum ‘Cròniques (tancat)’ s'ha tancat a temes i respostes noves.