Marató Zaragoza 22-11-09

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    sergi farre perez
    Participant

Ei , també hi ha aquesta opció prop de casa!
    http://www.zaragozamaraton.com/#
    En un principi estava marcada pel dia 15 , pero ara veig que l’han passat al 22.També hi ha una cursa de 5km, i en un principi hi haurà una inscripció conjunta amb la mitja de Barbastro.http://www.mediodelsomontano.org/

Icaro
    Participant

Hola Sergi…

He llegit el fulletó o díptic/tríptic que fan d’aquesta mitja i és molt i molt interessant;

1r) Esta a 50 minuts/ una hora de casa…
    2n) Pels inscrits abans del 12 de setembre samarreta tècnica d’entrenament de regal… A banda dels obsequis que donen a l’arribada, ampolla de vi del somontano (gran denominació d’origen)i una altra samarreta tècnica…
    3r) Descomptes per clubs, cada 6 inscripcions, una gratuïta, i cada 10, dos de gratuïtes…
    4t) Recorregut, segons els organitzadors, “suau”
    5è) Temperatura aproximada de 17 graus
    I la possibilitat de contractar una sortideta lúdica amb l’agencia http://www.enodestino.com, de dues nits, dedicada al mon del vi, amb la qual la inscripció et surtiria gratuïta…

Tot plegat, engrescador…!!! :woohoo: :woohoo:

Sergi, jo ja t’adelanto que, possiblement, faré aquesta mitja…

Txema

P.D; Per cert Sergi, he llegit que en una de les darreres sortides vas caure i et vas fer mal… Et desitjo una ràpida recuperació… Ja saps que els demés estem al teu rebufo i si estas massa temps convalescent et passarem per davant…:lol: 😆 :P ;) ;)

agulletaman
    Participant

Aquesta es perfecta per fer-la dins de la preparació de la Marató del Mediterrani. (3 setmanes abans).

Doncs bé, aquí un servidor ja està inscrit per la Maratò del Mediterrani (18/10/2009) i com ja he dit abans, cau perfecta per entrenar, o sigui que jo si tot va bé m’hi inscriure;)

A veure si fem un grupet nombrós i unes quantes inscripcions surtem… “per la patilla”:P :P

voraç
    Participant

Ei! Jo la tinc en el punt de mira. Estic entre aquesta i la de Sant Sebastià. Després de la del Mediterrani, es clar. I per Febrer és molt probable que rerpeteixi Sevilla, Ai…! Ese coló esgpessià!!

Rubén
    Participant

Nadie se apunta????

sergi farre perez
    Participant

Stomix , unos quantos empezaremos a entrenar la semana que viene!!!

Rubén
    Participant

ok haber si el medico ya me deja correr la proxima semana

loman
    Participant

bones companys m’estic plantejant anar a la marato de :woohoo: Saragossa o Sanse si algú les ha fet hem pot dir quina és millor i si la de Saragossa està bé

sergi farre perez
    Participant

Ei , Loman , ara tirare pedres sobre el meu teulat!!!Donosti!!!!
    Per mi es de les més maques que hi ha , i sempre hi va un bon grup de gent.Nosaltres farem Saragossa per dos motius , una per que a Donosti ja hi hem estat ,i de moment preferim no repetir, i l’altre per que Saragossa es molt a prop de Lleida , i val la pena fer-la un any.
    Sempre et queda l’opció de fer les 2!!!:P

sergi farre perez
    Participant

Ei , aquests fil està molt mort :angry: , i en un principi ja s’ha començat a entrenar de cara a aquesta maratò!!!
    Venga , sere jo el que us doni la “brasa”.A mi m’encanta compartir experiencies i apendre dels demès , en aquests forum i ha verdaders cracks d’això de les maratons que ens en podrein ensenyar molt.Anirè penjant aqui l’entreno que faig per si algú li pot servir d’algo , o algú veu que m’etivoco en algo.S’ha d’entendre que l’entreno d’una maratò , potser es molt individual , depen de molts factors(temps de dedicació,marca que es vol fer,nivell de l’atleta,la base que porte , lesions , etc.)áixí que tenin en compte tot això , espero que a algú li serveixi d’algo.
    El meu entreno consta de 4 dies de correr a peu a la setmana.Els altres 3 , descans , o bici,natació etc.Depen del dia.
    Els 4 dies de correr a peu, n’hi ha un que es sagrat que es la tirada llarga , que la farem el cap de setmana.Normalment el dissabte per poder descansar el diumenge.Els altres tres dies una mica a la aventura.Més igual el que fer , sols acumular i regularitat.
    Ara mateix em trobo ràpid , per això no crec que em fagui falta treballar molt la velocitat per un maratò , però si em falta el fons.Jo no segueixo cap llibre o plan , doncs m’agobia molt l’haver de fer coses marcades.Al fi i al cap , surto a correr per divertim i per que m’agrada.

La meva idea , amb aquests “plan” es tornar a intentar de baixar de 3 hores acompanyat per alguns kms 0 més.(desprès es queixen que fico pressió :P )
    així doncs us començo a explicar!!!

La setmana passada va ser la primera , i vaig fer:

dilluns: 40′ a peu 8km

dimarts: 1h 1′ a peu(30′ escalfament+15’escales i pujades+16’descalfament)

dimecres:1h 18′ a peu amb desnivell (no vaig poder calcular ni kms ni desnivell)(Quan dic desnivell , parlo ‘un circuit amb moltes pujades llargues i baixades , tipo cursa de muntanya.)

dijous: 2h 4′ amb bici carretera (51km)

divendres: descans

dissabte: 10kms nocturns Barbastro (36’57”)

diumenge : descans

Els de Donosti , que també està el fil molt parat :angry: , van una setmana més tard que nosaltres , si algú pot aprofitar algó doncs millor!!

sergi farre perez
    Participant

SETMANA 2

Dilluns: 59′ a peu (11km 300 metres)

Dimarts:1h 16′ de M.Bike (21km)

dimecres: 1h 5′ a peu (13km) (40′ escalfament+15’pujades d’uns 200m.+ 10′ descalfament)

Dijous: 1h 48′ bici carretera (44km)

Divendres : 41′ a peu (9km)

Dissabte : descans

Diumenge: Rodatge llarg a cursa de muntanya dels15 pobles. 2h14′ (21km 400 metres)

cargol
    Participant

Iomantal com diu el Sergi, jo també et recomano Donosti, he fet les 2 i sese dubte la cursa al Pais Basc es de molt juny millor pel cali del public, el recorregut i el tracte a l’atleta.
    Aquest any a Saragossa, si be canvien el circuit, te un traçat molt solitari per la periferia.
    Ànims i cap a la Bella Easo.
    Salut i milles.
    Abel

voraç
    Participant

Ja saps que jo espero a vore com acabo del coco al Mediterrani. Un cop acabats decidiré si faig una al novembre i quina. Saragossa em crida l’atenció.
    De moment porto tot l’estiu entrenant dur treballant per baixar de 3 horetes. Ja tinc ganes de passar el 18 d’octubre.
    SAlut!

Rubén
    Participant

apuntado…..

-Stomix

Ep, Cargol i coneixedors de la Marató de Saragossa…Tot i que l’hagin canviat, el recorregut de l’any passat era bo? A nivell de desnivells?
    A mi tant me fan els polígons…sóc un amant de Donosti però aquest any he decidit canviar.
    Gràcies…

http://tornaracorrer.blogspot.com

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 53)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.