Maratón Ciudad de Castellón 12/12/2010
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
12 de febrer de 2010 a les 8:37 #2741
ElmuroParticipantJa tenim un altra!!
12 de febrer de 2010 a les 13:34 #25599
cargolParticipantElmuro potser que paris, que jo no soc tant jove com tú i no dona abast.
Em sembla que si al novembre vaig a la de la Costa Daurada, serà molt justet, si té continuitat, a lo millor per l’any que ve si Deu vol.
Salut i milles per Llevant.
Abel13 de febrer de 2010 a les 22:43 #25620
ElmuroParticipantJejeje gràcies per això de l’edat, a soles era per informar aquesta marato… tranquil que els genolls ja no són de fa vint anys
7 d'octubre de 2010 a les 16:55 #28198
voraçParticipantAh! No savia que hi havia un fil obert però casualment l’he trobat. Donç aprofito per dir que jo he decidit fer-la i ja m’he inscrit. Sona que és molt i molt ràpida.
Serem allà per comprovar-ho.
Salut!7 d'octubre de 2010 a les 18:40 #28200
Ferran Gonzàlez CastellàParticipantJo també m’hi he inscrit!!!
Doncs vinga, fem llista també!!!
Qui s’apunta?
voraç
mesigual9 de desembre de 2010 a les 8:15 #28985
danicParticipantmesigual ha escrit:
Quote:Jo també m’hi he inscrit!!!Doncs vinga, fem llista també!!!
Qui s’apunta?
voraç
mesigualque apagat està aquest fil…que es aquest Diumenge!!!
Jo també hi seré, després d´amsterdam anirem a cremar l´últim cartutxo.10 de desembre de 2010 a les 7:42 #28998
cargolParticipantMolta sort nois, ja ens explicareu la vostra experiència, al ser la primera edició, per altres anys.
Salut i milles per Llevant.
Abel13 de desembre de 2010 a les 8:35 #29031
Ferran Gonzàlez CastellàParticipant100% recomanable. Molt bona organització! Recorregut gens monòton! Molt de públic i força entregat! Gels, barretes, isotònics, aigua, fruita durant el tot el recorregut! Ciutat molt atractiva i amb molt ambient!
Castelló tenia un objectiu molt clar: “Fer que el corredor s’hi trobi a gust” i senyors, “OBJECTIU ACONSEGUIT”
De les maratons candidates a ser repetides. De ben segur que la segona edició, les 3000 inscripcions seran molt insuficients.
Salut!
13 de desembre de 2010 a les 9:30 #29033
homedferroMembreEp!!!
SED 02:50:08
Guissona 02:58:12
Danic 03:02:32
Buf!! 03:33:40
sam 03:40:47
mesigual 03:43:27
jmvalentines 04:06:12Enhorabona a tots!
Afegiu i esmeneu, segons convingui!
14 de desembre de 2010 a les 14:06 #29052
danicParticipantLa marató de Castelló ha estat unes de les millors que he fet en quan a organització i públic, ha esta la primera edició i han complert amb una nota molt alta, altissima diria jo.
Una marató molt recomanable, ademés la tenim molt aprop.salut
16 de desembre de 2010 a les 20:48 #29082
marioParticipantM’afegeixo a les felicitacions d’aquesta primera edició.
M’atreviria a dir que de totes les que he fet, potser exceptuant Berlin, és la que hi he trobat més ambient, més animació… i en molts punts del recorregut.
Si haurà de tornar algun altre any.
18 de desembre de 2010 a les 23:12 #29102
Samuel GumàParticipantMolt bones!!!!
De veritat de la bona. Una marató feta amb tot el carinyo i en la que tota la ciutat s’ha abocat de ple.Des de la perspectiva que dona tota una setmana després us vull animar per que algun dia la podeu còrrer.
Es la tercera que he fet: Barcelona 2009, Saragossa 2009 i aquesta. De totes totes, la millor per a mí. Barcelona es especial, espectacular, però no vaig anar en les meves millors condicions
. Després d’una primer mitja en 1:43h, la segona: 2:16h!!!! No cal dir el calvari que va suposar…Saragossa, s’em va fer eterna… Tota la estona sol com un mussol, pujant i baixant ponts de l’Ebre, i donant tombs pel fòrum. Vaig anar tant conservador i tant cagat :unsure: , que no podia correr de cap manera.
Però bueno, a la tercera va la vençuda. Després de 3:59 a bcn, 3:52 a Saragossa, 3:40!!! I tot després d’aquest any malèfic!!!
Després de Saragossa al 2009, em vaig trencar el 5é metatars del peu esquerra. 3 mesos parat! 3-4 kgs. de més. Apa tornem a començar… Intent d’entrenament per anar a Bcn, però està clar que no es pot… Llavors, canviem de disciplina, comencem a caminar, per acostumar el cos i anar agafant la forma. Reus-Prades-Reus caminant i agafem una tendinitis a la cama recentment trencada i un altre mes parat :blush:
Bueno, va, intentem-ho una altra vegada… Tornem a còrrer i en una d’aquestes, em torno a fer un esguinç al peu trencat :S i em diagonistiquen “pseudoartrosi”… dos mesos més parat.Agost-Setembre… vinga tornem-hi. Surt aquesta opció (Castelló) i ens apuntem 6 de Guissona. En “guissona” que menja apart, l’Eusebi, en Robert, en Miquel, en Mesigual i un servidor. Acollonit de totes, totes, m’apunto :S . On vas???? Doncs no ho sé… Encara tinc pendent una consulta amb radiografia del peu pel 10 de gener (m’han de dir que fem…).
Mentrestant, anem entrenant, poc a poc agafem confiança, si es pot dir així…
Aquests últims 2 mesos, només puc dir que gràcies, gràcies, gràcies al Robert. Si no fós per qué 3 dies laborables m’està esperant a les 06:25h del matí per entrenar, no m’hagues sortit, QUI ÉS EL GUAPO QUE SURT SOL a la Segarra a aquestes hores. En Mesigual, ens ha acompanyat vàries vegades i sap el que és…Llavors, vé la Marató. No, millor dit, la MARATÓ. Al menys per a mí.
A la sortida l’Eusebi, en Mesigual i jo. El Robert i en Miquel ja volen abans del primer km. Anem fent … es una sortida amb baixada, molt recomanable,
. Amb l’Eusebi fem la 1a mitja junts (1:48h), perfecte! Em dona la notícia del dia, avui el sam no punxa… No m’ho crec, vols dir???? A partir del 23 vaig sol, però quan afluixo, l’escolto: Avui el sam no punxa! Endavant! Vaig regulant però mirant de no baixar massa, però arriba un moment que … que collons, apreta les dents i continua, encara que afluixis … avui prohibit caminar!
L’ambient ajuda, i tant! Us puc dir, que hi ha ganes d’entrar a la ciutat per que t’animin, perque a Castelló t’animen… i de quina forma!
Al 38 em trobo al Miquel Farras, dels 100×100, vinga, que ja hi som!!!
Jo només penso en 41 km’s, he vist que l’últim és baixada :woohoo: , així que ja només queden 2 o 3…
Al final, 2a mitja en 1:52h, no m’ho puc creure!Arribada amb coca, isotónic, CERVESSA!!!!, i fruita. Que més vols (ah i et donen una tovallola per aixugar-te la suor, és que pensen en tot!!!)
Bueno, em sembla que m’he passat, però volia encoratjar a tothom que pugui passar per un periode obscur i dir-li, DEMÀ TORNARÀ A SORTIR EL SOL!!!
Salut companys!
30 de desembre de 2010 a les 20:28 #29252
Carles Lapeña i RoyoParticipantGràcies Sam pel teu ànim en els moments foscos !!!!
Jo fa poc temps que corro, però això de començar als 40 fa que surtin mals per tot arreu, i també he hagut de deixar-ho algunes setmanes. A veure si arribem amb les plantilles noves a la mitja de Granollers.
Siau.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.